bolletje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ik denk dat we moeten stoppen om een ander te gaan vergelijken met onzelf, dat kan niet. Iedereen zou anders reageren in die situatie. Sommigen zijn sterk genoeg om van de drank af te blijven, anderen doen er langer over. Ik ben het wel eens met Fleurie dat Bor nog niet alles heeft gedaan wat eigenlijk zou moeten maar het heeft geen zin om dat te blijven herhalen. Wat als Bor dat nog niet kan als die kracht er nog niet is?. Iedereen groeit in zijn eigen tijd, en we moeten respecteren dat dat zo is. O ja en het heeft nu al heeeeeeel veel dagen over Bor. gegaan maar er zullen misschien anderen zijn die ook graag wat aandacht zouden willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 heerlijk buiten in de zon gezeten en gelezen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ja, Nee, ja en nee, wellus en nietus...... zucht. Ik ben behoorlijk zinvol bezig geweest, al zeg ik het zelluf. Nu hop weer wat anders. Zet 'm op allemaal, vandaag telt en niet tever voor uit kijken. Nu, dit moment. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: Kohtje Originally posted by: borretjeIk begrijp ook niet zo goed waarom er zo lang op door gegaan wordt?quote> Lief Borretje, Waarom er zo lang op doorgegaan wordt? Zo lang jij jezelf steeds "herpakt", vervolgens zeker weet dat "het je niet nog eens zal gebeuren", je elke keer door hebt dat drinken de oplossing niet is, je anderen met raad en daad terzijde staat, van alles en nog wat probeert om trekmomenten te voorkomen, zoniet dan toch op z'n minst te overwinnen en vervolgens om welke reden dan ook (eigenlijk altijd je kind) toch weer gaat drinken, dan is er toch reden genoeg om er op door te gaan? Je wilt toch niet drinken? Maar elke keer heb je een verhaal dat je drinken aannemelijk moet maken, rechtvaardig je je drinken, elke keer had je het op de een of andere manier verdiend of was het de schuld van anderen en elke keer heb je weer spijt en beloof je jezelf.... het cirkeltje is rond. quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 (quote verwijderd door de moderator) Kohtje het zou misschien beter zijn als we dan wat meer aandacht aan anderen geven;) Wie weet zitten er nu mensen mee te lezen die eigenlijk heel graag ook even wat willen vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 borretje nog 1 vraag en dan ben ik er klaar mee waarom niet aan de refusal? zoals geopperd. denk dat iedereen dat graag van je zou willen weten? andere zaak. ja dank allemaal voor het meeleven, gaat al wat beter met mijn verkoudheid ha huh wat eten we vandaag? toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 toine ik denk dat jij haast heel het forum heb aangestoken met die snottebellen van je;) ik eet een prei kerrie schotel...jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 we eten vandaag aardappels, sperziebonen en schnitzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ik heb net even mijn nieuwe tijdelijke arbeidscontract getekend. Ik heb nog nooit zo dicht bij huis gewerkt. Behalve dan dat ik ook thuis werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 succes jaap:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Gefeliciteerd Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Morgen beginnen, wel jammer het zou een mooie dag zijn om vrij te zijn. Wat zeg ik een mooie week. Lang leve de herfst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 is dit nu een forum voor volwassenen of voor pubers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ik voel me 23 Snoepje...Jongvolwassene ben ikke Ben er weer ff mee weg. Adem in, adem uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Mijn arbeidsmoraal moet nog een beetje groeien. Maar ik kan ook heel serieus zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Wij zijn allen oudere jongeren toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 nogmaals borretje. waarom niet aan de refusal? en aicha is het je niet bevalt lees je er toch overheen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 jaap hartelijk gefeliciteerd met je contract! geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 dhen vind jij het nodig om deze discussie weer aan te wakkeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Jaap Gefeliciteerd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden