MsLuzac Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 hier even een schrijven van mijn kant. Vandaag kreeg ik de uitslag van het bloedonderzoek. Alles is goed. Ben wel blij mee. Wat gebabbeld daar, sommige dingen kon ik me in vinden en andere niet. Waar ik vandaag wel een streep onder zet is dat ik vandaag stop, al die smoesjes die ik gebruik om het niet te doen laat ik varen. Ik heb tevens er voor gekozen om het zonder medicatie te doen. Moedig dat is het zeker, maar het moet. Wel kreeg ik het advies om vaker te sporten, want heb aanleg om dikker te worden en ik beweeg maar 1x in de week en dat is te weinig. Dus direct de sportschool bij ons in de buurt opgezocht via internet hebben ze een actie deze week inschrijven is eerste 2 maand gratis sporten. Nou als ik 3x wil fitnessen dan kan ik dit mooi combineren met mijn huidige sportschool tot ik daar uitgeschreven ben. Gisteren waren we nog maar met 2 man aan het sporten, wel gelachen, maar dat is nu ook weer niet wat ik wil. En de sportschool zit letterlijk bij mij om de hoek dus waarom naar de andere kant van de stad !! Maar goed vandaag een streep moeten zetten onder het alcohol gebruik. Wat wil ik ? Een vraag die ik me al vele malen heb gesteld. Volgende week start de leefstijltraining. De extra handvaten pak ik met 2 handen stevig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Tssssssssssss............... Pfffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!! Hear hear. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Kohtje het is toch niet iets wat ik mis vandaag. Morgen de kop misschien wat helderder. Vanavond eet ik indonesische smoor met rijst en een lekkere salade. Smoor: rundvlees knoflook ui ketjap bouillonblokje Gula Jawa sla olie nootmuskaat verse gember sambal badjak extra heet Maar wat een werk zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 MsLuzack: goed van je meid . Heb veel positieve dingen gehoord over de leefstijltraining. Dus doe er je voordeel mee, Succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Gula Jawa Google zegt palmsuiker. Weer een beetje wijzer. Het wordt vast heel lekker. Ik houd van heet! Kopje thee erbij en Aicha kan er weer tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 @MsLuzac Gefeliciteerd met je besluit en de genomen stappen. J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Dag alle frummers, Ik heb geen tijd om bij te lezen, maar had gisteren al geschreven dat ik me meldde voor het dagpact van vandaag. Vanavond meld ik me weer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Hoi allemaal, Net een bespreking gehad en wederom uitgenodigd voor een borrel en werd nog gebeld om ergens anders een wijntje te komen drinken. Heb gezegd dat ik nog van alles te doen had dus dat het niet uitkwam. Dat is echt liegen en daar ben ik helemaal niet goed in. Vanmiddag boodschappen gedaan en fluitend door het pad met de wijn gelopen. Niks gekocht natuurlijk. Jihaaa! Toch merk ik dat ik er langzamerhand wel een beetje sacherijnig van wordt, van dat niet drinken. Maar ja beter dat, dan morgen weer alle zeilen bijzetten om de werkdag zo "normaal" mogelijk door te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 sjachegrijnig van het niet drinken, Jeannet ??... voor mij is dat eigenlijk 1 van de mooiste belevenissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Dag 12 alweer *zucht eens diep* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 ja niwi als je er na 23 jaar nog chagerijnig van zou worden dan zou het wel wat zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 ik herken het wel, luci.... ik heb ook eens met de 1e dag moeten beginnen...ja toch ?...ja....!! dus het is mogelijk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Jeannet je bent een kanjer!!!:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 En Toine zit gewoon te zuipen. Hij is nog niet eens hersteld van zijn griep lijkt mij maar ik hoop dat ie het morgen goed zwaar heeft. En ons de rochel en kotsverhalen bespaart, waar ik sowieso niet op wilde reageren. Bij voorbaat dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 dat is ze inderdaad, Lucienne...de kop is er af... en nu zien te aanvaarden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 das waar niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Dank je wel Lucienne:sun: Ik heb het ff zwaar en ik weet niet waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 ja Toine kan dat ook niet maken vind ik!! Maar ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 En jeannet.... als je het moeilijk krijgt....kom het dan vertellen voordat je er aan begint... en niet als het al te laat is.....zoals wel eens vaker voorkomt hier... misschien kunnen sommigen je dan op andere gedachten brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 is heel logisch.... gewoon doorgaan meis. Je kunt het en je weet waar je het voor doet!! Is hier vandaag ook heel goed gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Wat na een gesprek vanmiddag geweldig afliep om haast te gaan proosten met alcoholvrije bubbels werd abrupt verstoord door een telefoontje vanuit de kliniek waar zoon verblijft....per direct voor een week geschorst vanwege ver grensoverschrijdend gedrag.... geen zin meer op te proosten zonder alcoholvrije bubbels, wel met..... lost natuurlijk geen ene malle moer op, maar ga dat maar eens tegen... en op dit moment toch de gedachte 'wat kan mij het allemaal schelen' zoveel energie, tijd en liefde erin gestoken......ik ga het even niet meer trekken... zoon opgehaald, met spullen en al bij zijn vader afgeleverd, nu mag hij ook wel eens de verantwoording dragen...een week lang!! of vader er blij mee was? nee....ik ook niet, nu is hij maar even aan bod kwam thuis met hartkloppingen, m'n zus heeft er een oxazepam ingeduwd.... na het eten naar mijn vriendje, weet ik zeker dat ik geen alcohol ga gebruiken maar goed dat dochter net na mij binnen kwam, krijg de kans nu niet maar wat loop ik nu te vechten zeg...tegen de drank!! het liefst zou ik me rondom willen zuipen, gewoon uit verdriet...alle ellende van afgelopen periode, houdt het dan nooit eens op? snel maar eten en dan op weg......beter voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 als je nu weet wat drank met je doet, dan heb je er toch zeker geen zin in, Jeannet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Hoi allemaal, Knop is om hoor sinds vanmorgen, ik zag iets en dacht bij me zelf zo wil ik het niet en ik kreeg ineens de wilskracht terug die ik al geruime tijd miste. Ik heb vitamine C gehaald, vitamine B complex èn (moest vreselijk nadenken in de winkel hoe het ook alweer heette maar heb het in huis hoor Thiamine:D Iemand nog andere suggesties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Niwi, ik zeg het toch ook?! Het ging juist zo goed, boven verwachting zelfs - ik was stomverbaasd over mezelf. En het afwimpelen, hoewel ik wel heel graag had meegedaan......... misschien dat dat het is. Maar die situaties ga ik nog veel vaker krijgen ben ik bang en daar moet ik voorlopig toch mee dealen. Ik weet dat het niet kan omdat het dan toch vreselijk uit de hand loopt, 1 of 2 daar is geen sprake van. Helaas is het zover gekomen. Eigen schuld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Sha, Van alle problemen die je opnoemt is er geen enkele die je op kunt lossen met drank.... en je hoeft niet te vluchten btw.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden