AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 ben terug van de winkel zonder de drank dus en ga nu met gemberthee diva`s draaien door kijken en dan naar bed truste allemaal:lips: op naar dag 5 tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Madelief, Alle mogelijke sterkte wens ik je met de spanningen en je weg omhoog. Wilde eigelijk nog schrijven "Weet zeker dat het je gaat lukken" Maar toen dacht ik "Hoezo weet je (ik) dat zeker, je kent dat meisje geeneens... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Albert Remo, Sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Harry, Nee je kent het meisje niet! Haha! ik ben bijna 45 hoor! Maar ik ben niet altijd hier aanwezig. Gelukkig heb ik ook nog veel te doen buiten het forum, zoals lezen. Nee geintje, ik heb wel een sociaal leven, en een te groot huis waar ik me een slag in de ronde moet werken om het netjes te houden. Dus ik verveel me niet gelukkig! Trouwens, het begint hier te onweren! Donders en bliksems!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Madelief, Bedoelde alleen dat ik niet zeker wist of het je ging lukken. Maar... ik denk nu echt wel dat het je gaat lukken. En dat is geen beleefdheid, dat is mijn gevoel. Sterkte en hou vol, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Harry, Thanx! Een schouderklopje doet me veel! Het is een opkikker zeg maar. En ja, het gaat me lukken!! Ik heb teveel om voor te gaan. Lieve kinderen, lieve vriend en een lieve familie. En niet te vergeten hier op het forum hele lieve vrienden, voor en achter de schermen. Dus het gaat me lukken, ondanks de spanningen deze maand. Deze zijn voor jou!! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 ff onverwacht bezoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeff onverwacht bezoek quote> Ha Fleur!! Je hebt bezoek?Of bedoel je dat je hier even bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Ik had zonet ff onverwacht bezoek. Is alweer weg...vandaar dat ik er plots niet meer was Het is na een tijdje iets evident maar toch als je er bij stil staat is het leuk de deur te kunnen opendoen en te weten dat je niet stinkt naar het bier. Vriend kwam ff nog een stopcontactje plaatsen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Lief liefje.. Ik zie dat we de laatsten zijn Voor even waarschijnlijk.. Ik kruip ook mijn bedje maar eens in. Lekker dromen.. Slaapwel kippetje Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Dag Dag Fleurtje! Slaap wel! Ook ik ga mn bedje in! Truste mensen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 allen slaap wel, ik duik er ook in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Slaap lekker frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Vlak voor ik de trein in ging een fles wijn gekocht wat me bezielde..... ingeleverd zonet en niet gedronken gewoon lekker slapen nu goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Sha.... schrik pffff kanjer! niet bijgelezen hectisch dagje maar lekker uitgerust toch ook slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Sha, goed van je dat je niet gedronken hebt. Echt je zult zien als de dagen verder gaan je veel energie hieruit put. Dus voor jou voor vannavond in ieder geval  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Welterusten alle frummers, Ik heb het droog gehouden. Vandaag niet kunnen lezen, maar hoop dat het met iedereen goed is gegaan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Welterusten, slaap zacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden