BamBam Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 K'ben ff naar de kapper geweest mensen... Zo, fijn feest gehad gisteren, helemaal goed. BB in mooie jurk, jaja, en heb het volgehouden tot 01.00 uur. Toen was het eigenlijk afgelopen. De nazit heb ik maar geskipt. Nog ff voor taxi gespeeld. Tja, ik ken nu altijd in de auto stappen. Daarvoor baalde ik als een stekker als ik al es ergens naar toe moest met de auto, kon ik niet drinken he. t'Is me toch wat jongens dat gezuip. Water en Rivella en ik heb net zoveel lol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Bam Bam, wat een make- over. Schrik me rot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 goedemiddag, de trek schiet als adrealine door mijn lichaam en zit nu op muziek van the doors door de kamer te stuiteren, brrrrrrrrr en ppfffffffffff....... vandaag nog even niet... bablbalblabllbalblbal toine ga wat doen voor ik door de muren heen ga.... http://youtu.be/DKbPUzhWeeI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Marjo, de beste stuurlui staan altijd aan wal. Vaar je eigen koers, je weet hoe het moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Marjo, voor mij tel je altijd mee. Als dronken dropje, vrolijk dropje, gek dropje, nuchter dropje, lachend dropje, huilend dropje, opstandig dropje, VERstandig dropje, U name it! Kent skele ju, als haar mar goed sit no;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Bammetje, wat een metamorfose, was de kapper ziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Sorry Soothe. had je ff een pb moeten sturen. Ik moet voorzichtig zijn met ouwe mannen he:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Hihi. Sorry maar ik wil me zooooo graag onderscheiden en uniek zijn. En ik heb al zoveel broertjes en zusjes en nou komen er hier ook weer bij.... Dus ik dach; doe es gek. Ja toch niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Aicha, dank voor het mooie boeket. Weet niet of er nog 12000 volgen. Over 3.5 jaar, ben ik misschien niet meer op dit ondermaanse. Oud en gammel ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Soothe, de duvel en z'n ouwemoer benne oud..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Ouwe zeurpeit, piepende wagens gaan het langst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Toine met The Doors is niets mis. Daar kan ik rustig nuchter van genieten. Hoop jij ook. En wat eten we vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Soothe, de duvel en z'n ouwemoer benne oud..... Die zijn ontzettend oud. Dan ben ik een jonkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 SSSSSTTTTT Groene ettertjes zijn weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Dat is mooi Bol. Nu heb ik groene lettertjes. Ik ga maar een beetje met de hond lopen. Zuurstof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Haha Bol, je zou haast denken dat je....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Vin je niet mooi Jopie???? Was duur hoor en ik moest heeeel lang bij de kapper zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 wat we eten? bak met scheermesjes! nee sorry flauw.., denk een biefstukje ofzo, heb eigenlijk nergens zin en dat gebeurt niet vaak, zit mijzelf evekes gek te maken, dus muziek uit. ga zo even voor de tv hangen even de rust herpakken en dan zie ik het wel.... wat eten jullie, heb nog wel bak scheermesjes...., wederom flauw... lekker hard zetten, laat ze allemaal de k.. krijgen poeh ben weer eens in een boze bui, maar komt goed.. thanks jaap toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Jajahahahajajahahaha nee dus Bammelieneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 G'middag, weekend voor mij nu en heb hier nu even zin in.... ***** bui, mss helpt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Zijn die groene lettertjes besmettelijk ofzo:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Vicks wat jammer. Had je de kracht niet om ff op het forum te komen? Ja nu een fikse kater. Bah. Het is van mij zolang geleden maar ik kan me nog steeds heel goed voorstellen hoe dat voelt, en hopelijk blijft dat ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Max, soms vind ik schelden heeeel fijn. Toine, bak met scheermesjes, interessant eten. Iets buitenlands??? Mij hielp het te gaan wandelen, fietsen of doucehn als ik trek had. En idd, muziek kan je beetje gek maken in je hoofd, is soms ook mijn ervaring. Wellicht is er een leuk kookprgramma op. Zinnen verzetten en inspiratie opdoen. Ik zag afgelopen week jamie, die maakte me toch weer wat lekkers en was niet zo moeilijk klaar te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Welnee, dik in orde hier. Zwarte lettertjes. BamBam en de rest een groet en houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Nee he Bol. Fijn he! Ik ga nog ff wat doen. Het hele huis hiero ligt te snurken dat het een lieve lust is. Zal mn buro es opruimen, heb ik vlgd week weer nodig. Back to reality. Heb er ook wel weer zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden