jannekeW Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 ik ga weer verder aan het opruimen. wil de komende dagen het huis helemaal onder handen hebben genomen. huis opgeruimd, hoofd ook opgeruimd. fijne dag nog!! liefs janneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 jajaj lekkah pannekoekuh,... zondag nog gegeten, met spek en stroom hmjam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 en ik ....ik ga toevallig vanavond met man en kids naar een pannekoekenrestaurant hier in de buurt! LEKKERRRRR!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Ja, heerlijk. Ik heb een spannende genomen. Een pannenkoek met salami, kaas en champignons....ik dacht, vandaag doe ik eens gek. Heerlijk gegeten. Vanavond een boterham en dan als de kleine op bed ligt lekker een potje thee zetten. Ik heb een goed boek liggen, dus ik denk dat ik de avond wel door kom. Ik heb trouwens een week geleden het boek van Marienne Wijne gelezen, 'Nou, nog eentje dan". Een echte aanrader. Confronterend en grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Hey Iris fijn dat je de dagdraad zo snel gevonden hebt. En het komt ooit voor dat mensen het gevoel hebben dat ze niet gehoord worden, DAN SCHREEEEEEEUW maar een keer flink hoor. soms zitten we zo heftig in een gesprek dan hebben we niets anders meer in de gate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Janneke, leuk! Ik ben ook begonnen met inkleuren, tijdens mijn opname, ik moest toch iets verzinnen wat ik leuk vond. Ik heb heel wat mandala's ingekleurd, dat vond ik zo leuk dat ik ze ook zelf wilde maken. Vandaar ben ik op les gegaan. De 2e cursus alweer, het wordt steeds moelilijker. Maar ontzettend leuk om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Haha, thanks. Ik zal me laten horen. Ben blij dat ik dit forum gevonden heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 14 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Update verstandskies ik moet zeggen dat het me tot nu reuze mee valt de kies is om kwart voor 10 smorgens er uit gehaald en had van te voren al 2 paracetamol genomen en daarna nog bij de apotheker een zwaardere pijnstiller gehaald, evebn afkloppen maar komt wel goed denk ik, eten en drinken gaat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 thanks, ik zal me laten horen. Ben blij dat ik dit forum gevonden heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Sorry, even wennen..2 keer dezelfde tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Graag wil ik mijn excuses maken. Vaak als ik zo boos reageer, dan ben ik jalours. Op Hannah was het, omdat ze zo gemakkelijk geld voor haar onderhoud leek te krijgen. Op Madeliefje is het omdat ze maar hoeft te roepen en ze is populair. Dat wilde ik ook eigenlijk wel. Sorry nogmaals. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 irisje, van harte elkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Tatum, ik had mezelf voorgenomen niet op je te reageren. Het spijt me, wat je nu schrijft kan ook echt niet. Je doet veronderstellingen en plaatst mensen daarmee in een ongemakkelijke positie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: TatumGraag wil ik mijn excuses maken. Vaak als ik zo boos reageer, dan ben ik jalours.Op Hannah was het, omdat ze zo gemakkelijk geld voor haar onderhoud leek te krijgen. Op Madeliefje is het omdat ze maar hoeft te roepen en ze is populair. Dat wilde ik ook eigenlijk wel.Sorry nogmaals. quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Sergeant Wijfie, ik sta al in de houding:) Zat er geen beschrijving bij die kast dan? Lieve Tatum. Heel knap dat je toe durf te geven dat dat de rede was waarom je niet zo lekker in je velletje zit. Voor jou een grote bos :present: :present: :present: :present: Gaat het nu al weer wat beter met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Goeiemiddag, Net bij de peut vandaan. Viel niet mee dit keer. We gaan in ieder geval onderzoek doen naar persoonlijkheidsstoornissen en daarnaast assertiviteitstraining, zelfwaardering en cognitieve gedragstherapie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Voorlopig dus nog wel effe onder de pannen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Andere mensen plaatsen soms ook mij in een moeilijke positie. Ik moet ook werken, huishouden, moederen en om mezelf proberen te denken. Dat laatste schiet er vaak bij in omdat er geen tijd voor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Blondie, dat wordt een hele kluif maar wellicht kom je er verder mee. Ik hoop het van harte voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Komt wel goed hoor Albertina, Ik wil het zelf heel graag om verder te kunnen groeien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Zo Blondie dat klinkt niet zo prettig misschien een persoonlijkheidsstoornis te hebben, poeh he'. ik kan me voorstellen dat, als je zo iets hoort, je er toch van ondersteboven bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: bolletjeZo Blondie dat klinkt niet zo prettig misschien een persoonlijkheidsstoornis te hebben, poeh he'.ik kan me voorstellen dat, als je zo iets hoort, je er toch van ondersteboven bent.quote> Willen eerst uitsluiten dat ik niet een persoonlijkheidsstoornis heb, kan net zo goed zijn dat er met mijn persoonlijkheid niks aan het handje is;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Richting Tina: ik had jou niet mogen bellen. Sorry en excuses. Richting borrie: Ja het gras is groen aan de overkant. Soms is dat heel erg moeilijk. Voor iedereen: soms is het moeilijk om te zien wat je hebt. En daar je geluk uit te halen. Toch is dit "gelukkig zijn" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Dankjewel Albertina. Sterkte Blondie, klinkt allemaal heftig. Ik loop zelf ook al lang bij de psy. Helaas onderzoek na onderzoek gehad. Nu is er sinds ongeveer een jaartje geleden uitgekomen dat ik manisch depressief ben. Moet nu vanaf vrijdag met een nieuw medicijn beginnen....pppff Weer die bijwerkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 he tatum, gewoon jezelf zijn, als anderen daar problemen mee hebben, jammer dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden