toine Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ja maar Tien werd ie warm, of kon je er helemaal niet mee zuigen? Soms kan het echt een kleinigheidje zijn. Vroeger waren dan de koolborsteltjes versleten maar ik weet niet of ze die nu nog gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ja, Jopie toen de 1e v.d. twee geboren was, thuis in een noodwoning bij 17oC ,onder een poster van "Artis moet blijven"een jongen was, dacht ik dat ik nog net zoveel kans als een ander had dat de laatste een meisje zou zijn. Leek me leuk voor de vader, maar toen de allerlaatste ook een jongen was, dacht ik dat dat wel makkelijker was, 1 soort. Met speelgoed, kleren en opvoeding en dat was ook zo, maar toen ze groter werden voelde ik me toch wel een eenling tussen 5 "mannen". Ze begrepen vrouwenzaken niet zo. Maar je hebt het niet voor het kiezen en het allerbelangrijkste was dat ze gezond waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 oke toine + €200.00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Tina, wat is dit een onzettende gewendsvraag. Ik heb heel lang op bed gelegen om hier over na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 oho begin nu warm te lopen hoor hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 vooruit 300.00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik was écht heel gelukkig toen ik alleen met dochter zonder zorgen kon zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Hey daar hebben we Borrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Naar het strand wanneer we wilden. Op het brommertje. Fantastich Ik kon eten wat ik wilde. Aan tijd geen gebrek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Nee Jopie, dat is het leuke, de oudste 2 hadden dezelfde maat, dus dat ging 2 aan 2 en ik maakte bijna alles zelf, op maat. Mensen dachten vaak dat het een stel van 2 tweelingen waren, gelukkig niet. Het lijkt niet makkelijk om als 1e meteen 2 te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Hoe kon ik zo houden van het brommertje? Ik zit gewoon te huilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 ik ben klaar met de poets. ik ga bankhangen. fijne avond laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Borrie, laat maar, thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik vind het niet leuk om te janken. Ik vind mezelf dan niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik heb ooit 2 katten verloren. En na mijn liefste kat heb ik mezelf beloofd om nooit meer te huilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Tatum, ben je nu nog steeds aan het drinken? En hoe voelt het? Je wordt emotioneel, heel onecht en voelt allemaal dingen die je normaal gesproken niet zou voelen. Dit zijn geen echte gevoelens Tatum, dit is dronkemanspraat. Waarom ga je niet ff lekker naar bed, dit heeft zo geen nut om hier te zijn. Morgen lees je alles weer terug en schaam je je misschien rot, voelt je schuldig en durf misschien weer ff je gezicht niet te laten zien. Stop met drinken en duik je bed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Bollie, ik ga nu naar bed. Beloofd. Borrie, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 zo goedemiddag mensen, mezelf door de draad heen geworsteld...een heftige draad vandaag. hier verders alles goed... Tatum, mocht je dit nog lezen...behoefte aan een wandeling na het eten met de honden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Echt beloofd Tatum????? En zien we je morgen weer? Ook beloofd? Je hoeft je morgen niet schuldig te voelen, ik persoonlijk ben absoluut niet geiriteerd of wat dan ook meis, ik gun je ook een adb. leven. Weltrusten en probeer goed uit te rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Heel verstandig, uitloggen en je mandje in. Zo wordt het drama ten top, daar is niemand bij gebaat en zeker jij niet. De meeste mensen hier waar ze vandaan komen, dus of je je moet schamen dat weet ik niet. Je bent in elk geval eerlijk. Doe jezelf een plezier en doe die drank de deur uit. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Op de vraag of ik een goed gesprek had gehad met die fotografen, dat denk ik niet. Maar naar aanleiding daarvan heb ik zonet even een gesprek gehad met de machtigste man van de wereld: Pres. Obama. Ik wacht nog op antwoord, hij had het druk. Was al lang van plan hem een mailtje te sturen en heb dat nu gedaan, was nog niet makkelijk, moest overnieuw beginnen (foutje gemaakt). Is weer eens iets anders op de saaie zondagmiddag en kan af van mij 'to do" lijstje. Nog een half uur tot de super dicht gaat, dus ik heb het gered, met dank aan jullie en Obama. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 en niet te vergeten JEZELF:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Zo zeg Lidia dat is niet mis. Ik ben heel benieuwd naar het antwoord. Zitten we hier dadelijk met een machtige vrouw, want Obama die krijg je niet zo maar te spreken, daar moet je wel wat voor doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden