Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 oktober 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niwi ik heb gelezen dat jij al veel verder in het proces zit en dus wellicht een andere denkwijze hebt. Ik ben nog nieuw in het ontdekken dat onbeperkt alcohol drinken funest is voor mijn lijf.

En nog nieuw in de gevoelens die horen bij het minderen of helemaal afscheid nemen.

Dat is het verschil denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat baal ik op dit moment. Ik liet mijn gedachten nog eens terug gaan naar het gesprek van gisteren toen ik bij Tactus zat. Echt in de 2 gesprekken die ik nu gehad heb komt mijn broer waar ik al 8,5 jaar geen contact meer mee heb steeds naar voren.

En dat enkel om zo'n stom geboortekaartje !

Ik heb mijn broer een mail gestuurd en hem op de hoogte gebracht over mijn alcoholprobleem en dat hij een grote rol speelt in de gesprekken die ik reeds gevoerd heb met een tactus medewerker. Tja want een alcoholprobleem is niet aangeboren! Als ik moet verwoorden waar het probleem is ontstaan moet ik altijd het antwoord schuldig blijven. Toch zit er verdriet als ik aan mijn broer denk. Voor mij is het een gesloten boek waar ik niet meer naar terug wil kijken. Maar als ik verder wil met mijn leven zonder alcohol dan ben ik genoodzaakt om terug te kijken.

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe de oude garde dat hier heeft aangepakt ?

Verder ook goed nieuwd. Heb me ingeschreven bij de sportschool en volgende week heb ik de intake en ga ik mijn wensen kenbaar maken. Mijn doel is 3x per week sporten, werken aan een gezond lichaam. De aangekomen kilo's wil ik er hoe dan ook graag weer af. Met 1x per week de sportschool bezoeken red ik dat niet. Ik heb gemerkt dat ik er ook mijn rust momenten uit haal. Ik kan alle dagen in de week er terecht zelfs op zondag :D dus ik zat al te denken dat als ik nu op woensdagavond, vrijdagochtend en zondagochtend ga sporten, dan zit ik aan die 3x. Vanavond maar eens even thuis bespreken.

Voor nu zijn de tranen weer weg en ga ik nog ff naar wat muziek luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

diene vreeje kastaar sequote>

Yeah, wright !!

You're the man master, thruly ;)

Aant werk in de haven en het waait behoorlijk. Beetje sport dus momenteel, maar ook keiplezant ;)

Goede voornemens Ms, nu ze nog omzetten hé, mijn grootste probleem. Maar ooit gaat dat veranderen........ooit :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
Hihihi, ben gelijk een stuk wakkerder... en zie dat we twee jarigen hebben vandaag: Fleurtje en Beks.
:sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart:

Lieve Fleur, ik hoop dat je een hartstikke goed en fijn jaar gegemoet gaat.
En om te beginnen dat je een fijne verjaardag hebt, dikke knuf voor je :sun:

En Beks, heb je al weer een poosje niet gezien hier, maar voor jou ook een dikke knuf natuurlijk :sun:, een poosje geleden ging het niet goed met je, ik hoop zo dat het inmiddels een heel stuk beter gaat.

Yvonne is zo creatief geweest met haar feestslinger dat ik op deze manier van haar werk gebruik maak.
Fleur en Beks van harte gefeliciteerd. Een goed jaar toegewenst in alle opzichten.
Van mij er nog een bloemetje bij. :present::present::present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...