Spring naar bijdragen

donderdag 8 september

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hee AlbertRemmo, jou ken ik nog niet..

je bent ook een beginner? gut het klinkt niet aardig maar je weet wel wat ik bedoel..

jij zegt dat 3 september je keerpunt was, de mijne was op 7 september!

leuk dat je ook meedoet, en fijn dat je goed slaapt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wil ok nog even toevoegen dat ik de teksten van jane erg mooi en inspirerend vind...

Dank je wel voor de wijze woorden...

ik betrapte mezelf erop dat ik in de supermarkt geen seconde aan het wijnvak heb gedacht! was al buiten toen ik me dat realiseerde....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frummers, ik ben heeeeeerlijk gemasseerd!

Was echt nodig ook, en kost me niets!

Dat is als je de goede vrienden uitzoekt he? ;)

Nu ben ik even geradbraakt, maar morgen zal dat wel anders zijn.

Fleurie!!!:heart:

Jopie! ik ben alles behalve een kreng! ik leef nog hoor! Haha!

Maar je mag best jaloers zijn van me. Ik gun het iedereen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
oke lilly, dan kom je ook bij ons dagpact! voor je gaat slapen even afmelden hier, en als je het moeilijk krijgt eerder hier komen, en als je faalt mag je het ook zeggen,mij helpt 't vaak wel, dus op naar je 2e alcoholvrije dag,je gaat goed :present:

Dagpact donderdag 8 september

Gaby.

Bol.

Lidia.

Lytse

Lillyquote>

Ik had me hier vanmiddag nog graag bij willen aansluiten, maar moet het voor nu gedach zeggen.

Vandaag nog met een collega gesproken over het fijt dat mijn leidinggevende loopt te vissen, althans zo zie ik en voel ik het. Zoveel twijvels, moet ik hem het wel of niet vertellen. Mijn collega die er vanaf weet gaf me vandaag nog de kennen dat ik zo vrolijk ben, zo anders in mijn doen en kan der geen ongelijk geven. Maar er zijn ook momenten dat het zo anders met me is. Sinds eind juli werk ik met to do lijsten, en voor mij werkt dit super goed. Meer rust minder fouten. Eerst het een dan het ander.

Waar ik wel weer zo ontzettend van baal is dat ik een verwijsbrief had gevraagt voor het testen op reuma. De assistent die ik vandaag aan de telefoon had, had het niet eens gevraagt vanwege een spoedgeval. Ik had vanmorgen om 11. uur gebeld. Overleg vind normaliter na de lunch plaats. Om half 5 bel ik terug, maar nee ze was er nog niet aan toe gekomen vanwege een spoedgeval. Nou voor mij hoeft het niet meer. Morgen ochtend moet ik echt naar het ziekenhuis om de onderzoeken te laten starten anders komen de afspraken zoals gepland in de knoop. Te veel dingen aan mijn hoofd waardoor ik nu zeg .... er maar in. Nee als ik zoiets zou willen dan moet ik eerst langs komen bij de arts. In mijn ogen onzin, bij mijn moeder is het zo'n 2 jaar geleden geconstateerd, de kans dat ik het ook heb is aanwezig maar hoeft natuurlijk niet. Zorgen maak ik er me wel over, vooral nu ik het hier zo neer zet. Zorgen die niet goed zijn voor een probleemdrinker, maar ja ik moet die zorgen een plek geven, en mijn gevoelens ook weer.

Zo tub ik ook over 23 sept a.s. Mijn leidinggevende treed in het huwelijksbootje voor de 2e keer (tja hij is er weer ingestonken). Moet ik er heen gaan of juist niet?? Vragen waar ik nu nog geen antwoord op heb. OOk de juf van onze dochter trouwt dan. De school heeft al een heel plan om de juf te verrassen enzo. Leuk denk ik dan, ga mee als ouder om de kinderen daar heen te brengen (afleiding, zo zie ik het dan voor mezelf. maar wil ook graag mijn kind zien schitteren in hetgeen ze heeft voorbereid voor het feeest). Voor mij voelt het zo dubbel. Ik schrijf het en denk gaan, ander moment denk ik lekker aan me voorbij laten gaan......daarop denk ik laat maar varen en zie wel tot de dag aangebroken is. Het wel of niet drinken belemmerd me momenteel heel erg in mijn beslissing en kan het gewoon nog niet doorbreken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

MsLuzac, ik herken dit heel goed!

De dingen aan je voorbij laten gaan etc.

Maar wat schiet je er eigenlijk mee op?

Zo zak je weg, en neem je geen deel meer aan het leven.

Als je er voor je kind(jes) wil zijn, moet je jezelf oprapen en gaan!

Dit bedoel ik goed, juist omdat ik zo ook kan denken...

Zo van laat maar allemaal.

Nu ik mezelf dat steeds voorhoud, en er meer op uit ga, voel ik me ook beter.

Het één versterkt het ander.

Dus niet in de neerwaardse spiraal, maar omhoog gaan meid! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zul jij lekker slapen zeg madelief,

en ik ook hoop ik, lekker nog 2 uurtjes

kunnen ballen op het zand, en nog gewonnen ook

ook niet onbelangrijk voor een fanatiekeling

stond ik ff achter, kwam dochter aangefietst na haar training

en die hielp ons lekker uit de brand

dus alsnog gewonnen

en moeders trots natuurlijk:$:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...