BamBam Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Frysk famke, scheldwoede weer over? Ca va? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: bolletjeIk ga nu wel een weekendpact afsluiten. Doe je mee?Bol.quote> Ja ik doe mee, want dat is hard nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: bolletjeBol.Irisje.An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 woman heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Weekendpact Bol Irisje An Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Tuurlijk Bam! Duurt altijd maar even.. Alles ok Joe toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Woman gecondoleerd, vreselijk... Weekendpact Bol Irisje An Marc Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Ik lees net het bericht van Woman...niet te bevatten... Woman, ik wens je heel veel sterkte toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Goedemorgen lieve Frummels!!! Nog niet bijgelezen, ben net terug van een nachtje weg. Ik heb in een echte pipowagen geslapen!!! En leuk dat het was! Voor wie wil weten waar die staat, het is een B&B in Zeeland. Voor meer info, ik mag geen reclame maken, die kan een PB sturen naar me. Zo nu even de koffer uitpakken, en nog maar eens teruglezen zo. En wat is het heerlijk weer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Woman, wat afschuwelijk. Afscheid nemen doet pijn. Ik hoop dat je ergens steun vind om dit te dragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 goederoggel, volgens mij heb ik net mijn nier eruit gehoest! echt niet normaal, wat een gehoest. woman ik ken je niet en zou niet weten waar het over gaat, dus reageer later nog wel even. hier mooi weer, nog wel koud. iemand nog grootmoeders receptje tegen verkoudheid? ga mijn nier zoeken... iedereen zover mogelijk fijne dag ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Wat een vreselijk bericht, lieve Woman! Ik wens je veel sterkte met dit verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Yep Famke, alles wel hiero. Druk met van alles en nog wat. Beetje verven nog, thuis, solliciteren enzovoort. Beetje in de aktie blijven. Is goed voor me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 What to say Ik ben niet gebeld door zn familie. Ze weten niet van mijn bestaan. Vandaag zou ik voorgesteld worden op dat feestje. Zoon broer enz. Familiekroeg waar het gehouden zou worden. Familie houdt de boot af. Ik ga natuurlijk wel naar de begrafenis. Krantenrouwadv. zal me genoeg info geven. Vriendin gaat mee. Vannacht overleeft op de valium. Vriendin is hier. Ik dacht gisteravond ik zal eens kijken op zn facebook, of hij daar iets geschreven heeft. Dan weet ik misschien iets meer, en dan lees ik daar een hele lijst met teksten Rust in vrede etc. Shocking gruwelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Hoi Woman, wat een moeilijke situatie en wat verdrietig. Wist z'n familie helemaal niet dat je zijn nieuwe vriendin was? Wat rot voor je, in deze omstandigheden. Ik wens voor je dat je kunt rouwen op een manier die goed is voor jou. Take care meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Goh lieve Woman ik hoop dat je tijdens de begrafenis veel kwijt kunt. En erg fijn is dat je vriendin mee gaat zodat je je verdriet kan delen meid. Dat je dit nu mee moet maken ik had je zoveel geluk gegund. Je hebt het zo verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Koffie? Omdat het leven ook doorgaat. Zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Ach Woman, ik lees toevallig net je bericht Heel veel sterkte . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Ja, zit net aan een bambu koffietje. De zomer is ook weer begonnen. Dubbel he, het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Mijn eerste vervelende taakje zit erop. Nu hond uitlaten en dan verven en later vervelend taakje nr twee. Ik wil toch ook zeggen, ondanks het verdriet van Woman, dat ik zo geniet van het mooie weer. En dat kan ik doen en ook aan Woman denken en wensen dat ze haar manier vindt hier een weg in te vinden. Gisteren veel buiten bezig geweest, zo lekker. Morgen in de tuin aan het werk, ook al zo fijn om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Haa die Kate, ja heel erg dubbel. Ja lekker een bakje. Mn driede al. Daarna maar thee drinken anders gaat ik zo stuiteren. Ploing, pling Ploink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Ik ga zo mijn stoepje schrobben. Maar in gedachten blijf ik ook bij Woman. Ik ben blij met mijn heldere leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Ha Bammetje, je zult altijd wel iets van een stuiter in je houden, aard van het beestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Wat akleig dat je er op die manier mee geconfronteerd werd Woman. Ik moest toevallig net denken aan de vraag of zijn familie jou al kent. En of je dan betrokken zou worden bij de uitvaart en hoe alles geregeld gaat worden. Niet dus. Moet moeilijk en zwaar zijn voor je. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden