lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 AR wil je ons ook kippevel bezorgen? zet die foto dan nog ff hier die van jeweetwel:D:o:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Truste Jan, enne ik zag dat icoontje wel hoor ben erg benieuwd:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 effe kijken hoe dat ook al weer moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hi Jane, je lijkt fleur wel, ziet ook alles. Maar of die ermee te maken heeft!? Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Jongens ik red het niet met het bijlezen. Allemaal welterusten. Voor iedereen goede gedachten en inspiratie voor morgen. We laten de eerste weer staan! Welterusten. Lytse:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Jopie zumme een "lief-naief" forum oprichten? slaap lekker meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Witte, ik ben vrij Qua werk dan hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hier nu te bed, slaap lelker allen. Geniet van je vrij zijn Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ja Jopie wacht nou ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 TIJGERRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 en daar mocht ik nou mee in zee op 1 januari 2010 kippevelmoment;) zo en nu kan ik echt slapen en dromen en en en............. truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 *ook jij spike/isa niet de manier, onder een andere naam inloggen je mee laten zuigen maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet* Triest is het. Zeker met die poppenkast van dat verpleeghuis erbij. Dronken aangereden, door een dronken automobilist. Een iets te rijke verbeelding. Hoe bedenk je het. Ik geloofde het meteen al niet. De taalfouten, de songteksten. Spike in actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 En nu ga ik droog naar bed dag 6 is dus een feit truste allemaal dank jullie voor je steun het doet me heel veel tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ik ga slapen. Spike vergeet je medicijnen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Very Ladylike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 n.v.t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 n.v.t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 n.v.t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 n.v.t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 KWARTET met scrabble verlies ik steeds, hier niet!! :D veel weggehaald verspilde energie....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Up voor bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden