witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ik wilde in de eerste instantie nee zeggen Bor, maar idd uiteindelijk komt het daar misschien wel op neer. Nou ja, voor vanavond dan in ieder geval.... Ik bedoel: hoe vaak gebeurd het niet met ons dat we vanuit onze emotie handelen?? En hoe vaak zeggen we de volgende dag niet: dit had ik niet moeten doen gister... Dus voor nu (vanavond) proberen te zennnnen. (aanvaarden) Morgen is weer een andere dag. Maar hee, dit is mijn tip hoor. Doe wat je wilt natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ja irritant is dat he Hannah:D Ok dan bewaren we het voor volgende keer als we boos zijn op elkaar ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Dag frummers, Ik heb het gisteren al gevraagd, maar weten jullie wat van Summer? Nadat ze het gesprek met haar baas heeft gehad heb ik haar niet meer hier gezien. Ik hoop dat het goed gaat met haar. Ik ga nu bankhangen. Tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Sterkte Bor. Wat een moeilijk bericht. Hannah het was al weer 2 jaar geleden dat ik het terras had geschrobd, shame on me Maar die bijters, ja daar maak ik altijd veel werk van. Ik ga met een grote kop zoethoutthee een filmpje kijken. Ik lees hier wel eens over de angst dat het leven zonder drank saai is. Misschien zijn mijn avonden niet zo spannend als in de kroeg hangen en je de volgende dag angstig af te vragen wat je nou weer hebt gezegd en tegen wie. Maar dan heb ik toch liever deze zogenaamde saaie avonden, waarbij ik een film helemaal kan volgen. En de volgende dag ook nog weet waar het over ging. 's Avonds inslapen met een helder hoofd en een rustig lijf. Lekker slapen en de volgende dag uitgerust wakker worden. Zonder bonkend hoofd, met nieuwe energie. Het kan me niet saai genoeg zijn! Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Geen idee Lytse.. Er is wel een draadje onder thema's: wie missen we Daar kun je ook je vraag op zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: An Originally posted by: lucieneWeekenpact: Aicha Jaap Dwegbert Zuske Jan LucieneMarcAnzo klopt tie nog beter aanpassing, nu nog beter.quote> Harstikke goed An!! We kunnen het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Waarom zou je dat hier niet neer mogen zetten Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Tasssssie... Hoe is t met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 ha witte ik kan ook nooit onopgemerkt iets doen hier!!! geintje uiteraard, het gaat minimaal maar ik voel me goed! maar ik wil me nergens in mengen zonder dat ik bij ben gelezen. hopelijk gaat het een stuk beter met jou en de overige mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Als je vaker heen gaat Hannah dan wen je ook sneller, omdat je ze dan al een beetje beter kent. Maar idd gedoe is ook altijd weer zo een gedoe... Tja, lastige keuze.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ingrijpende situatie Bor, zou mij emotioneel zwaar belasten. Knap dat je je hebt voorgenomen niet te drinken, dus dag 7 is een extra zware hobbel voor je.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 @Bor wat een akelige boodschap. Ik weet nauwelijks iets natuurlijk van deze situatie maar ik begrijp wel dat je iets heel anders verwacht had? In ieder geval heel veel sterkte en denk aan die man van de AA op wiens naam je niet kan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ok Bor, je bent duidelijk. Ik ga je verder dan niet meer naar jou idee "lastigvallen". Je hebt tenslotte al genoeg aan je hoofd. Ik wens je sterkte in ieder geval!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ben blij dat je je goed voelt Tassie ondanks het minimaal gaat. Ik vind het altijd leuk om je weer hier online te zien Ben blij dat je er weer ff bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 lieverds, ik ben er verder niet!! in een notedop gelezen (1 pagina) en ik ben al de draad kwijt. maar het doet me altijd goed om herkend te worden, uiteindelijk zijn jullie altijd weer waar ik op terugval in goede dagen. het geeft reden om door te blijven vechten. helaas is mijn gevecht verandert en niet meer hetzelfde als voorheen en niet meer hetzelfde als jullie gevecht maar dat neemt niet weg dat ik terug verlang naar de goede oude tijd (voor mij dan) heel veel knuffels voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Tas:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Voor jou Tas:heart: Enne, wij blijven wel.. dus zo af en toe om een hoekie gluren, zeer zeker doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 hahaha rot meiden!!!! ik hou van jullie allemaal, apart op een speciale manier. ps Hannah, ga morgen maar gewoon! uiteindelijk is elke meeting weer anders en jij bent in ieder geval zo stoer dat er al een aantal hebt meegemaakt, dat kunnen weinig anderen zeggen (ook ik niet) knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Zo, Ben weer terug. Vanochtend deed de muis raar. Nieuwe batterijen in gedaan, een stukje kaas gegeven, en voila..het doet het weer!!. Bor, Lees net over je zoon, Valt waarachter niet mee voor je he. Hoi Twinnie, Alles goed met jou? Ook leuk, onze Belgische Tas weer in the house. Hoop, dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Heee twinny ook al een tijd niet gesproken. Hier gaat alles prima maar ja, wat wil je ook: weekend en volop zon Ik bedoel dat zijn toch goeie ingredienten... Met jou en je Lat-ex ook nog steeds alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ja hoor, Met mij en LATex, alles prima. Heerlijk, zo'n weekeinde relatie Dochter belde net voor een zondagse barbeque Lekker hoor, zo met de hele familie bij elkaar. Genieten van de kleinkids ook. En ach, de 0% biertjes, smaken ook heerlijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Heerlijk die rijkdom voor je Twinny Geniet er maar lekker van. Ik ga afsluiten laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ga ook afsluiten. Voel, dat het bedtijd wordt. Wil iedereen een hele goede nachtrust toewensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Slaap lekker allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Mijn onrust is weg, kan veilig naar bed. Dat was even geleden. Goede Nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden