Marc Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Goedemorgen allemaal, Deze is speciaal bedoeld voor de mede-frummers welke het deze dagen extra moeilijk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Goedemorgen Marc en alle andere laterkomers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Deelnemers weekendpact Aicha Jaap Dwegbert Zuske Jan Luciene Marc An Heleen Er zijn nog plaatsen vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Goedemorgen Marc, MarQ en Madelief. Wat is iedereen toch aan het uitslapen he? Gek idee... nu (kwart over zeven) is het nog pikkedonker... en straks zullen we weer een zomerse dag krijgen. Beetje mengsel van herfst en hoogzomer. Mooi, ik ga eerst maar eens koffie en thee zetten, de koude klets voor wie daar behoefte aan heeft staat natuurlijk in koelkast. Tis zaterdag... heb eigenlijk wel trek in een warm broodje, dus ik ga de oven ook even aanzetten. Las gisteren de vraag over Summer... volgens mij is zij niet meer geweest sinds de 28e, toen heeft ze nog verteld dat zij die dag het gesprek met haar baas zou hebben. Ik hoop dat ze gauw weer komt. Tas ook weer even hier komen buurten. Jammer Tas dat het niet goed gaat met je, had het je zoveel beter gegund. Bor, jammer dat de bezoekregeling beperkt is, kan me indenken dat je er flink van baalt. Maar wat is de reden die men daarbij opgaf dan, er moet toch een aanleiding voor zijn. En die moet men jou dan toch ook vertellen, zodat jij er op kunt inspelen?? En Will het hele weekend in Gent.... owowowow, zo'n leuke plaats ... ik wil OOOOK Zo, en nu even een bakkie maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 mogge, nog steeds ziek bah:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 En een alleraardigst deuntje voor bij de ochtendgymnastiek. AC/DC - Let There Be Rock (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Morgu Toine, Voor jou dan maar een glaasje versgeperst sinaasappelsap??? Ellendig dat je je nog steeds niet beter voelt, maar ik gaf het al aan... kan weken duren als je de vorm hebt die hier heerst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Goedenmorgen allemaal, Ik wil me aansluiten bij het weekendpact, ben gisteren eind van de middag weer behoorlijk de mist ingegaan met een fles port. Beterschap Toine! Ik ken je nog niet anders dan ziek Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Deelnemers weekendpact Aicha Jaap Dwegbert Zuske Jan Luciene Marc An Heleen Rosa Er zijn nog plaatsen vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Goeie morge ik meld me even en vandaag noog een druk progamma want ik moet een bedombouw ophalen via marktplaats en mn oude spullen dumpen op scheidings station. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Goedemorgen Rosa, Zag net jouw berichtje op wie is wie en heb daar al even gereageerd. Maar leuk dat je ook hier op de dagdraad komt. En ik zie dat je inmiddels al op het lijstje van het pact staat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Marq, hoe is de slaapkamer geworden??? Ziet het er mooi uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Goedemorgen! hiet wordt het lamzaam licht. Weer een mooie dag. Tas, fijn dat je hier even was. Ik denk aan je en geloof me, alles komt goed alleen, de weg te gaan is lang. Houd vol. Bor, héél apart te lezen dat je bezoekrecht is verandert. zo was het op de rechtzitting nog twee uur per week en nu één uur per drie weken? Ik mag toch aannemen dat daar dan een hele goede reden voor is. En, kan dat zomaar verandert worden zo vlak na de uitsraak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 hey Yvonne. ja ik ben helemaal in de gloria van mn laminaat vloer het is een vintage eiken vloer van CanDO ( mag ik reclame maken ?) heb er zo mn best op gedaan en denk dat ik wel 2 keer zo lang er over gedaan heb als een vakman maar ik heb 't toch maar mooi geflikt het niet drinken begint nu z'n vruchten af te werpen want ik voel me er gewoon beter bij en kom meer aan dingen toe in m'n doen en laten, erg fijn is dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Helemaal te gek MarQ. Je doet er misschien twee maal zo lang over als een vakman (das ook niet gek natuurlijk), maar je geniet er wel twintig maal zo veel van als je het zelf hebt gedaan. En nee reclame maken mag hier niet, meestal schrijft men dan de naam achterstevoren, in dit geval dus ODnaC En inderdaad... je krijgt meer zin om dingen te doen als je koppie helder is. Bergen blijken op een gegeven moment geen bergen meer te zijn maar hooguit kleine heuveltjes. Fijn man, en dan vandaag een nieuwe bedombouw dus... wordt het nog mooier !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Ook een goedemorgen frummeltjes. Voor wie het nodig heeft vandaag:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 En ook een goedemorgen uiteraard voor Hanna en Aicha. :rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Goeie morgen lieve mensen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Originally posted by: MarcDeelnemers weekendpactAichaJaapDwegbertZuskeJanLucieneMarcAnHeleenRosaBol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Welkom Rosa op het forum. Alle begin is moeilijk en het is in het begin een strijd. Maar dat wordt wel steeds beter. Alleen als ik zelf een tijd niet gedronken heb krijgt de overmoed de hand. Zo van: ach kan wel weer een keer, heb dat toch niet in de hand en dat blijft wel een valkuil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Goeiemorgen iedereen, Deelnemers weekendpact Aicha Jaap Dwegbert Zuske Jan Luciene Marc An Heleen Rosa Summer Lekker vroeg op, kopje koffie erbij, heerlijk! Vroeger was het uitslapen, maar dit vind ik zo veel fijner, vooral met dit weer. Voor Rosa:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Hannah, ik heb hier wel een paar boormachines liggen. Dus je mag er wel wat lenen hoor! MarQ, leuk he? Zelf gedaan toch maar!! Wees er blij mee! Klinkt goed dat vintage!! Nu nog een mooi bed en je slaapt voortaan als een baby, zou Toineman zeggen! Toine? Nog steeds ziek joh??? Beterschap hoor! Duurt lang zeg! Iedereen een stralende dag toegewenst! Woman, Bor, ik kan er nog steeds niet over uit.... Hoe kan dit idd net na de uitspraak? Veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Summer .. we misten je al een paar dagen... Hoe is het gesprek met je baas verlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Rosa welkom! MarQ, knap hoor dat je zo'n vloer kan leggen en nu inrichten. Dat is allemaal je beloning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Hoi Yvonne, Nou ik ben nog niet veel verder, mijn baas heeft het druk en heeft het over een paar weken gepland....ahhh:huh:, ik was de laatste paar dagen in zenuwen, maar ik kan niet een paar weken in zenuwen zijn. Dus heb mezelf beloofd hierboven te staan en sterk te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden