Spring naar bijdragen

Nieuwe dag, Nieuwe kansen

heleen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moghu Nieneke en Fleurie,

Fleur het kan toch nog zijn dat je dingen aan het verwerken ben die je met je ex hebt meegemaakt. maar het is vaak een rotgevoel als je droomt over mensen uit het verleden waar je moeilijkheden mee hebt gehad.

naar de kaakchirurg? Poeh hé. Moet er veel gebeuren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Tot mijn grote verbazing vond ik het geen probleem haar een biertje te geven en mezelf te onthouden, misschien beginnersgeluk....

Nee hoor Diezel ik geloof niet in beginnersgeluk bij een verslaving. Jij hebt helemaal zelf de keuze gemaakt om niet te gaan drinken, en das heel knap.:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: middenc
Goedemorgen allemaal. Vrijdag en zaterdag heb ik me aan een biertje gewaagd. (Dit had ik immers afgesproken met mezelf). Had gisteravond wel moeite om droog te blijven, maar het is gelukt! :-)

Een fijne dag allemaal!

P.S. Als het niet handig is om te melden dat ik twee dagen heb mogen drinken, dan hoor ik het graag. Schrijf ik voortaan alleen maar dat ik de dag ervoor volgens plan (of juist niet) heb geleefd. Het is niet de bedoeling om het voor anderen moeilijker te maken met mijn teksten, namelijk.quote>

C,
als beginnende minderaar gisteren minder gedronken dan ik mezelf toegestaan had. Dat we het naar ons eigen plan onder controle proberen te krijgen, lees ik juist wel graag.
Nog niet zo goed geslapen, hopelijk gaat dat snel beter zonder teveel alcohol.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heel verbouwing bolletje :) :)

Het zal wat met de spanning te maken hebben ook denk ik.

Ach ja, lompen ex..altijd hetzelfde liedje hé. De plaat is afgezaagd. Konden ze dat stukje maar wegsnijden. Anderzijds als ik niet zo diep had gezeten, had ik waarschijnlijk ook nog steeds niets gedaan aan mijn problemen. Dat is dan weer een voordeel.

Zolang ik maar niet wegzak is het mij nog wel ok.

Allez is ben maar eens partie naar de huisarts.

Btw het roken is niet goed gegaan gisteren. Beetje balen..maar soit. Komt wel weer goed ook.

Laters kippies

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst buikgriep gehad, weer te snel aan het werk gegaan, daarna weer ziekgemeld...

Naast dat liep dus al een conflict tussen een collega en mij.

Al getracht dit afgelopen dinsdag uit te spreken met haar, maar ik loop tegen een muur op.

Wat mij nu dus opbreekt...

Ben gewoon ziek van spanning om haar tegen het lijf te lopen, want ik ben in staat om haar wat aan te doen...:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen!

Ik meld me ook aan voor de dag pact!

Afgelopen periode met de veranderingen in ons gezin geworsteld.....mezelf helemaal laten gaan....verdriet...huilen....en daarna mezelf verdoven....

Gisteren met mezelf afgesproken en mezelf eens flink wakker geschud (kan je alleen zelf doen).

De afgelopen weken is niet het leven wat ik nog wil!

Ik wil LEVEN en niet OVERLEVEN.

KLAAR!!!

Dus met frisse moed ga ik verder... hoe ik het wil en laat het drinken los.

10-10-2011

Fijne dag allemaal!

Liefs Tine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan,

Zij is mijn directe leidinggevende en een gesprek met haar ben ik al aangegaan afgelopen dinsdag zonder resultaat.

Vandaag een gesprek met degene die weer boven haar staat.

Ben voorbereid, maar grote kans dat ik straks volledig dichtsla en niks over de lippen krijg of dat ik alleen nog maar kan janken...

Ach, ik zie het wel.

Nuchter blijven staat nu nummer 1 bij mij !!!

Ik doe ook mee aan het dagpact:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...