Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Sa ist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 MyLady ?? What's Up ?? Heb even terug gelezen, joe okay ?? VM je fries wordt beter en beter precies hé Goeieavond frummers. Heb sinds lang eens een dagje voor mezelf, was al vergeten hoe fijn dit kan zijn , en dit zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Lieve Marjo, Ik hoop het waarachtig. En als je de dingen wat duidelijker omschrijft, dan kan ik er wat mee. Toch krijg jij ook een hart, Zo af en toe denk ik echt wel aan je hoor. Ga goed Famke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Willbillie een knuffel voor jou kerel. Nien waar haal je al die wijsheid vandaan zeg. Hoe is het mogelijk dat iemand uit België, Fries schrijft. Hoeveel talen, buiten japans spreek je nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Dank. Weer een man. Ik hou van mensen. It's ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Kinderen die vragen worden idd overgeslagen, maar volwassen vrouwen die er bijna nooit op deze manier om vragen, worden nooit overgeslagen;) Komen ze Han... :present::present::present: :sun::sun::sun::sun: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Moet je hier binnenkomen. Ontvang mijn vriend. Goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Dank je wel. And * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Komt goed famke Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Big time! Het brandt nog Willy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Nou, dat laatste doen we maar niet Mar:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Dankjewel bollie, een retourtje voor jou hé En ook een dikke {{{}}} voor Han natuurlijk Hoihoi Witje en Soothe, cava ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ok. Met joe wel Bam. Tnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Voel je pijn mee MyLady, joe rus an hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Parel ook 1 Jij hebt al zo vaak gehad van me:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ça va Will. Jij ook in orde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Hoi Bolletje, Ik heb vanmiddag toch wat gedronken en wist eigenlijk niet waarom ik het deed. De aandrang viel eigenlijk wel mee. Ik denk dat ik wilde zien of ik die fles leeg zou gaan drinken! Heb het niet gedaan, na 2 1/2 glazen gestopt. Ik vond het niet eens lekker! En dat allemaal dankzij jullie steun! Het is vooral de wanorde in mijn hoofd waar ik van verlost wil worden en dat betekent meestal meer drinken dan goed voor mij is. Ik mag het vandaag dan niet gehaald hebben maar ik voel mij veel beter omdat ik kon stoppen met dit gedrag. Ik ga het morgen weer opnieuw proberen. Heel veel liefs van Teuntje:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Mai, tai, msn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Super Soothe, ben zoveel rustiger dan pakweg een 2 maand geleden. Wel wat andere zorgen nu, maar ja, zorgeloos zullen we wel nooit zijn zekers ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Jammer dat het je niet gelukt is Teuntje. Morgen idd weer nieuwe ronde, nieuwe kansen. Zet m op morgen! Gaat goed Will, met jou ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Heel even eten nu, lekker in mijn uppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Er is geen pijn. Er staat een stoel. Oranje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Mooi Will. Goed te horen. Ik ga nu ook in m'n ééntje wat eten. Veel gedaan, dus een diepvries Pizza. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Sorry dat ik er zo tussenval, ik snap eigenlijk ook niet waar het over gaat dus kan niet meepraten. Ik heb wel een vraag. Als je gewend ben bepaalde avonden te drinken en je wilt dat eigenlijk niet meer, hoe vul je die vrijgekomen tijd dan in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden