heleen Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Lachen , als we het zo gaan bekijken ... kunnen er een bende pacten bij he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Aaaaaah volgens mij heeft Heleen ook nog een paar probleempjes dus . Chocolade? IJs? Chips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Originally posted by: fleurtjeOeps!Gij ging niet meer terugkomen vandaag quote> Er is niks op tv. Dus heb ik besloten dat ik extra vroeg naar bed ga vanavond. Nog even een kop thee achter de pc en dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Jasses nee hoor , Maar nu ik aan het stoppen ben eet ik wel alles wat los en vast zit, maar niet iets speciaals, gewoon ALLES. Sinds 5 september 7 kilo !!! aangekomen, Ga vriend Frank maar weer eens uit de kast halen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Originally posted by: Mupke Originally posted by: fleurtjeOeps!Gij ging niet meer terugkomen vandaag quote> Er is niks op tv. Dus heb ik besloten dat ik extra vroeg naar bed ga vanavond. Nog even een kop thee achter de pc en dan quote> En je komt net binnen als ik opbiecht :DSapper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Frank in de kast? Ahhhhhh het worstje? Huh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Watte??? Cola pact??? En ik dacht dat ik al zo goed bezig was. Moet ik dat ook nog gaan doen............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Slaap lekker allemaal , ben blij dat ik het weer gered heb vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Originally posted by: fleurtjeEn je komt net binnen als ik opbiecht :DSapper quote> Tuurlijk niet. Ik las al even mee. :$Voel je je betrapt?Jazeker VM, colapact. Wist je nog niet? Cola is ook heel lsecht voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Beetje Mups :$ . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Cola is slecht slecht slecht slecht slecht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Ik kan oprecht zeggen dat ik ook wat de cola betreft vandaag droog sta. Goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Eet je alweer Spike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Maar dat vroeg ik niet. Sorry, ik had nog even op je antwoord gewacht, maar ik ga nu echt. Lekker, ik heb zin in mn bed. Dag allen. Fleur :lops;. Harry een stevige handdruk (ik ben niet zo zoenerig met vreemde mannen :$ ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 super super liegebeest :lops; terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Ik ga ook mijn bed eens in. Beetje proberen bijslapen. Spike, hou je sterk hé. Je klinkt echt niet zo goed van tijd tot tijd. Niet opgeven hoor! Slaapwellekes Vonneke Teveel, ik weet dat je later nog ging afkomen...maar ik geef je nu alvast een dikke pakkerd omdat ik weet dat je het weer supergoed gedaan hebt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goedeavond, Fijn om je verhaaltje te lezen Tina. Dat is wat ik juist ook op het forum zoek: de positieve ervaringen. Net als jij ben ik gewoon blij dat ik niet meer drink. Jopie had het laatst over bezig zijn vanuit je kracht. Dat heeft me ook positief geraakt. Zonder de drank kun je echt zijn en dat ook ervaren. We zijn sterk genoeg om de drank te laten staan en in te zien dat voor ons drank niets positiefs oplevert. We kunnen weer ontdekken wat we eigenlijk willen. We kunnen zien dat er zoveel positiefs in ons zit. Dat straal jij ook heel erg uit Tina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Spike, Wat rot dat je dat gevoel hebt. Misschien is het wel fijn om te lezen wat anderen schrijven. Ik weet ook vaak niets te schrijven, soms heb ik ook gewoon teveel gedachten. Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Welterusten voor vanavond. Lekker nog even lezen. Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Hallo wakkeren onder ons, hierbij meld ik me weer. Ben weer thuis en zit aan de vitaminesap, heerlijk. Ben wel moe dus blijf niet lang hangen. Vanavond bij mijn lieve man geweest, wij wonen sinds een tijdje apart, maar dit is beter. Hij grapte nog dat ie, omdat ik kwam, 2 flessen wijn koud had staan. Maar het is dinsdagavond en ik kon ook vaak zat de eerste dagen van de week niet drinken. Hij weet niet dat ik hier mee bezig ben en eigenlijk wil ik het ook niet vertellen. Want dan krijg ik weer de verhalen die ik zelf ook wel weet en die ik helemaal niet wil horen. En hij heeft natuurlijk al zo vaak gehoord dat ik ermee zou stoppen. Lang gaat dat verzwijgen niet duren want hij en iedereen in mijn naaste omgeving gaat heus wel merken dat ik er mee stop. Als je nou zegt dat je geen gebak meer eet kijkt niemand raar op haha. Het mooie van nu is dat ik niet eens een kater had of zo, ondanks mijn excessieve drankgebruik van vorige week en zaterdagavond. Ik vond het geweldig dat ik zoveel lotgenoten heb gevonden. NU gaat het wel werken, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Rust zacht, Het is voor een goed doel. En het mooie is dat ik altijd dacht een avondmens te zijn en nu zonder moeite mijn nest in duik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Fleur, Ik denk dat dr. Frank wordt bedoeld. Het is een dieet van een internist en zijn voornaam is Frank. Rijk aan eiwitten en arm aan koolhydraten. Ik ben er zelf na de vakantie weer 6 kg mee afgevallen. Voor mij is het goed te doen en als je af wil vallen is dat een extra motivatie om de drank te laten staan. Ook bij mij geldt dat ik soms zoek naar iets, iets lekkers i.p.v. drank! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Hallo Jeannet, Wij zijn blij met jou. Hou vol hoor en kom hier als je het moeilijk hebt. Wat een lekker gevoel hè om je helder te voelen en geen kater te hebben. Geniet er maar van en denk daaraan op de momenten dat je trek hebt (zei zij tegen jou en zichzelf). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden