lady jane Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 ik denk ontgifting Niets:D grapje hoor, mag wel ff he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: bolletjeNiets misschien juist omdat je hyper bent, je hoofdpijn hebt. Dat werkt dag en nacht door dat hyper zijn. Teveel energie of, en dat kan misschien ook dat er toch iets dwars zit. Zo om de paar maanden heb ik wel eens wat last van hoofdpijn, dan denk ik hoe kan dat nu??? Maar als ik wat dieper kijk, kom ik er toch vaak achter dat ik me ergens druk om maak.quote> Hi boll, denk dat het een combinatie van factoren is. Heel druk gehad op mijn werk met een heel belangrijk project dat morgen gelanceerd wordt, maar dan ben ik er niet, dus hoop dat ik alles goed heb achter gelaten. En morgen naar de reclassering en een psych onderzoek bij het CBR. Terwijl ik niet het idee heb dat ik erover loop te malen. Misschien icm vermoeidheid en vanacht vast maar kort geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Daar heb je ook een punt natuurlijk Niets...dan wordt het gewoon een lekkere hap voor de poezen natuurlijk. Hmm....dacht ff een gat in de markt Ik ben er maar weer es effe mee weg. Pilletje nemen tegen de hoofdpijn om te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: bolletjeNiets misschien juist omdat je hyper bent, je hoofdpijn hebt. Dat werkt dag en nacht door dat hyper zijn. Teveel energie of, en dat kan misschien ook dat er toch iets dwars zit. Zo om de paar maanden heb ik wel eens wat last van hoofdpijn, dan denk ik hoe kan dat nu??? Maar als ik wat dieper kijk, kom ik er toch vaak achter dat ik me ergens druk om maak.quote> Hi boll, denk dat het een combinatie van factoren is. Heel druk gehad op mijn werk met een heel belangrijk project dat morgen gelanceerd wordt, maar dan ben ik er niet, dus hoop dat ik alles goed heb achter gelaten. En morgen naar de reclassering en een psych onderzoek bij het CBR. Terwijl ik niet het idee heb dat ik erover loop te malen. Misschien icm vermoeidheid en vanacht vast maar kort geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 hehe fleur, ik zie het al voor me, een blok rozijntjes beton met vogeltjes erin geprikt. Kat 1 en kat 2 zullen je dankbaar zijn voor die uitvinding. Jij ook al hoofdpijn? Bleh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: jane4ik denk ontgifting Niets:Dgrapje hoor, mag wel ff hequote> Hehe tuurlijk, nu wel gister niet.Ik begin gewoon weer bij dag 1:P:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 pfoeeeiiiii gelukkig Niets toch ff spannend he dat je er niet op wegloopt:D goed zo meis bek op t stuur en weer gaan trappen de wind valt mee vandaag gelukkig nou mensen ik ga te volleyen en hoop dat jullie er net zo'n fijne dag van gaan maken als ik ook ga doen dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: NietsHi boll, denk dat het een combinatie van factoren is. Heel druk gehad op mijn werk met een heel belangrijk project dat morgen gelanceerd wordt, maar dan ben ik er niet, dus hoop dat ik alles goed heb achter gelaten. En morgen naar de reclassering en een psych onderzoek bij het CBR. Terwijl ik niet het idee heb dat ik erover loop te malen. Misschien icm vermoeidheid en vanacht vast maar kort geslapen.quote> precies het is te druk in je bol. Malen en daardoor slecht slapen zijn hele goeie ingrediënten om een fikse koppijn te creëren. Dus dat zou je dwars kunnen zitten. Als je dan even in slaap valt moet je in korte tijd veel inhalen, en alles ook de remslaap gaat in een versneld tempo. Moet je je maar eens indenken wat een rotzooitje het op dat moment in je hoofd is. Je hersenen draaien op dat moment overuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik heb me er al aan overgeleverd Jane. Ik heb het zelf veroorzaakt dus moet op de blaren zitten. Maar mijn goede inzet tonen nu. Volleybalse vandaag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Spike, ik heb jou een vraag gesteld. Zou je die willen beantwoorden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Zo'n last van je rug dan Spikie? Morning Tatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Spike, 2 benen, 4 benen? Snap het ff niet of is dat raar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Bol, het is altijd druk in mijn bovenkamer. De kaboutertjes zijn aan het tafeltennissen denk ik. Ik heb me neergelegd aan de nasleep aan procedures, dacht in althans. Misschien toch niet helemaal. Na morgen zal het vast beter zijn. Tatum, good morning. How are you? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 I am fine, lieve niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 ZELFBEKLAG, je snapt er niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Ik was nog aardig naar jou. Door Tatum Spike, misschien wil je het woord "woordlui" toelichten? Weet je niets van mijn situatie af? Ik werk 32 uur per week en ben een alleenstaand moeder. Geen weekendjes naar vader toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Spikie jezelf kwaad maken? Zijn er een hoop problemen in huize Spikie? Zo Bol gaat ff online. Mezelf met m'n naaimachien bezig houden. Lijkt me een strak plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: jane4bek op t stuuren weer gaan trappendag:rose:quote> dit vind ik een briljante vondst Jane! bekt zo heerlijk!! Dank voor deze nuchtere uitspraak die multitoepasbaar is overigens,.. bijna een levensmotto,.. en dat op de zondagmorgen (jaja op de valreep!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Jopie:heart: dank je:$ Denk dat de knop om is. Eerst wilde andere dat ik stopte en dacht ik dat ik ervoor open stond, maar nee dus. Nu sta ik er zelf voor open, sta ik op mijn eigen benen in plaats van leunend om de mensen om me heen. En mijn navelstreng is doorgeknipt:D Ik merk dat ik niet meer zo opvliegerig ben (ook hier niet) en dat voelt een heel stuk prettiger. Lekker dat je zo goed hebt geslapen. Kan je jouw Klaas Vaak vanavond ook even bij mij langs sturen Joop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: spikebol,huize spikey staat op z'n kopzgn vriend voorgoed weg gestuurdben t zatheel ergquote> Spike sterkte in deze moeilijke tijd..LiefsLil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Tatum, ik vroeg je van de week al een keer, gaat alles wel goed met je? Je postings lijken te laten zien dat je het niet zo makkelijk hebt en dat botviert op een ander. Niet zo slim en zeker niet bevordelijk voor de sfeer hier. Probeer eerst eens bij jezelf te rade te gaan eer je een sneer naar een ander maakt. Heel onplezierig dit en het stelt je niet echt in een positief daglicht. Meer kan ik er niet van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Maar Spike, het kan wel een wijs besluit zijn in je hoofd, maar je hart is iets anders, toch? lekker stoom afblazen hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Originally posted by: spikebol,huize spikey staat op z'n kopzgn vriend voorgoed weg gestuurdben t zatheel erg[/Spike, geen leuke ontwikkelingen, maar soms wel goed om voor jezelf te kiezen. Of voelt het niet zo? Wil je er iets over kwijt?Sterkte Niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden