Spring naar bijdragen

donderdag 29 september

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Fleurie het is voor mij absoluut niet moeilijk om te zeggen of ik deel neem aan een ander forum hoor. Van mij mag iedereen alles weten. Alleen vraag ik me af wat het belang is om dat te weten. Wat voor 'n nut heeft het.
En de vraag is, of het inderdaad rust geeft. Borrie beschreef dat, vroeger heeft het juist voor onrust gezorgd. Dat weet ik nog.
Waarom is het voor die ander dan zo belangrijk om dat te weten?????
Daarmee krijgt die ander juist geen zekerheid. Ik denk eerder wantrouwen.:)quote>

Maar bolletje, als een ander het weten wil waarom dan zo terughoudend? Je vraagt jezelf wat voor belang het heeft of nut?
Voor jou misschien geen. Voor een ander wel, anders zou de vraag niet gesteld worden.
Of het rust geeft in het algemeen weet ik niet, als ik het weten wil vraag ik het gewoon. Als iemand rond de pot draait brengt dat voor mij net onrust.
Ik ben er ondertussen wel ongeveer achter wie geneigd is er meerder fora op na te houden. Op zich heb ik daar geen probleem mee. Ongeveer..
Ik wantrouw bepaalde mensen..Dat zit deels in mijn natuur.
Ik hou van openheid.
Openheid zorgt voor vertrouwen. Hoe eerlijker iemand is, hoe meer ik hem/haar naar waarde schat.
Als er niets mis is met een ander forum..waarom er dan niet open over zijn?
Soms zie je meer gebeuren dan op het eerste zicht duidelijk is. Niet iedereen leest het..maar het staat er wel.

Mij maakt het niet meer uit. Voor mijn part doet iedereen wat ie wil zolang ze me niet raken. Gebeurt dat wel, dan zal dat ook heel duidelijk zijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoe weet je nu of iemand helemaal open is fleurie. Dat weet je natuurlijk nooit. Ik houd ook van openheid, maar word niet onzeker als iemand dat niet is. als iemand niet open is, zal zij of hij daar wel een rede voor hebben. Niemand is verplicht om helemaal open te zijn, om daardoor een ander een gevoel van zekerheid te geven. Want vaak gebeurd dat toch niet. Die ander wordt daar niet zekerder van.

En gezond wantrouwen is op zich goed, ik mis dat heel vaak. Denk dat iedereen te vertrouwen is:)Das natuurlijk ook niet goed maar ik weiger om mensen te wantrouwen ook al heb ik daar rede genoeg toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Maar hoe weet je nu of iemand helemaal open is fleurie. Dat weet je natuurlijk nooit. Ik houd ook van openheid, maar word niet onzeker als iemand dat niet is. als iemand niet open is, zal zij of hij daar wel een rede voor hebben. Niemand is verplicht om helemaal open te zijn, om daardoor een ander een gevoel van zekerheid te geven. Want vaak gebeurd dat toch niet. Die ander wordt daar niet zekerder van.
En gezond wantrouwen is op zich goed, ik mis dat heel vaak. Denk dat iedereen te vertrouwen is:)Das natuurlijk ook niet goed maar ik weiger om mensen te wantrouwen ook al heb ik daar rede genoeg toe.
quote>

Ik het eens met Bol,

Je weet nooit of iemand eerlijk is op een forum maakt niet uit welk forum.
Hier ben ik eerlijk schrijf gerust weer dat ik gedronken heb.
Denk dat er velen zijn die wel drinken en zeggen dat ze niet gedronken hebben.
Maar dan denk ik wie hou je voor de gek,mij niet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morninkjes Hannah,

Ja dan wordt het inderdaad moeilijk opruimen als niets weg mag. Ik heb toen J. z'n huis helemaal opgeruimd, daar mocht ook niets weg. Nou dan maar meenemen. en dat gebeurde ook niet.:)

ik blijf bij de D.A. werken Hannah omdat er toch mensen zijn die ik heel graag mag. Bovendien heb ik een beetje het gevoel dat ik mensen laat stikken, juis omdat het zo druk is. Wel heb ik heel duidelijk aangegeven dat ik alleen vrijdags kom. Is het druk, help ik mee maar alleen als ik dat zelf beslis, en anders is het naaidag. Er kunnen nog zoveel leuke dingen gemaakt worden voor de dieren.

Ja en bij dier en thuis mag ik niet knuffelen met de dieren, anders verstoor ik de roedel. Dan heb je kans dat de dieren jaloers worden en wordt het vechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, sterkte en rust, vandaag.

Dat gaat je vast lukken.

Had het gister al gelezen maar wist niet goed wat te zeggen, behalve misschien 'n heel groot: BAH!

Tjah, flamboyante mannen op 'n datingsite, ik heb er zo m'n bedenkingen bij.

Maar daar gaat t nu natuurlijk eigenlijk niet over. Nogmaals: rus an.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder spiritueel versta ik vele dingen eigenlijk.

Zelf mediteer ik al jaren.

Het kan me rust brengen, niet altijd hoor.

Maar ik heb echt elke dag toch even, en NU moet het, tot rust komen.

Dicht bij mezelf komen.

Woman,:heart:

Dank voor dit prachtige stuk nieuw materiaal voor mn meditatiemuziek.

Deze had ik dus nog niet! Het is opgeslagen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: haddock
Woman, sterkte en rust, vandaag.
Dat gaat je vast lukken.
Had het gister al gelezen maar wist niet goed wat te zeggen, behalve misschien 'n heel groot: BAH!

Tjah, flamboyante mannen op 'n datingsite, ik heb er zo m'n bedenkingen bij.
Maar daar gaat t nu natuurlijk eigenlijk niet over. Nogmaals: rus an.quote>

Indeed Indeed Indeed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...