Oscarke Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Alberto......hup nu bedje in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Jane denk jij dat ik de spirit terug heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Niet teruggelezen, maar wil mij voor ik mijn bedje induik nog wel even droog melden. Dag 5 zit er weer op... Gesprek was zwaar. Ik zal voor het einde van de week een beslissing moeten nemen die mij achteruitgang in positie of al blijven werkende in deze stressvolle positie een groot risico op terugval kan betekenen. Beslissing eigenlijk al gemaakt. Mijn nuchterheid staat voorop op het werk. Dan kies ik voor mijn nuchterheid. Verlies ik mijn nuchterheid, dan weet ik met zekerheid dat ik mijn werk helemaal wel kan vergeten. Pfff... Zo schrijvend op het forum, sharing in de meeting vanavond en doorspreken met mn sponsor zorgt ervoor dat alle chaos in mn koppie weer te overzien is... Afijn morgen weer werken en een gesprek met mijn werkcoach, dus weer vroeg aan de bak... 7 uur beginnen dus tijd voor mijn mandje. Trusten allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Hi Fleur, AR veronderstelt al kliekvorming geloof ik. Mis poes AR Met de pijn blijft het op en neer gaan, maar als ik er niets naast doe, dan is het leven helemaal zo waardeloos. Bijna elke dag een paar uurtjes naar bed en dan weer door. Een hele goede vriendin ligt nu in het ziekenhuis. Heeft een zware darmoperatie ondergaan, is ongeneeslijk ziek en heeft vandaag te horen gekregen dat ze donderdag naar huis moet. Is alleen, bijna blind en ik woon niet meer in dezelfde stad en kan door mijn eigen problemen niet meer helpen, behalve natuurlijk opbellen. De stoom kwam zowat uit mijn oren. Ik was zo kwaad en voelde me zo machteloos! Dan loop je wel tegen je beperkingen op hoor. In ieder geval heb ik het vandaag weer droog gehouden. Welterusten Vlaams kippetje, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 ik weet t niet AR wat denk jezelf? t feit dat je bevestiging zoekt doet me nadenken maar ik zie je wel krachtig schrijven en handelen dus ik denk dat je niet hetzelfde bent maar gegroeid en misschien daar een beetje onzeker over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: Oscarkehallo iedereen, ik ben een hele tijd weggeweest, vanmorgen Antabuse genomen....en nu beginnen te beseffen dat het moeilijk zal zijn.Welkom terug Oscarke. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 *MAAR NIEMAND BESEFT HET* Hoi Oscarke, Hier beseft men het. Beetje blijven schrijven hè! Het werkt, maar een beetje meedoen hoor. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Soothe gewoon meebuigen.. Oscarke, meedoen! Blondie, wat je kunt en wilt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: blondie6173Niet teruggelezen, maar wil mij voor ik mijn bedje induik nog wel even droog melden.Dag 5 zit er weer op...Gesprek was zwaar.Ik zal voor het einde van de week een beslissing moeten nemen die mij achteruitgang in positie of al blijven werkende in deze stressvolle positie een groot risico op terugval kan betekenen.Beslissing eigenlijk al gemaakt.Mijn nuchterheid staat voorop op het werk.Dan kies ik voor mijn nuchterheid.Verlies ik mijn nuchterheid, dan weet ik met zekerheid dat ik mijn werk helemaal wel kan vergeten.Pfff... Zo schrijvend op het forum, sharing in de meeting vanavond en doorspreken met mn sponsor zorgt ervoor dat alle chaos in mn koppie weer te overzien is...Afijn morgen weer werken en een gesprek met mijn werkcoach, dus weer vroeg aan de bak...7 uur beginnen dus tijd voor mijn mandje.Trusten allemaal:sun:Verschillende mensen hadden al naar je gevraagd. Wat goed dat je het desondanks droog gehouden hebt. Laat alles maar eerst rustig bezinken hoor. Veel liefs en sterkte, ik ga ook naar bed.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Blondie, sorry had over je heeb gelezen kleintjes zie je over het hoofd he:D maar idd nuchter ga je het beter redden dan drinkend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Truste Blondie:lips: en sterkte met je keuze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Zeker Marjo, meebuigen als bamboe in de wind. Doe ik nog iedere dag. Leven met de dag. Het verleden is geweest, de toekomt zeer onzeker. Wat rest is het nu! Op het scherp van de snede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Mooi Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 mooi om mee af te sluiten slaap lekker AR je komt er!! gewoon je pad blijven volgen:present: en 23.17 had ik je geantwoord truste heintje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Albert mooi om mee naar m'n bed te nemen. Nog een beetje rustige muziek en slapen. Trusten allen. Iedere dag heeft genoeg aan z'n eigen kwaad. Morgen houden we het droog, toch. Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 willen en kunnen zijn 2 dingen Marjo. Ik zou wel op mijn positie kunnen blijven werken waarin ik nu werk, maar daar ervaar ik wel veel stress en werkdruk. Wil ik voor het behouden van die hogere positie het risico nemen mijn nuchterheid te verliezen, terug te vervallen in de drank. en dan uiteindelijk ook mijn baan verliezen, en wie weet wie/wat nog meer...??? NEE ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Sa ist mar krekt Ik duuk zo ook op de vlokiste Over meebuigen gesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 En nu echt trusten... zoefffffffffffff:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Blondie, geen blonde beslissing. Stapje terug en van daar meer rust en overzicht en weer opbouwen. Voelt sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Soothe Zonder willen wordt kunnen nimmer doen Hangt er dus vanaf wat je wilt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik zou het niet weten ik zie het wel Beslis in het moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Sa ist mar krekt Famke. Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik dénk het niet zelf ik weet het zeker, Maar jullie kennen me anderhalf jaar zonder drank op het forum en daarna anderhalf jaar af en toe op het forum. Misschien wel gegroeid zeg je maar ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik de wilskracht niet meer had en vinden kon En ineens, Ik voel me nu net als de eerste dag dat ik bij jullie op het forum kwam, twee dagen zonder alcohol en de derde dag kwam de euforie, dát heb ik weer, ik vraag niet om bevestiging, maar of jullie het merken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 beetje duidelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Yep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden