Spring naar bijdragen

Maandag 26 september


Jaap

Aanbevolen berichten

Ik denk dat we moeten stoppen om een ander te gaan vergelijken met onzelf, dat kan niet. Iedereen zou anders reageren in die situatie. Sommigen zijn sterk genoeg om van de drank af te blijven, anderen doen er langer over.

Ik ben het wel eens met Fleurie dat Bor nog niet alles heeft gedaan wat eigenlijk zou moeten maar het heeft geen zin om dat te blijven herhalen. Wat als Bor dat nog niet kan als die kracht er nog niet is?. Iedereen groeit in zijn eigen tijd, en we moeten respecteren dat dat zo is.

O ja en het heeft nu al heeeeeeel veel dagen over Bor. gegaan maar er zullen misschien anderen zijn die ook graag wat aandacht zouden willen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Kohtje
Originally posted by: borretje

Ik begrijp ook niet zo goed waarom er zo lang op door gegaan wordt?
quote>


Lief Borretje,

Waarom er zo lang op doorgegaan wordt? Zo lang jij jezelf steeds "herpakt", vervolgens zeker weet dat "het je niet nog eens zal gebeuren", je elke keer door hebt dat drinken de oplossing niet is, je anderen met raad en daad terzijde staat, van alles en nog wat probeert om trekmomenten te voorkomen, zoniet dan toch op z'n minst te overwinnen en vervolgens om welke reden dan ook (eigenlijk altijd je kind) toch weer gaat drinken, dan is er toch reden genoeg om er op door te gaan? Je wilt toch niet drinken? Maar elke keer heb je een verhaal dat je drinken aannemelijk moet maken, rechtvaardig je je drinken, elke keer had je het op de een of andere manier verdiend of was het de schuld van anderen en elke keer heb je weer spijt en beloof je jezelf.... het cirkeltje is rond.
quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

borretje nog 1 vraag en dan ben ik er klaar mee

waarom niet aan de refusal? zoals geopperd.

denk dat iedereen dat graag van je zou willen

weten?

andere zaak.

ja dank allemaal voor het meeleven, gaat al wat

beter met mijn verkoudheid ha huh

wat eten we vandaag?

toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...