Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 september


Lenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga ook mijn bed eens in. Beetje proberen bijslapen.

Spike, hou je sterk hé. Je klinkt echt niet zo goed van tijd tot tijd. Niet opgeven hoor! :present:

Slaapwellekes

:present:

Vonneke :sun:

Teveel, ik weet dat je later nog ging afkomen...maar ik geef je nu alvast een dikke pakkerd omdat ik weet dat je het weer supergoed gedaan hebt!! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond,

Fijn om je verhaaltje te lezen Tina.

Dat is wat ik juist ook op het forum zoek: de positieve ervaringen.

Net als jij ben ik gewoon blij dat ik niet meer drink.

Jopie had het laatst over bezig zijn vanuit je kracht.

Dat heeft me ook positief geraakt.

Zonder de drank kun je echt zijn en dat ook ervaren.

We zijn sterk genoeg om de drank te laten staan en in te zien dat voor ons drank niets positiefs oplevert.

We kunnen weer ontdekken wat we eigenlijk willen. We kunnen zien dat er zoveel positiefs in ons zit.

Dat straal jij ook heel erg uit Tina!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo wakkeren onder ons, hierbij meld ik me weer. Ben weer thuis en zit aan de vitaminesap, heerlijk.

Ben wel moe dus blijf niet lang hangen. Vanavond bij mijn lieve man geweest, wij wonen sinds een tijdje apart, maar dit is beter. Hij grapte nog dat ie, omdat ik kwam, 2 flessen wijn koud had staan. Maar het is dinsdagavond en ik kon ook vaak zat de eerste dagen van de week niet drinken. Hij weet niet dat ik hier mee bezig ben en eigenlijk wil ik het ook niet vertellen. Want dan krijg ik weer de verhalen die ik zelf ook wel weet en die ik helemaal niet wil horen. En hij heeft natuurlijk al zo vaak gehoord dat ik ermee zou stoppen. Lang gaat dat verzwijgen niet duren want hij en iedereen in mijn naaste omgeving gaat heus wel merken dat ik er mee stop. Als je nou zegt dat je geen gebak meer eet kijkt niemand raar op haha.

Het mooie van nu is dat ik niet eens een kater had of zo, ondanks mijn excessieve drankgebruik van vorige week en zaterdagavond. Ik vond het geweldig dat ik zoveel lotgenoten heb gevonden. NU gaat het wel werken, hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur,

Ik denk dat dr. Frank wordt bedoeld. Het is een dieet van een internist en zijn voornaam is Frank. Rijk aan eiwitten en arm aan koolhydraten. Ik ben er zelf na de vakantie weer 6 kg mee afgevallen. Voor mij is het goed te doen en als je af wil vallen is dat een extra motivatie om de drank te laten staan.;)

Ook bij mij geldt dat ik soms zoek naar iets, iets lekkers i.p.v. drank!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeannet,

Wij zijn blij met jou. Hou vol hoor en kom hier als je het moeilijk hebt. Wat een lekker gevoel hè om je helder te voelen en geen kater te hebben. Geniet er maar van en denk daaraan op de momenten dat je trek hebt (zei zij tegen jou en zichzelf).

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...