Marc Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Nu ga ik eerst even boodschappen doen in supermetropool Tilburg. Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 goeiemorgen mensen enne ma flodder das mijn bijnaam hier thuis welkomhier! ze zeggen dat iedereen een dubbel heeft nietwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 oh Han bij jij het:D gelukkig, pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Toine Flodder(opa) Hannah Flodder (kees) Jane Flodder (ma) Fruitvlieg Flodder (sjonnie) Er zijn nog wat audities nodig maar we komen er wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Moet auditie voor gedaan worden, dat gaat niet zomaar. Ikzelf heb Soothe in gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Heu Ma Flodder??? Ook ik ben daar vaak voor (uitgescholden). Maar dat is toch niet Hannah???? Ik krijg bij haar meer het idee van Pamela Anderson of zo. Heeft een gastrol of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Sjakie = Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Nee, ik doe niet mee. Ik ben van de regie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ja ja Jane Ma Flodder. Lekker jenever stoken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 En niwi nemen we als de baas van sjakie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1jaaaaaaaaaaaaaaaaaBol!!!!!!!!!!!!quote> Zie je wel? Ik wist het ik wist het. Dat is die met die big boebies. ned. vertaling van big boobies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hahaha, goodmorning gekkies! Ma Flodder, Kees en nu Soothe als Sjakie. Wie heeft er hier een zwembad dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 welja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ikke Jan. Eentje van 15-5 mtr. Genoeg om te zwemmen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 ik maakte wijn Bol dat is geweest gelukkig zo bijzonder was het ook nog niet eens terug naar cake bakken dan maar weer. en nu spinnen anders heb ik die 10 kg er ook zo weer aan dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Inderdaad bol, verandering van de cast. Bol = Ma Flodder. Puck= Whisky flodder (de hond) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: bolletjeIkke Jan. Eentje van 15-5 mtr. Genoeg om te zwemmen hoor.quote> Gezellig, een natuurvijfer met kikkers denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Cast: Ma Flodder = Bol Sjonnie = Fruit Kees = Hannah Sjakie = Soothe Baas Sjakie = Niwi Kees (zoon) = Teveel Opa = Toine Whisky = Puck Buurvrouw = Tina Zo en nu over tot de orde van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Tinus en de politie dan? En wat ben jij dan? Jij komt er mooi onderuit zo hé? O wacht ff jij bent de buuf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ik ben de buurvrouw die tussen de gordijnen door gluurt. Lekker bekakt tiepje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Goedemorgen Pam, je haar danst! Ik vind je lief Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Dan ben ik wel één van de kakjongetjes van de tennisbaan... die met n**kte meisjes aan het tennissen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 zo hehe, lekkel ontbijtje gegeten sauna staat te stomen wat wil je nog meer nou eerst nog maar koffie zie dat spike in goede humeur is, wonderen zijn de wereld nog niet uit he, geeft de burger moed. vanavond besloten net na redelijk intensief overleg bloemkool- aardappeltje- kaassausje en de beroemde balletjes gehakt en wat salade de groeten ga stomen kuch;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 geef mij tatjana maar hmmmB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ouwe snoepert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden