Spring naar bijdragen

Maandag 12 september 2011

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: heleen
Jemig heb trek.......
Nooooooit last van overdag.
Komt zeker omdat ik weet dat vanavond niet genuttigd gaat worden...

Wat werkt dat allemaal geniepig zeg.
Ik drink al behoorlijk lang met vele geslaagde "minderen" periodes maar merk dat ik er nu pas echt heel serieus naar kijk.
Er gaat een (vervelende) wereld voor me open.

Succes allemaal vandaag.
Fijn dit Forum.
Lekker melden wat er in je opkomt.

Heleen.

quote>

JIJ BENT GOED BEZIG ZO:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal ik ben er weer bij hoor en ga nu even eten maken.

Fijn zo`n dagpact en dat bijna iedereen dan mee doet vind ik enorm:heart:

Heleen ik zag je er bij staan en wat ik je mooiste opmerking vond was

Fijn dit Forum.

Lekker melden wat er in je opkomt.

En zo is het ook, blijf bij jezelf dat is het belangrijkste, en wij proberen je te steunen waar nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Spikie. Bij ons heb je geen 20 weken nodig je gaat zitten en dan wordt er uitgelegd wat je moet doen. Dan daarbij heb je als centralist bij ons geen E.H.B.O nodig, maar dat is opzich niet zo verkeerd, want als ik ooit zie wat voor 'n adviezen mensen krijgen denk ik "o, o, das niet goed".

Ja en wij hebben dienst van s'avonds 18.00 tot de volgende dag 18.00 dus een 24 uurs dienst.

Maar misschien bevalt je deze baan ook wel, het is toch het belangrijkste dat je het naar je zin krijgt. Daar gaat het tenslotte om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb er geen last van Spikie ook omdat ik s'avonds bijna nooit gehaald word, en s'nachts is ook maar een paar x gebeurd. Dat komt omdat ik op een dorp vlak bij de d.a. woon dus als ze me moeten halen zijn ze veel langer onderweg. Maar 11 uur werken is geen uitzondering hoor. ik doe het graag maar soms zijn de dagen wel erg lang, en ben ik kapot als ik thuis kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve mensen,

Dag 6 geslaagd! althans ik weet zeker dat er vanavond niets meer in zal gaan, qua alcohol uiteraard,,, mijn andere verslaving houd ik er in,... ahum paprika's, maar das niet erg..

merk dat ik al overdenkend vond dat ik goed bezig ben, dag 6 alweer, goed doorgekomen, weinig trek of verleidingen, heb zelfs een fles rose en lambruso in huis, (van de gezinsleden)

doet me weinig tot niks...

maar, ik constateerde wel dat ik met mezelf in gedachte zat te onderhandelen.. (gewoon even een vluchtige gedachte,..) hm als ik nou een maandje droog sta, dan kan ik het best wel weer eens proberen,.. toch???!!!

en daar schrok ik van!! Want ik had besloten te stoppen.. en ik ga nu alweer " Water bij de wijn doen" de woordkeuze is wat beroerd, maar toch...

ik ben een beetje bang van mijn eigen gedachte....

snappen jullie me een beetje?

iig fijne avond liever frummers...

liefs

Lil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond,

Ik heb nu 5 maanden geen alcohol gedronken en ik verwacht niet dat ik dat binnenkort zal doen.

Geen alcohol drinken blijkt voor mij de poort naar een ander, beter leven.

Ik heb altijd veel last gehad van depressieve gevoelens. Ik slik daar ook AD tegen.

Maar ik merk dat ik niet meer zo overspoeld wordt, dat ik naar mezelf met compassie kan kijken, dat ik veel minder oordeel over mezelf en anderen.

Ik oefen om echt aanwezig te zijn in wat ik doe en niet ondertussen bezig te zijn met andere zaken.

Het gaat allemaal met vallen en opstaan, maar ik vorder.

Ook al ben ik niet zo met drank bezig. Het is toch goed om regelmatig hier te lezen.

Ik vind het fijn om ook van jullie te horen, waar je mee bezig bent als alcohol niet meer zo'n rol speelt.

Gelukkig worden daar ook wel dingen over geschreven.

Trouwens ik ben ook in overleg met de dokter heel voorzichtig aan het minderen met de medicijnen.

Ingri

Trouwens, Snoepje, klasse hoor: 8 maanden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ap, tomaatjes, wat sla en dat tussen een broodje samen met de hamburger mmmmm

Lilly dat zijn normale gedachten meis, dat heeft bijna iedereen die verslaafd is. Dadelijk leer je die momenten goed herkennen en op een gegeven moment verdwijnen die. ik heb er bijna geen last meer van. Jij slikt toch refu? tegen de tijd dat die uitgewerkt is, heb je die behoefte niet meer. Tenminste zo werkt het bij mij. Ik slik Refu en als ik ooit trek krijg weet ik dat ik toch niet kan gaan drinken dus is die gedachte of trek snel weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...