Gast jopie Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 goedemorgen allen, vandaag officieel prinsjesdag... wéér een traditie verloren? ga goed allen, ik ga rijden, van hot naar haar, en van hier naar daar. het houdt mij van de straat, en in het leven..... ook al ist maar voor even. Gewoon doorgaan, recht zo ie gaat, en niet af laten leiden door wat tot niets leidt. Vanuit warmte en liefde. Zodra ik moet gaan verdedigen, strijden of vechten ben ik verloren, dat doe ik niet meer. Ik loop liever weg, neem altijd mezelf mee en wie mee wil, komt maar of niet ik trek of duw niet. met of zonder jou wie 'jou' ook is blijf ik mezelf zoals ik gisteren was of eergisteren en daar mag ik mee verder: dat wil ik mee verder: dat is al genoeg. spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Goedemorgen, tis nog helemaal donker, maar droog en windstil in de achtertuin en een mild temperatuurtje. Eigenlijk ook best wel weer gezellig met een lampje aan. Koffie en thee staan inmiddels klaar. Beshuit staat in het kastje er onder . Brood in de vriezer en beleg en zo in de koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Iedereen aan het uitslapen??? Zal ik maar heel zachtjes doen als ik ga douchen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Good morning, wakker worden allemaal!!! Rise and Shine:D Jopie:heart: Yvon, lekker onbijtje. Ik ga de douche in en werken. Houdt het droog en gezellig allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Goedemorgen allen!! Zo ik heb lekker geslapen, wel gedroomd. Bedankt voor het bakkie, lekker straf! Werkse voor de werkenden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 goedemorgen allen, kom ook kijken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ook een hele goeie morgen niets, madelief en bor. ik ga er vandoor, tis nog steeds donker, maar wanhoop niet: binnen nu en nog heel even zal het weer helemaal licht worden denk ik :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ik heb het licht gezien hoor. In mijn huis zitten allemaal knopjes op de muren, als je daar op drukt wordt het licht. Erg handig de komende maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 goede morgen allemaal. lekker een bakkie graag. voor diegene die moeten werken, werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 En de muggen houden het binnenkort ook weer gezien. Ook een voordeel. Beste mensen, een mooie dag, maak er wat van. Ik wip vast nog wel even binnen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Goedemorgen, Ik hoop dat de mensen die gister pijn hadden in hand, tand of wat dan ook daar nu vrij van zijn. Jopie gun ik een leuke dag zonder kapot materiaal en sjacherijnige passagiers. En ook alle anderen een heel prettige dag. Hou het netjes zodat je tevreden over jezelf kunt zijn, ik ga slapen. Bye... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ik heb soms t gevoel dat men hier langs elkaar heen praat.......maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Dat zal best wel gebeuren Anders, maar nu, op dit moment? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 T zal wel aan mij liggen. sorry. hoe is t met je teveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jap Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 goedemorgen zit lekker aan een broodje met kopje koffie goede start van een nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Smakelijk Jap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Nee hoor Anders, het ligt niet aan jou maar nu zag ik het even niet. Het gaat met mij best wel goed de laatste tijd. Was even wat aan het zwalken maar lig weer op koers. Alleen vallen mijn ogen bijna dicht. En jij, ook goed bezig toch Ik geef me over aan Morpheus. Geniet van vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Goede morgen! Lekker ontbijt zoals steeds Yvonne enkel 1 dingetje ontbrak. Koude cola. Maar ja t is ook niet zo vaak dat ik 's ochtends inlog hier. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 hoi Vlaams meisje. Teveel, ja het gaat goed met me. oeffff. werd tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 VM jakkies dat meen je niet? op de vroege ochtend cola. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jap Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 ik ga even weg prettige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 ik ga ook even wat nuttigs doen. fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Fijne dag iedereen. ik ben ook weg. en hum, zoek nog een maatje die er af en toe is. mail of zo. maar serieus dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ben toch wat aan t lezen hier, interessant. wel vind ik dat t dagdraadje meer besteed moet zijn aan alcoholproblemen en verder gaan, ipv dat ieder vertelt hoe hij ontbijt of koffie drinkt of sport....maar ben niet de enige daarin las ik net. velen gingen mij voor. het gaat hier toch om alcohol de baas te zijn en niet om de dagelijkse beslommeringen? Daar heb je vrienden voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Ik ben snotterig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden