Madelief Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Ik moet als een speer naar het gemeentehuis!!!!!! Mijn rijbewijs is al 12 dagen verlopen!! Bah!!! Stom. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 He Bor voel me wel beter meis. Madelief kan je dan nog wel een nieuwe krijgen? Moet je het niet over doen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Begeleider is weer foetsie. Was erg tevreden over mij. Doet een mens toch weer deugt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Super Aicha. Hoop dat ik over een poosje ook trots kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 O vervelend is dat he Bor. Maar niks van aan trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Had ik net ook komt er een jongen langs met een blikje drinken denk bier. Ach laat gaan denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 :Pja, moet zeggen, ben nog steeds in leven en nu behoorlijk stoned van de codeine. wat een weer buiten lijkt wel zomer iemand nog iets leuks te vertellen? wat eten jullie? jaja madelief eet mosselen, poeh zou er bij mij wel in glijden. ga weer zielig doen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 He toine ga zo uit eten ja eerst de stad in terrasje met water of andere bubbels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Op het moment van begraven in bad met kaarsen en muziek afscheid genomen, gescholden en gevloekt, en het officieel uitgemaakt. Straks naar vriendin om deze gruwelijke week af te sluiten. Ik ga dieetrepen halen omdat ik niet eet en nu wel erg slap begin te worden. Die krijg ik wel weg en daar zit alles in. Twee vriendinnen erbij door dit alles, Tof. Zelfs schone prins stuurt bemoedigende woorden. (remember ?) Langzaamaan de draad weer oppikken. Slow.... Alles verandert nu. Things will never be the same again... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Originally posted by: MorningstarHe Bor voel me wel beter meis.Madelief kan je dan nog wel een nieuwe krijgen?Moet je het niet over doen dan?quote> Ha Morgenster!!! Nou gelukkig wel!Maar ik mag tot woensdag geen auto rijden.....Dat komt me zeer slecht uit!Heb afspraken, tsja, en nu??Ik woon ook nog eens overal ver vandaan!Nou ja, eigen schuld. Had ik maar beter op moeten letten.Toine, de mosseltjes waren overheerlijk!!En het is gezond voer he?Bolletje, ik woon zo dicht bij het zilte water, dat wil je niet weten!!!We eten dan ook zeer vaak vis!De haven is vlakbij, hier in het zuiden....Hannah, ik ben er zo weer! Haha!Voorlopig zit ik toch aan huis gekluisterd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Woman, lieverd, je doet dit goed! Alles proberen een plaats te geven, stap voor stap. En laat het maar komen je gevoel. Als je dat niet doet, bouw je een muurtje om je heen. Ik denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 @Madelief: maar nog geen boete? Gelukkig dan maar. Ik wel met mn apk-keuring die al 7 juli had gemoeten, 106 euro Daar wordt je niet blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Originally posted by: luciene@Madelief: maar nog geen boete? Gelukkig dan maar. Ik wel met mn apk-keuring die al 7 juli had gemoeten, 106 euro Daar wordt je niet blij van. quote> Luciene, nee gelukkig geen boete!!Maar had zomaar gekund hoor, ik ben een beetje snelle rijder en gisteren nog in België geweest, alles bij elkaar heb ik toen dik 3 uur in de auto gezeten.Gelukkig wist ik het toen nog niet, of misschien had ik het juist wel moeten weten....Maar ja, ik heb me netjes aan de regeltjes gehouden Ohh en wat erg!! 106 euro's!! Pfffffffff.Zonde van het geld he?Maar is ie nu weer gekeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 bor wat is vnn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Ja, Madelief, dinsdagmorgen en na een halfuur had ik um weer terug, afgekeurd!!! Ook dat nog. Dus van al dat geld wat ik uitspaar aan 'het spul' kan ik wel een andere auto kopen . Wat een week en dit is dag 6 dus bijna een week vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Goeiesmiddags, heerlijk gefietsts, wel apart trouwens, het is warm en de herfstbladeren dwarrelen uit de bomen. De fietspaden in het bos liggen vol met herftsbladeren. Wel mooi en het ruikt ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 groetjes van lenie ze is ook haar stem nu kwijt..dus rustig hier en rustig thuis;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Ivm de mosseltjes van Madeliefje....... ze kan ze overheerlijk klaarmaken, geloof een kenner Liefje, lees ik dat goed.....geen auto ??? Oesje, da's erger Borrie samen droog dan vandaag, heerlijk hé. Ik kan me niet herinneren het van de zomer zo warm te hebben gehad als vandaag. Het was om dood te vallen in mijn bootje hier. Klagen, altijd maar klagen, pfff, 't zal aan de warmte liggen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Mooi he, en vanochtend de nevel met de zon. Ik fietste zo langs het water met boten en kranen. Echt een plaatje. Ik ga zo een quiche maken als ik hier niet te lang blijf plakken. Het trouwens dorstig weer. Tenminste ik merk dat ik wat te weinig gedronken heb. Das niet zo goed. Even wat inhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Het is ook prachtig buiten Jaap, al die kleuren, ik ga morgen na het werk zeker nog even het bos in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Zo even koken, keukendeur open, muziekje erbij en dan straks smullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Even een berichtje van een droog Zuske. Wat ik straks ga eten? Echt waar: ...... Boerenkool!...... Tja, 't was in de aanbieding. Warm weer of niet, ik vind het lekker. Met ham en brie erdoor. Vandaag bij en in het meer geweest met een vriendin. Genieten van vrije dagen en het weer. De drukte die na half 4 kwam, was trekverhogend. Het verkeer waar we daarna weer doorheen moesten nog meer. Gelukkig heb ik niets in huis, trek zakt al wat. Nu nog douchen en dan die boerenkool maken/opeten/afwassen. Daarna zit ik rustiger. Het moment vóór het eten is voor mij moeilijk. Gewoon omdat ik me er dan toe moet zetten om eten te maken (of opwarmen) en opeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Hai Zuske, goed hoor dat je hier droog doorheen gekomen bent!! Koken is voor mij zo'n moment om daar eens een lekker glas bij te nemen en als ik het eten dan opheb hoef ik niets meer. Maar hier gaat het gelukkig ook nog steeds goed. Ik ben aan het koken maar vlieg van aanrecht naar pc. Ik dacht dat ik altijd zo'n brand had van de wijn maar ik heb het nu nog. Schiet ook niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Zus maakt toch niet uit, ik heb vorige week ook al zuurkool gegeten:P Geweldig dat je je er doorheen geslagen hebt vandaag. Dadelijk lekker je buik vol eten, moet jij eens kijken dan verdwijnt de trek als sneeuw voor de zon. Luciene jij gaat ook toppie hé meis? Het wordt dadelijk wel wat rustiger in je bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 spike is het misschien een idee om een hondje te nemen? je heb wat om voor te zorgen,het moet naar buiten het geeft liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden