Spring naar bijdragen

Maandag 19 september

Gaby

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha die Bollie!! :present:

Ja ik was al vroeg wakker hoor, zoals altijd.

Beetje kort geslapen, maar dat haal ik wel weer in.

Heb de stofzuiger al door het huis geslingerd en de 2e was draaid alweer.

Strijkplank staat al klaar, dus gewoon aan de slag met de luie Madelief! :D

Hoe is het met jou Bol??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Made hier gaat het bijna altijd goed. Vandaag de ramen maar weer eens onderhanden nemen.

Ik had toen toch een werklijst gemaakt hé? Nou s'maandags gaat alles goed maar de rest van de week lukt het nog niet helemaal, maar het is beter dan dat het ooit geweest is.

Maar slecht geslapen wijfie? God wat hoor ik dat hier toch veel hé?

Gisteren had ik wat geschreven over het ouder worden en de manier waarop ik nu in het leven sta. Dat is dus een heel stuk rustiger. Misschien dat ik daarom nu beter slaap. Vroeger lag ik ook hele nachten wakker. Geen pretje hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan nog iets anders. We zijn zolang gewend om op alc. te slapen, dat we dat nu, zonder alc. opnieuw moeten leren. En slapen met alc. op is eigenlijk geen slapen maar in een soort coma:P raken. Terplekke in slaap vallen en dan na 2-3 uur wakker worden. In mijn geval niet meer durven slapen, angst om de controle te verliezen. En daarna altijd hele grote spinnen zag. Raar hoor want ik verliest alle controle als ik drink. Maar het gevolg was wel dat ik nooit goed sliep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aich. Hoge koorts??? Ja dat gaat bijna altijd gepaard met nare dromen. Hoe komt dat zo? Maar niet teveel naar buiten gaan hé?:present:

Hannah als je vandaag de dag niet heel goed voor jezelf op kan komen, tel je niet meer mee.

Goh zeg wat vervelend. Ga je vandaag wat uiltjes knappen dan? Haal je toch een beetje de schade in.

En je hebt toch ook bij de drogist of apotheek hoestmiddeltjes die het hoesten stoppen, of helpt dat niet?

als je niet goed slaapt ben je ook veel kwetsbaarder en vatbaar voor ziekten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Aicha en Tatum...

Er zit hier iemand op jullie te wachten.
Kom je gewoon even melden.
Aan de kant met die schaamte en schuldgevoelens.
Ik ben bezorgd he?

Toevoegen; Even terug gelezen en onze moederator heeft het weer druk gehad, zie ik.
Ik hoop niet dat je geband bent, Taat...
quote>

wat lief Borrie, en je hebt helemaaaaal gelijk!
liefs
Lil
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: sailor
ik doe ook mee met het dagpactt,word weer dag 1 helaas.
het is net of je na een poosje droog staan een inhaalslag moet maken,pfoeh wat een week!quote>

heej Sailor,
hoelang stond je al droog als ik je dat mag vragen.
beetje jammer, maar vandaag heb je weer de kans om die ene niet te nemen!!!

goed dat je meedoet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klasse Bor! :present:

zo net gewerkt, en m'n auto vol stenen geladen, die ga ik zo naar de stort brengen, alweer een paracetamol en een diclofenac ingenomen, ik verga echt van de pijn, is echt niet leuk meer, stenen wegbrengen is een goede afleiding en het is hier mooi weer, maar wat een pijn, nog nooit zo ernaar uitgekeken om naar de tandarts te mogen. 14.45uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...