Spring naar bijdragen

Maandag 19 september


Gaby

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gaby, gelukkig dat ie niet hoefde te boren oid. Hoewel Anti Biotica ook niet fijn is. Ik vrees dat ik het misverstand de wereld in heb geholpen dat je vandaag niet terecht kon, sorry, verkeerd gelezen denk ik.

Laat je niet opnaaien door N! Je bent zelf belangrijk, laat hem even in zijn sop gaar koken, niet te druk over proberen te maken, ook al is dat makkelijker gezegd als gedaan!

Madelief, lekker witlof met ham en kaas uit de over:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mensen ik ben de hele tijd bezig geweest om die groene rotletters en de daar bijbehorende #$%$%^^&^%$ reclame weg te krijgen van de berichtjes van het forum maar het lukt niet. Vanavond krijg ik bezoek en misschien dat die er iets mee kan. Ik ben een beetje heel erg pissig. Ik vraag niet om die reclame, en vind het gewoon heel brutaal dat ze dat zo maar mogen.:angry:

Zo nu voor het eten zorgen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen zag ik er ineens even tegenop, nieuwe werkplek om te kijken...

het is me zo enorm meegevallen en ik heb het eigenlijk zo leuk gehad

wel een afdeling met erg veel lichamelijke verzorging die ze nodig hebben

badderen, steunkousen, proteses, tena's en noem maar op

dus de ochtend was ook in een mum van tijd om

woensdagmorgen nog even meedraaien op de unit ernaast, die clienten zijn iets zelfstandiger

maar ik geloof dat ik eigenlijk al mijn keus heb gemaakt en op deze vacatures (is voor beide units) ga reageren :D

zo,dat was even mijn dag qua werk..........fijne avond mensen, ga ik ook doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jopie :present: voor jouw bericht van 17.52u dat is nogeens opbouwend! bedankt,daar haal ik veel uit!

Marjo, was het fijn? Ben ik blij om, welkom terug, wil je delen? kunnen we misschien nog iets van leren!

zo en nu mag ik weer werken, allemaal een fijne avond, en tot vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...