luciene Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Wat een leuke foto overigens van Woef!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Luciene, ik geef het door. Hij houdt van een complimentje. Jij had toch nooit een hond. Sinds wanneer heb je die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 mijn hondjes Rakker de 'witte' jack russel heeft manlief op zijn verjaardag gekregen van mijn meiden en is van j24 spril 2009 en als vriendinnetje heb ik voor rakker Lara gekocht en die is van 18 mei 2010 die andere is een 'nep'jack russel een black and tan zoals ze dat noemen. Geinig spul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Tina!! Sterkte! Lucienne, An, begrijp jullie meer dan wat jullie denken (in de goede zin he!!) dus Jeanet, ik had dezelfde (waarschijnlijk, hopelijk, foute) gedachte... Bollie! (en ook alle anderen natuurlijk!) we hebben een hond!! Een hele mooie, lieve, leuke hond. Een Meisje, Marush. Anderhalf is ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Leuk Luciene. Zijn nogal blaffertjes hè, de Jackies. Zullen lekker tekeer gaan met de bal. Ik zie het voor me. Toch een een lekker stukje afleiding. Blijf je in beweging en dat houd je jong, toch. Ik ga wat eten prepareren. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Tina ik denk aan je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 @Luciene, wat een leuke hondjes! Je schreef ook "wat een leuke foto van Woef", ik zie 'm nergens? @Albertina, heel veel sterkte met alles omtrent je vader, meis! Hier mijn 3e droge dag na mijn uitglijder van zaterdag. Mijn aardappels staan te pruttelen, het wordt vandaag (en morgen dus weer, ik kook altijd voor 2 x) andijviestamppot met spekjes en kaas. Als ik hier niet elke dag schrijf betekent het niet iets ergs ofzo. Gewoon dat ik wat meer lekker op de bank wil hangen, mijn boek uitlezen, filmpje kijken enzo. Of dat ik gewoon niet zoveel te zeggen heb die dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ach Luciene, reik je wat aan omdat Taxi anders onrustig denkt te worden begint hij over ontspannend?? ja maar, ja maar....daar had hij het niet over....!! misschien even een ritje in zijn taxi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Argg, ik loop een paar pagina's achter maar zat te mailen bye de wee...vroeg me altijd al af hoelang je mails hier konden worden intern valt me reuze mee... dank aan Tactive (dit lezen jullie vast wel ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 @Zuske foto van Woef staat op blz 3 ongeveer 8ste van onder hahaha @Sha Ja meid 'ondankbaarheid is 's werelds loon' Zo dat is ff een ouderwetse uitdrukking... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Hmmm...al mijn maatjes aan het eten?? Snoep vast geen spruiten Aicha kreeg iemand te eten?? Jan?......verweggiestan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Luciene, geeft niet hoor ben wel wat gewend :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ah, nu ziet ik 'm! @Soothe: lief hondje jôh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 VM ik zie je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 @VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Nien foto, foto. Wat leuk voor jullie zeg. Wat voor 'n soort? maakt verder niet zo veel uit hoor maar ik denk dat het een grote is. Ik ben blij voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ben er weer vandoor, kan m'n aardappels gaan afgieten, eten enzo. Iedereen die nog gaat eten: eet smakelijk! Sterkte weer bij het drooghouden van deze dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 voor ieder die het kan gebruiken! (aangepast omdat ik niet achter eigen tekst stond ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Lucie wat een scheetjes zeg. ja ze kunnen nog al fel zijn maar als je het een beetje getroffen hebt dan zijn het ook ontzettend lieve diertjes. Geniet er maar van. Ga je ook een jasje breien voor de winter voor hun? ik heb er nu ééntje voor P:uck gemaakt maar hij is nog te groot. Heel eigenwijs om te zien joh. Geen porum en ik vind het zo onnatuurlijk maar ze heeft het nu wel lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 sha:heart: nee geen spruitjes...getver..lekker rauwe andijvie stamp//jammie maar ben helemaal op nu..ga lekker op me bedje liggen morgen naar de cardioloog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Hoe doe je ook alweer foto's? Of doe ik dat beter bij het dierendraadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 @ Bol het zijn echt hele lieve hondjes. De oudste Rakker dus, die is totaal op mij gefocust en hypergevoelig. Als ik ook maar enigszins naar in m'n vel zit dan loop tie de hele tijd om me heen. Waar ik naartoe ga daar is hij ook en kijkt me maar aan. En Laartje is echt zo'n vrouwtje, pikt alles van Rakker. Sorry dat ik het zeg maar ze is echt een teef bij tijd en wijle. Bv. Rakker ligt lekker op de bank tegen mij aan. Maar dat wil Lara ook. Dan loopt ze ergens heen en gaat heel erg blaffen. Rakker staat op en gaat nieuwsgierig kijken wat er aan de hand is... en je snapt het al.... dan rent Lara gauw naar mij en draait zich lekker naast mij op de bank. Dan komt Rakker weer aanlopen en kijkt echt zo van... huh, daar lag ik toch net... Zielig, dus dan ga ik maar tussen ze in zitten. Verwent?? welnee hoe kom je erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 VM maakt niet uit dacht ik hoor waar je de foto neerzet. ik heb het gedaan via http://photobucket.com/ daar moet je je even registreren gratis en dan kan je foto's uploaden. dan zet je de direct link hier neer via 4de blokje http link hierboven. als je er niet uit komt hoor ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 http://imageshack.us/photo/my-images/546/maruca81.jpg/'> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden