Tatum Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ik werd vannacht wakker en dacht direct: "ik ga mijn moeder vandaag verrassen met een bloemetje". Wij hebben geen hele goede band samen. Gewoon voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Goedemorgen frummerms, Kom me nog even droog melden van het dagpact van gisteren. Was om 21.15uur in slaap gevallen.Voelde grieperig en had koorts. Tafel is gedekt , koffie thee, jus staan klaar. Broodjes en beleg ook. Voor de liefhebbers heb ik wat pistoletjes in de oven opgewarmd. Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Morgen lieve Jopie, ik hoop dat je wel kunt zwemmen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Goedemorgen, wat is het nog donker, ik was om 5 uur al wakker. Beetje te vroeg. Misschien ga ik zo nog even proberen een uurtje te slapen. Voor wie aan het werk moet, werk ze. Zieken beterschap. En voor wie het nodig heeft, sterkte! 'T is nog wat vroeg maar ik weet nu al dat ik de 1e laat staan vandaag. @letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Lieve Jopie, ik weet niet of je het nog weet maar onlangs toen ik het even heel moeilijk had heb je me er wel doorheen gesleept. :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ook goedemorgen Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Goeie morgen dames. Lekker Aicha, ik pak gelijk een beker koffie... Hier ook werken vandaag en morgen vrij. Tis nog helemaal donker, maar wel droog. Hoop dat het vandaag en vanavond niet al te nat wordt: het zijn de jaarlijkse dorpsfeesten hier en vind het altijd zo sneu voor al die mensen die er immens veel werk in hebben zitten als de boel dan helemaal verregent.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Mogge frumpjes eerst maar koffie, ondanks dat ik brak geslapen heb ben ik toch nog niet helemaal wakker Aicha je bent lekker vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Tatum heeft inderdaad een goed initiatief genomen voor het begin van de dag, Jopie lekker je laatste dagje....voor je het weet is die waarschijnlijk om, Vonneke ook fijne werkdag en Tina ook ik weet al dat ik vandaag de eerst niet neem! Aicha je mag vaker koffie zetten, precies goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier klaar voor mijn schooldag, heb zin om te leren. Ik wens aan iedereen een hele fijne dag. Houd het droog en geniet van het leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 goede morgen allemaal. lekker aicha een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Haha Suus, ik dacht net....he? Die eindzin heb ik helemaal niet staan bij de domino....dat klopte dus ook wel fijne schooldag trouwens vandaag Hey Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Goedemorgen alle lieve Frummeltjes!!! Beterschap voor de zieken en werkse voor de werkenden! Zo ik neem ook een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ook goeiemorgen Suus, Sha , Igor en Madelief. Tijd om de douche op te gaan zoeken. Maar eerst nog even een peukje in de tuin, Sha doe je mee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Hai Madelief Voor Jane van harte gefeliciteerd met je dochter....sweet sixteen Von, ik kom eraan................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Zo, was lekker en gezellig.... en nu echt onder de douche... Lui, fijne dag, maak er iets moois van. Tatum, ik hoop dat je moeder jouw gebaar op waarde weet te schatten:present: Laterrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 jane gefeliciteerd met je dochter. tatum zo'n lief idee op de vroege ochtend. ik ga vandaag wat bezoekjes afleggen denk ik. las het stukje van fleurie 1 en 2. zat gisteren ook steeds waarom zal ik niet, eeeeentje kan toch wel. voor de laatste keer. maar hoe vaak heb ik al niet tegen mezelf gezegd dit is de laatste keer. en waarom zou ik??? als ik eerlijk ben, het is niet eens lekker. het kost een hoop geld en ik wil nog zoveeeel. iedere fles is weer een stap verder van een 'wens' af. ( het zijn niet zulke grote wensen hoor, maar er is wel geld voor nodig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Igor, waarom niet eeeeentje kan toch....wat je zegt: hoe vaak heb je zoiets gezegd dan tegen jezelf. Is mij namelijk opgevallen dat ik dat ook wel eens denk maar dan is het einde zoek en het begin om de strijd aan te gaan met de alcohol steeds verder weg....en ik weet nu heel zeker dat het eeeeeentje (!) daar niet bij blijft!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 sha ik heb het zo vaak tegen mezelf gezegd. en iedere keer werd het eentje ja (1fles). en van de week heb ik weer eens gezien wat alcohol kapot maakt. dat beeld zal me voorlopig nog wel achtervolgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Goeie morgen kanjers. Ik ga dadelijk om 8.30 werken dus mijn dag is weer gevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Shahire een virtueel cadeautje om mee te nemen. bosje bloemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Igor die illusie van die ene kennen de meesten wel. Voor mij geen optie meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 de douche is bezet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Dank je Aicha, ik zal ze meenemen straks Mogge Bol , werkse voor zometeen......... Mogge Hannah, wat vervelend van je astma aanvallen, lekker in je bedje nog blijven vandaag en sterkte Allen een fijne dag, ga ik er vandaag ook van proberen te maken hele dag onder de pannen...om het zo maar te noemen maar ik hou het vandaag wel droog!! Bye bye zwaai zwaai......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Lieve kanjers ik ben zo weg hé. Als er een dagpact komt, ben ik weer van de partij. Houdt het droog vandaag dan heb je morgen ook weer een katerloze dag. Doei lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden