Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 september 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toen ik die affirmatie plaatste had ik zoiets van: hier zullen mensen of heel positief op reageren of denken dat ik van de pot gerukt ben. Maar ik ervaar het toch wel zo. Het spul is ook heel lang mijn vriend geweest, wel een vriend die mij op den duur heeft verraden.

Ik kan aan een ex denken (en die beslist niet meer terug willen) en soms een glimlach om mijn mond krijgen omdat er een leuke herinnering aan hem langs komt. De rol van die ex is bij mij ook uitgespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje


Ik bedoel, dankbaar daarvoor zijn.
Dan zèg je nogal wat.
quote>


Nou ik vind dat echt!
Ben blij met wie ik ben, en ook met hoe ik er gekomen ben, hoeveel zijwegen er ook bewandeld zijn.
En ben bepaald niet van de AA, haha. Maar heb er ook niets tegen, wat iemand helpt is oke.

De latedienstert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Haddock Ik ben er ook niet zo lang geweest maar in die tijd met Soothe ed... maar geeft niets..

Ik kreeg net een lief berichtje van mn oudste dochter:

Goedemorgen, hoe gaat het nu? Ben je de auto al kwijt? En lukt het nog steeds om het bij een sapje te houden? Het is vrijdag vandaag, dus de mannen komen weer thuis vandaag. Ik wil je even sterkte wensen. Ze zullen je het beslist niet gemakkelijk maken. Maar schop ze maar in hun ballen als ze stom doen. Wij, hier in (waar mijn meiden wonen), zijn vet trots op jou. Zet hem op! Oh, en als het goed is brengt de postbode morgen nog een aanmoediging.

Lief hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat sha vannacht schreef is nauurlijk harstikke lief

maar toch vind ik me echt niet een super maatje hoor

sha is zelf altijd veel liever en attent naar iedereen toe

ik zelf ben veel stugger

nu lijk het net of ik een lieverd ben

maar dat is niet zo hoor

maar zo ontbijtje wil ik wel elke ochtend sha:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, ik heb nog niets bijgelezen en moet ook meteen weer weg, maar vanmorgen las ik een bericht in de krant waardoor ik meteen aan jou moest denken.:)

Er worden "nep" Nobelprijzen uitgereikt voor onderzoek dat op het eerste gezicht volkomen onzinnig is, maar daarna ga je er toch wel over nadenken.

Eén van de gelukkigen was een mevrouw die wetenschappelijk onderzoek had gedan over ... is het gapen van schildpadden besmettelijk!:)

Ik zag jou al zitten met een aantekenboekje in de tuin. Wie dan mee moet gaan gapen, jij of een andere schildpad, vertelde het verhaal niet.

Ik log meteen weer uit, Moet naar de kapper en vanmiddag voorlezen bij mijn voorleespleegkleinkinderen (mooi woord voor scrabble). Vanavond kijk ik weer even.

Geniet allemaal van het mooie weer.

Groetjes,

Lytse.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Snoep, ik ben het helemaal met Bor eens

misschien zie jij dat zelf niet zo maar het is wel zo :D

voor mij vandaag een rare dag

vanavond afscheid met alle (oud)collega's omdat wij moeten sluiten

vanmorgen mijn nieuwe werkplek te horen gekregen...uiteraard erg blij mee

maar wel dubbel...omdat enerzijds een paar collega's naar een plek gaan die ze niet willen

en anderzijds ben ik wel heel blij

het wordt in ieder geval wel vanavond proosten voor mij...met een bitter lemon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk heb ik vanavond mazzel dat ik met collega's uit ga

van de 20 zijn er zeker 5 die van mijn alcohol afweten

dus als ik het moeilijk krijg heb ik altijd hun nog!

Maar ik denk dat ik het niet echt moeilijk ga krijgen

tijdens het eten even misschien

want ik hoef namelijk helemaal niet te drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
wat sha vannacht schreef is nauurlijk harstikke lief
maar toch vind ik me echt niet een super maatje hoor

sha is zelf altijd veel liever en attent naar iedereen toe
ik zelf ben veel stugger

nu lijk het net of ik een lieverd ben

maar dat is niet zo hoor




Een compliment moet je nemen in dezelfde schoonheid dat het is gegeven. Dus er wordt geen MAAR gebruikt bij het aannemen van complimentjes!

Ik vind jullie beiden lastpakken dus...een vogel is geen mus :P :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje




Een compliment moet je nemen in dezelfde schoonheid dat het is gegeven. Dus er wordt geen MAAR gebruikt bij het aannemen van complimentjes!

Ik vind jullie beiden lastpakken dus...een vogel is geen mus :P :Pquote>



ikke niet hoor...ik ben braaf...sha niet;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer terug va een nachtmerrie boodschappen doen.

Kon de fietsensleutel van mijn gewone fiets niet vinden dus ik denk ik neem de fiets met de hondenkar er achter wel even mee. Heenweg ging goed maar toen ik daar weg wilde gaan kon ik van geen kanten met die fiets wegkomen. Gaan er natuurlijk allemaal mannen er zich mee bemoeien: maar mevrouw u moet ook tegensturen. Zeg ik nou probeer jij het dan even voor me. Op een gegeven moment een opstootje daar van wel 8 mensen die hem er wel even uit zouden rijden. Niet dus. Met z'n allen de fiets en kar opgetild en hem voor de weg gezet zodat ik uiteindelijk weg kon fietsen. Wat een lacher:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...