toine Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 lukt mij niet om iets te wijzigen in mijn profiel! hebben jullie daar ook problemen mee en hoe los ik dit op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 ik weet dat niemand me een advies kan geven hierin! maar voel me zo alleen, dat is het meer, het is ook geen onderwerp voor hier, maar ik denk dat mijn verslaving een gevolg daarvan is. ik wou dat ik ballen had, en mijn eigen weer kon worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Soothe ,dochter heeft vandaag half jaar verkering.Hij heeft stinkend rijke ouders.zeiljachten enzo waar zij ook op zit.Hij gaat mee voor 15 euro in de trein naar a'damhahahaVolgende week gaan zijn ouders naar NY.Dit uitjekan ik mijn kinderen geven.Dus MOET goed gaan.Ik ga er ff uit.het blijven toch gewoon mensen hoor..net als jij en ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 heel herkenbaar lien. proberen bezig te blijven, stap voor stap. geduld en zelfvertrouwen kweken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Ja nu snap ik de aanhang. Dus eigenlijk is het niet het uitje, maar dat jij niet evengroot uit kan pakken. zoiets. Een onprettig gevoel. Hannah, ik zou me hier toch niet door op het verkeerde been laten zetten. Je hebt cowboys en Indians. That's life. De kinderen vinden het leuk en de jongeman in kwestie zal het best begrijpen, al voel jij dat niet zo. Probeer het toch te doen voor de kinderen. Ze zullen het waarderen en dat geeft jou weer een positieve input. Niet hier voor weglopen Hannah. Sterkte. Probeer een beetje een enigszins prettige uitstraling te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 lien die ballen heb je hoor gewoon niet meer drinken, dan komt de echte lien vanzelf weer terug haast 9 maanden geleden was ik ook een dood vogeltje maar kom steeds dichter bij me eigen ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 lien draai je in een kringetje? door je relatie ga je drinken en doordat je drinkt loopt de relatie niet? dan is de eerste stap de alcohol laten staan en dan kun je ook met een helder verstand naar de situatie kijken en stappen nemen. klinkt simpel maar ik weet dat dat niet zo is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 en hier vanavond boontjes met karbonade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 lukt mij niet profiel aan te passen bij wie moet ik zijn met dit probleem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 bij de modderrolator toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Toine rapporteer aan de moderator! Ik dacht, ik kijk ook even bij profiel. Een geboortedatum stond er nooit. Nu schrik ik me rot. Geboren 01-01-1900 dat kan toch niet. Hebben jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 nou soothe dan zijn je laatste daagjes geteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Ik kan m ook gewoon aanpassen Soothe maar ja, nog niet antiek he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Hannah heb vertrouwen in jezelf meis, je kinderen hebben het ook en die zijn bekend met jou en zien er naar uit. Als jij je overgeeft kun je er ook naar uitzien, enne niets moet perfekt zijn gewoon leuk, met wat missers is ook goed. Ik hoop morgenavond te lezen hoe het was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Fruitvlieg en Igor. Julie begrijpen de schrik, bemerk ik. Kon het wel weghalen, dus aanpassen doet het. effe bijtrekken zeg. Zou bijna een fossiel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Originally posted by: igorlien draai je in een kringetje? door je relatie ga je drinken en doordat je drinkt loopt de relatie niet? dan is de eerste stap de alcohol laten staan en dan kun je ook met een helder verstand naar de situatie kijken en stappen nemen.klinkt simpel maar ik weet dat dat niet zo isquote> dankje! ik ga het doen! ikmoet mezelf weer herpakken en er voor gaan, en plannen maken en dat kan niet met een bakkie op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 werk mijn profiel bij en geboortedatum vraagt systeem om geboortedatum en past niets aan? aan de moderator melden, waar kan ik dit vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 toine eerst maand/ dag/jaar volgens mijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 toine??????????? brilletje kijk eens net onder je onderschrift in het oranje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Nu is mijn onderschrift vreemd. Niet aangeweest.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 :$ duh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Alles weer goed. Hier is aanpassen mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 gemeld aan moderjralkfjaster... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Het is een beetje raar. Als je je profiel aanpast vraagt het systeem om je geboortedatum weer aan te passen omdat er iets fout zou zijn. Je moet een slash / tussen de cijfers zetten. Als je dan je profiel hebt aangepast en je kijkt weer staan er toch weer liggende streepjes - tussen. Ik denk dat dit het probleem is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Sha je verdient een pak slaag. Heb hier nog een rijzweep liggen. Je maatjes beledigen hoe durf je:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden