Max72 Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Mogge!!! zit hier dan, klaar en klaar wakker te zijn aan een broodje en een bak koffie. ik ben toch wel nerveus aan het worden nu hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 iris knap van je. de eerste nuchtere verjaardag sinds?????? en ik neem aan dat die ook heel gezellig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Niets, succes vandaag meid!! XX en Sha ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 @ Igor, ik kan niet meer terug halen wanneer ik mijn laatste nuchtere verjaardag heb gehad. Dus super trots nu. @ Lenie, hoezo nerveus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 ik word over 2 uurtjes geopereerd aan een Ganglion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Dankjewel Borretje Knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Lenie, sterkte joh. Ik heb net even gegoogeld wat het is. Ik ga weer even wat doen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Thanx Lenie, jij ook. Bel je vanavond even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 ik doe ook mee met het dagpactt,word weer dag 1 helaas. het is net of je na een poosje droog staan een inhaalslag moet maken,pfoeh wat een week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Het is al weer een tijd terug maar met mij gaat het prima, druk met werk, nog steeds naar de praatgroep op maandagavond en verder niet heel veel klachten eigenlijk. Oh ja, volgende week echt beginnen in de sportschool (eindelijk. Ben bijna 20 kg afgevallen dus mag wel weer eens iets bij, aan spieren dan he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Lenie, sterkte meis!!!! Sailor, houd je roer recht nu he! dan blijf je op koers naast ons varen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Goeie morgen kanjers:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Ik weet niet wat het is maar, sterkte Lenie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 20 kg Max??????? Enkel door te stoppen met drinken??? Grrrrrrrrrrrrr ik ben nauwelijks iets afgevallen Morgend trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Originally posted by: borretjeDagpact maandag 19 september Gaby Susanna IgorNietsSailorBorretjeBol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 nou max als ik 20 kg zou afvallen door niet drinken raak ik nooit meer 1 druppel aan lenie sterkte voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Veel succes Lenie en Gabs!! Ik lees Irisje..wat was er laatst met je meid. Heb ik je gekwetst of was het iets anders dat je deed lopen? Ik lees het wel...of niet... Werken Lytse Het idee zit al een paar dagen in mijn hoofd. Dochter was heel de dag op pad..ach je kent het wel. Was een perfect moment om te doen wat ik doen wou. Maar zo braaf dat ik ben, heb ik het maar gelaten :sun: Van de blinde aan de lamme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Originally posted by: Gabynog 35 minuten, dan kan ik bellen, alweer een paar pillen erin gegooid,wil een dagpact sluiten, want met die kiespijn vertrouw ik mezelf niet, wie doet ermee?Dagpact maandag 19 septemberGabySusannaquote> heleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Het scheelde bijna 2000 cal.per dag fleur, dat in combinatie met een klein beetje gezond eten (eet vaak s'morgens alleen fruit, maar verder normaal) en ja, de kilo's vlogen eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Nu zo onder de douche, boodschappen doen, straks visite over de vloer en vannacht werken. Groeten allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: borretjeDagpact maandag 19 september Gaby Susanna IgorNietsSailorBorretjeBolheleenquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Goedemoregen allemaal, Zoals jullie zien doe ik tweemaal mee aan het dagpact haha... Heb een erg volle dag vandaag. Tot vanavond! Groeten Heleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Originally posted by: heleenGoedemoregen allemaal,Heb een erg volle dag vandaag.Groeten Heleen.quote> Als je dat ook doet met een volle maag Heleen, komt het goed vandaag.Iris, je gaat goed hé meisie? Chapeau hoor.God wie moest er nu naar de tandarts. Nou ik weet het niet meer maar heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 Goedemorgen allemaal, Voor lenie, veel sterket met de operatie. Gaby, Aaaaauuuw, kiespijn, snel naar de tandarts. En voor allen een fijne dag, voor wie het nodig heeft veel sterkte! Houd het droog vandaag, dat ga ik ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden