Spring naar bijdragen

donderdag 6 oktober

igor

Aanbevolen berichten

hier even een schrijven van mijn kant.

Vandaag kreeg ik de uitslag van het bloedonderzoek. Alles is goed. Ben wel blij mee.

Wat gebabbeld daar, sommige dingen kon ik me in vinden en andere niet.

Waar ik vandaag wel een streep onder zet is dat ik vandaag stop, al die smoesjes die ik gebruik om het niet te doen laat ik varen. Ik heb tevens er voor gekozen om het zonder medicatie te doen. Moedig dat is het zeker, maar het moet. Wel kreeg ik het advies om vaker te sporten, want heb aanleg om dikker te worden en ik beweeg maar 1x in de week en dat is te weinig. Dus direct de sportschool bij ons in de buurt opgezocht via internet hebben ze een actie deze week inschrijven is eerste 2 maand gratis sporten. Nou als ik 3x wil fitnessen dan kan ik dit mooi combineren met mijn huidige sportschool tot ik daar uitgeschreven ben. Gisteren waren we nog maar met 2 man aan het sporten, wel gelachen, maar dat is nu ook weer niet wat ik wil.

En de sportschool zit letterlijk bij mij om de hoek dus waarom naar de andere kant van de stad !!

Maar goed vandaag een streep moeten zetten onder het alcohol gebruik. Wat wil ik ? Een vraag die ik me al vele malen heb gesteld. Volgende week start de leefstijltraining. De extra handvaten pak ik met 2 handen stevig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kohtje het is toch niet iets wat ik mis vandaag. Morgen de kop misschien wat helderder.

Vanavond eet ik indonesische smoor met rijst en een lekkere salade.

Smoor: rundvlees

knoflook

ui

ketjap

bouillonblokje

Gula Jawa

sla olie

nootmuskaat

verse gember

sambal badjak extra heet

Maar wat een werk zeg :huh::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Net een bespreking gehad en wederom uitgenodigd voor een borrel en werd nog gebeld om ergens anders een wijntje te komen drinken. Heb gezegd dat ik nog van alles te doen had dus dat het niet uitkwam. Dat is echt liegen en daar ben ik helemaal niet goed in.

Vanmiddag boodschappen gedaan en fluitend door het pad met de wijn gelopen. Niks gekocht natuurlijk. Jihaaa!

Toch merk ik dat ik er langzamerhand wel een beetje sacherijnig van wordt, van dat niet drinken. Maar ja beter dat, dan morgen weer alle zeilen bijzetten om de werkdag zo "normaal" mogelijk door te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat na een gesprek vanmiddag geweldig afliep om haast te gaan proosten met alcoholvrije bubbels werd abrupt verstoord door een telefoontje vanuit de kliniek waar zoon verblijft....per direct voor een week geschorst vanwege ver grensoverschrijdend gedrag....

geen zin meer op te proosten zonder alcoholvrije bubbels, wel met.....

lost natuurlijk geen ene malle moer op, maar ga dat maar eens tegen...

en op dit moment toch de gedachte 'wat kan mij het allemaal schelen'

zoveel energie, tijd en liefde erin gestoken......ik ga het even niet meer trekken...

zoon opgehaald, met spullen en al bij zijn vader afgeleverd, nu mag hij ook wel eens de verantwoording dragen...een week lang!!

of vader er blij mee was? nee....ik ook niet, nu is hij maar even aan bod

kwam thuis met hartkloppingen, m'n zus heeft er een oxazepam ingeduwd....

na het eten naar mijn vriendje, weet ik zeker dat ik geen alcohol ga gebruiken

maar goed dat dochter net na mij binnen kwam, krijg de kans nu niet

maar wat loop ik nu te vechten zeg...tegen de drank!!

het liefst zou ik me rondom willen zuipen, gewoon uit verdriet...alle ellende van afgelopen periode, houdt het dan nooit eens op?

snel maar eten en dan op weg......beter voor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Knop is om hoor sinds vanmorgen, ik zag iets en dacht bij me zelf zo wil ik het niet en ik kreeg ineens de wilskracht terug die ik al geruime tijd miste.

Ik heb vitamine C gehaald, vitamine B complex èn (moest vreselijk nadenken in de winkel hoe het ook alweer heette maar heb het in huis hoor Thiamine:D

Iemand nog andere suggesties?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi, ik zeg het toch ook?!

Het ging juist zo goed, boven verwachting zelfs - ik was stomverbaasd over mezelf.

En het afwimpelen, hoewel ik wel heel graag had meegedaan......... misschien dat dat het is. Maar die situaties ga ik nog veel vaker krijgen ben ik bang en daar moet ik voorlopig toch mee dealen. Ik weet dat het niet kan omdat het dan toch vreselijk uit de hand loopt, 1 of 2 daar is geen sprake van. Helaas is het zover gekomen. Eigen schuld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...