Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 oktober 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 419
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tina!! Sterkte! :present:

Lucienne, An, begrijp jullie meer dan wat jullie denken (in de goede zin he!!) dus :heart:

Jeanet, ik had dezelfde (waarschijnlijk, hopelijk, foute) gedachte...

Bollie! (en ook alle anderen natuurlijk!) we hebben een hond!!

Een hele mooie, lieve, leuke hond. Een Meisje, Marush.

Anderhalf is ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Luciene, wat een leuke hondjes! Je schreef ook "wat een leuke foto van Woef", ik zie 'm nergens?

@Albertina, heel veel sterkte met alles omtrent je vader, meis!

Hier mijn 3e droge dag na mijn uitglijder van zaterdag. Mijn aardappels staan te pruttelen, het wordt vandaag (en morgen dus weer, ik kook altijd voor 2 x) andijviestamppot met spekjes en kaas.

Als ik hier niet elke dag schrijf betekent het niet iets ergs ofzo. Gewoon dat ik wat meer lekker op de bank wil hangen, mijn boek uitlezen, filmpje kijken enzo. Of dat ik gewoon niet zoveel te zeggen heb die dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucie wat een scheetjes zeg. ja ze kunnen nog al fel zijn maar als je het een beetje getroffen hebt dan zijn het ook ontzettend lieve diertjes. Geniet er maar van.

Ga je ook een jasje breien voor de winter voor hun?;)

ik heb er nu ééntje voor P:uck gemaakt maar hij is nog te groot. Heel eigenwijs om te zien joh. Geen porum en ik vind het zo onnatuurlijk maar ze heeft het nu wel lekker warm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bol het zijn echt hele lieve hondjes. De oudste Rakker dus, die is totaal op mij gefocust en hypergevoelig. Als ik ook maar enigszins naar in m'n vel zit dan loop tie de hele tijd om me heen. Waar ik naartoe ga daar is hij ook en kijkt me maar aan. En Laartje is echt zo'n vrouwtje, pikt alles van Rakker. Sorry dat ik het zeg maar ze is echt een teef bij tijd en wijle.

Bv. Rakker ligt lekker op de bank tegen mij aan. Maar dat wil Lara ook. Dan loopt ze ergens heen en gaat heel erg blaffen. Rakker staat op en gaat nieuwsgierig kijken wat er aan de hand is... en je snapt het al.... dan rent Lara gauw naar mij en draait zich lekker naast mij op de bank. Dan komt Rakker weer aanlopen en kijkt echt zo van... huh, daar lag ik toch net... Zielig, dus dan ga ik maar tussen ze in zitten. Verwent?? welnee hoe kom je erbij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...