Spring naar bijdragen

Zondag 18 september 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, Jopie

toen de 1e v.d. twee geboren was, thuis in een noodwoning bij 17oC ,onder een poster van "Artis moet blijven"een jongen was, dacht ik dat ik nog net zoveel kans als een ander had dat de laatste een meisje zou zijn. Leek me leuk voor de vader, maar toen de allerlaatste ook een jongen was, dacht ik dat dat wel makkelijker was, 1 soort. Met speelgoed, kleren en opvoeding en dat was ook zo, maar toen ze groter werden voelde ik me toch wel een eenling tussen 5 "mannen". Ze begrepen vrouwenzaken niet zo.

Maar je hebt het niet voor het kiezen en het allerbelangrijkste was dat ze gezond waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, ben je nu nog steeds aan het drinken? En hoe voelt het? Je wordt emotioneel, heel onecht en voelt allemaal dingen die je normaal gesproken niet zou voelen. Dit zijn geen echte gevoelens Tatum, dit is dronkemanspraat.

Waarom ga je niet ff lekker naar bed, dit heeft zo geen nut om hier te zijn. Morgen lees je alles weer terug en schaam je je misschien rot, voelt je schuldig en durf misschien weer ff je gezicht niet te laten zien.

Stop met drinken en duik je bed in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel verstandig,

uitloggen en je mandje in.

Zo wordt het drama ten top,

daar is niemand bij gebaat

en zeker jij niet.

De meeste mensen hier waar ze vandaan

komen, dus of je je moet schamen dat weet

ik niet.

Je bent in elk geval eerlijk.

Doe jezelf een plezier en doe die drank de deur uit.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de vraag of ik een goed gesprek had gehad met die fotografen, dat denk ik niet.

Maar naar aanleiding daarvan heb ik zonet even een gesprek gehad met de machtigste man van de wereld: Pres. Obama.

Ik wacht nog op antwoord, hij had het druk.

Was al lang van plan hem een mailtje te sturen en heb dat nu gedaan, was nog niet makkelijk, moest overnieuw beginnen (foutje gemaakt).

Is weer eens iets anders op de saaie zondagmiddag en kan af van mij 'to do" lijstje.

Nog een half uur tot de super dicht gaat, dus ik heb het gered, met dank aan jullie en Obama.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...