bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Tatum ik heb je posting van gisteren gelezen. Je schreef dat je niet lekker in je vel zit. Heb je behoefte om daar iets over te vertellen? Misschien begrijpen we dat wat van jouw reactie. Kom op meis, we zijn er toch voor je?
VM1 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Goede middag, wilde iets zeggen maar zie net dat alles al weg is dus maakt niet meer uit. Fijne dag nog allemaal.
VM1 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: albertinaTatum,ik vind je aanwezigheid op deze manier niet fijn.Wellicht is het een optie om uit te loggen en terugte komen als je je beter voelt.quote> Tatum ik ken Je verder niet maar wat Albertina hierboven zegt is miss nog niet zo slecht.Natuurlijk niet omdat Je hier niet zou mogen schrijven wat Je denkt of vind, eerder de manier waarop.
PROUD2BME Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Gooeeeeedemiddag allemaal!! Heerlijk gesport vanmorgen! M,n lessen zaten weer lekker vol dus heb ze allemaal goed laten zweten! Ik ga even terug lezen en een broodje maken!
PROUD2BME Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 oeps sorry!! Kom weer lekker lomp binnenvallen terwijl er hier heel wat aan de hand is blijkbaar! Ik voel me lekker en ga me er niet mee bemoeien,geen zin in!!
PROUD2BME Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 samen buiten spelen int zonnetje dan maar Bor??
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Meisjes, het is alweer voorbij. Zonnetje? waar?
igor Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 wie heeft de kop verzonnen 'wat een klap' . nou die heb ik vandaag weer gehad.
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Igor, ach, wat naar voor je. Het lijkt niet op te houden bij jou! Veel sterkte hoor.
igor Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 ben eventjes moe van alles. ik meld me later nog wel. ik haal wel even het berichtje weg, misschien te herkenbaar ondertussen
PROUD2BME Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Hou je taai he Igor, kom je je straks nog even melden meis?
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Een hele goede middag allen! Heb een paar uur mn vader op bezoek gehad. Het was goed en gezellig. Maarre heb ik iets gemist??? Tatum al haar berichtjes weg??? Whats up Tatum? Toine, ik ga vanavond Indiaas eten. Zelf uit eigen keuken. Indiaase balletjes, brocolli in curry, raïta en pandanrijst. Nu ga ik snel de komkommer alvast raspen, die moet een poos uitlekken. Tot later!
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: SpudHmmm misschien een beetje maf uit mijn mond, maar ik begin steeds meer te geloven dat wanneer je geen weerstand meer biedt aan het moeilijke dat het leven je voorschoteld het leven eigenlijk steeds makkelijk wordt. quote> Zo zie ik en voel ik het ook Spud!!!Heel veel beterschap toegewenst!Vergeet één ding niet, ook al heb je een partner, je kan ontzettend eenzaam zijn...Dus het is niet altijd in de gloria....
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Igor! Ik weet niet wat er is, maar ik wens je het allerbeste toe!
snoepje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 en hier ook 1 hoor ook veel eenzaam geweest in me relatie, en dat was denk ik ook een aanzet tot de drank nu veel meer alleen en zonder drank maar beter hanteerbaar
lady jane Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 ook hier heel eenzaam, tweezaam driezaam geweest in de relatie, nu alleen maar niet eenzaam:heart: en geen behoefte meer wat dan ook weg te drinken prure winst dus.
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 @ Spud en Bor, Ja ik heb dat meerdere malen meegemaakt. Toch kan zoiets veranderen in diezelfde relatie. De eerste 2 jaar waren heel goed, toen 4 jaar ellende en eenzaamheid, wat ik verdronk in de alco. Nadat ik in een afkickkliniek heb gezeten is er veel veranderd. Oke, ik was en ben nog steeds een alco, maar wel gecontroleerd. We zijn in therapie geweest samen, dat heeft enorm geholpen! Nu kan ik echt zeggen dat we stabiel zijn. Oke, er is altijd wel een keer een meningsverschil, zeker als je mij kent, ik ben best een heftig persoon.
PROUD2BME Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Ik kom ook uit een relatie met een alcoholist en drugs verslaafde man. Nachten zat ik alleen thuis in onzekerheid,liet hij niks horen,bleef gewoon weg en als hij thuis was was het ook niet echt gezellig zeg maar. Ondanks alles bleef ik van hem houden maar heb me toch los moeten maken van hem,dat heeft heel lang geduurd maar ben er zovel beter uitgekomen! De eerste tijd alleen was meeega zwaar,elke dag alleen op de bank,thuiskomen in een leeg huis maar nu ben ik blij dat ik die stap genomen heb! Hij zit nog steeds met dezelfde ellende als toen en ik....ik ben verder gegaan. Maar idd ook in een relatie kun je heel eenzaam zijn
snoepje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 wat lijken we toch allemaal op elkaar:)
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: snoepjewat lijken we toch allemaal op elkaar:)quote> Mee eens! Is daar wel eens onderzoek naar gedaan?Vast wel...Het zit in onze genen misschien? Niet opgeven etc....
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: SpudIk lees de vraag naar mooie relaties, die heb ik eigenlijk alleen op vriendschapsbasis gehad en volgens mij doen die niet onder voor de liefdes relaties. En over het algemeen heb ik die, ik wil het vaak ontkennen maar mijn vrienden houden zielsveel van mij. En trekken soms mijn in twijfel omdat ze zich zorgen om me maken. Voor mij momenten dat ik me zeer onbegrepen voel.quote> Ja Spud, het onbegrepen voelen, dat weet ik.Tegen je beste vriend of vriendin vertellen hoe diep je zit.....En dan?......niets. Ze begrijpen het niet.
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 Nu ben ik er even tussenuit! Tot later!!
snoepje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Geplaatst 14 september 2011 heb nu een lat relatie met me ex en het is nog niet perfect hoor,maar wel rustiger minder gezeur en voor hem ook want ik ben ook een zeikert zit nu nog meer alleen en moet ook veel meer alles zelf doen maar toch voelt dit beter we kunnen niet met en zonder elkaar,maar we kunnen nu wel afstand nemen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden