Mai Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Ha die Von Als vanouds! Hier okee Druppels op de ramen maar nu droog Ruikt goed buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 toine fijn dat je je weer wat beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Goeiemorgen madelief, jeminee... zo laat naar bed:$... dat red ik niet meer hoor. Zal de leeftijd wel zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Jopie, naar oud hollands gebruik: Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders Een mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Originally posted by: marjoRuikt goed buitenquote> Ja, lekker he? Toch al een beetje herfstluchtje... Ben gek op de herfst, alleen het feit dat er een winter achter aan komt vind ik zoooooooo vervelend. Maar goed, daar denken we nog maar niet aan voorlopig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Originally posted by: YvonneGoeiemorgen madelief, jeminee... zo laat naar bed:$... dat red ik niet meer hoor. Zal de leeftijd wel zijn quote> Nou Von, ik zal het niet heel de dag gaan trekken! Dus ik heb wat in te halen, maar beloofd is beloofd, ik ga straks naar mijn zoon.S'avonds een vent, s'ochtends een vent he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Ben geen vent, dus ik duik gewoon vroeg mijn bed in 's avonds, dan weet ik zeker dat ik de volgende dag me toch een beetje mens voel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Goedemorgen, oef, wat een nachtbraaksters Madelief en Lenie. Dat tijdperk ben ik voorbij, al heel lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Von, Tina, ik ook hoor! Als je maar zo kort slaapt ook al ben ik nog geen oud wijf, dan voel je dat wel de andere morgen! Maar er was een oude vriendin op bezoek, dus heel veel bij te praten. Maar ik ben al weer fris en fruitig hoor, haartjes gewapst etc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 en ook een goeiemorgen uit het groene hart zonder zon nog, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Originally posted by: jopiekoffie en cola opin de benen, en wég!quote> Er heeft iemand aan mijnen cola gezeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Ik las gisteren ff terug. Fleurtje was al gaan slapen na haar laatste posting Heb niet meer kunnen volgen Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Een hele goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Borrie!!! Hoe is het met je?? Heb je nog iets kunnen slapen vannacht?? Ondanks dat het niet positief was, ben ik wel trots op je, hoe je je sterk hebt gehouden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Originally posted by: borretjeOooh Fleurie:(quote> Is dat omdat iemand mijne cola heeft gepikt of omdat ik niet meer kunnen volgen heb .Fleur BorretjeMalle meid, jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Hoef je al onmiddellijk te beslissen of je in hoger beroep gaat? Laat het ff bezinken (klinkt lekker gemakkelijk natuurlijk). Gisteren heeft veel gevergd..Eerst energie opdoen. Daarna pas wikken en wegen. Anderzijds, als ie klaar voor je is dan is ie klaar voor je. Niemand voelt wat jij voelt. Je doet niets fout met rusten of aanvaarden. Dat wil niet zeggen dat je gestopt bent met vechten of hebt opgegeven. Houden van is ook loslaten. Dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Originally posted by: borretjeEven bij je jammeren, Fleurie:sun:Daarom..quote> Ik kan lekker knuffelen tussen het pitsen door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 goedemorgen bol lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Bor ik hoop dat je bij jezelf blijft vandaag laat je niet gek maken en impulsieve beslissingen nemen dag bij dag bij jezelf:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Goeie morgen Toine. Ik las over jouw goddelijk lichaam. Als ik dat zo lees denk ik, ik moet eigenlijk weer gaan schilderen want lichamen vind ik mooi om te schilderen. Ook omdat ik dan her en der nog wat extra's aan spiermassa kan schilderen. Heb je al iets gegeten kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Ik vind je heel wijs klinken Borretje Niemand kan inderdaad weten wat het met jou doet. Ik vind het heel knap dat je jezelf niet vergeet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Originally posted by: bolletjeGoeie morgen Toine.Ik las over jouw goddelijk lichaam. Als ik dat zo lees denk ik, ik moet eigenlijk weer gaan schilderen want lichamen vind ik mooi om te schilderen. Ook omdat ik dan her en der nog wat extra's aan spiermassa kan schilderen.Heb je al iets gegeten kerel?quote> Bodypainting op Toine!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Toine als je ff wa cht zqal ik een foto maken van een schildere dat ik gemaakt heb van een bodybuiler. Het hangt bij mij aan de muur. Momentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 google maar even Bor madam Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden