Otje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hahaha, voor mij verslavend dan Ik ga er erg goed op. Wist ik al. Beetje oppassen dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Soothe ik log voor jou nog even in, dankjewel wat je daar zei. Echt, dat doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goedenavond allemaal, Zondag kon ik het niet laten, het zou mijn 15e droge dag/avond zijn en worden. Zonde hoor. En het smaakte me niet eens, ik vond het zelfs vies eigenlijk en ik weet nog steeds niet waarom ik het niet weg heb gegooid. Maar goed, onderuit dus. Gisteren natuurlijk de hele dag na mogen genieten. Ik wilde het eerst niet vertellen maar doe het nu toch. Lekker om 20.00u met een boek mijn bed ingedoken en vandaag was weer ok. Vanavond nog een vergadering gehad vandaar dat ik zo laat nog ff erbij kom. Groetjes, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: Onweer Originally posted by: TeveelFleurtje,Ik heb je vraag van gisteravond gelezen.Was toen aan het werk, molecuultjes aan elkaar knopen, en kon toen niet antwoorden.Het gaat goed met mij, als ik de eerste niet neem en op tijd eet heb ik vrijwel geen trek.En het seizoen van de grote verleiding, de zomer met zijn terrasjes, is (helaas) voorbij.Jij hebt het niet makkelijk op het moment.Je probeert te stoppen met roken...Er zijn, denk ik, voor jouw nu andere prioriteiten.De kaakchirurg om maar wat te noemen.Daarna... kun je altijd nog stoppen met roken.Je mag de lat hoog leggen maar je moet er wel bij kunnen.Zoals gezegd, mij gaat het goed.Schrijf hier niet zo vaak meer, lees nog wel het meeste.Heb steeds sterker het het gevoel dat ik op een feestje de verkeerde zaal inloop.Een zaal vol mensen mensen die mij niet kennen en zeker niet op mij zitten te wachten.Klinkt erger dan het is hoor, ben bepaald niet alleen of eenzaam.Fijne avond Fleur, fijne avond Mup, fijne avond allen,Harryquote> Kan dat niet in een PB?quote> Hoeft niet..als het je stoort dan lees je erover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: Onweer Originally posted by: TeveelFleurtje,Ik heb je vraag van gisteravond gelezen.Was toen aan het werk, molecuultjes aan elkaar knopen, en kon toen niet antwoorden.Het gaat goed met mij, als ik de eerste niet neem en op tijd eet heb ik vrijwel geen trek.En het seizoen van de grote verleiding, de zomer met zijn terrasjes, is (helaas) voorbij.Jij hebt het niet makkelijk op het moment.Je probeert te stoppen met roken...Er zijn, denk ik, voor jouw nu andere prioriteiten.De kaakchirurg om maar wat te noemen.Daarna... kun je altijd nog stoppen met roken.Je mag de lat hoog leggen maar je moet er wel bij kunnen.Zoals gezegd, mij gaat het goed.Schrijf hier niet zo vaak meer, lees nog wel het meeste.Heb steeds sterker het het gevoel dat ik op een feestje de verkeerde zaal inloop.Een zaal vol mensen mensen die mij niet kennen en zeker niet op mij zitten te wachten.Klinkt erger dan het is hoor, ben bepaald niet alleen of eenzaam.Fijne avond Fleur, fijne avond Mup, fijne avond allen,Harryquote> BB says: Good for U FleurtjeB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Pb's zijn overrated. Jopie lieve schat. Take care. Fijn dat je er kunt zijn voor je kinderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Scrollen over de trollen, die vind ik leuk! Yihaaaaaaaaaa:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Akelei, snap je trek. Heeft het met iets te maken of gewoon trek. Het gaat weer over, idd, net golven, die komen en gaan. Mij hielp het om te douchen bv. lekker lang en lekker heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik PB alleen met Tactive Wel eenrichtingsverkeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Woman! Zit jij weer ad drugs???? Hihi. Fin dat het je ff door een moeilijke tijd helpt. En zoals je zelf al zegt: Oppassen. Maar dat doe je wel en al. Dussssss. Ik heb een fijne meeting gehad. AA meeting dan he. Nu nog ff opslomen en dan mn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Scrollen over de trollen. Kan best fijn zijn Fleurtje, echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hihi Marjo. Krijg jij Pb's of stuur je ze. Ik denk dat je ze krijgt.... Ik kreeg ze regelmatig dat ik niet zo mocht vloeken of bleep mocht zeggen of bleep of bleep ofzo.... LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: ShahireMadelief, je klinkt positief strijdvaardig Mag ik graag zien quote> Sha Thanx!!Alle berichten gaan nu zo snel! Pff ik kan het haast niet bijlezen.Komt ook dat ik nu echt moe ben.Maar goed, lange dag gehad, met veel emoties. Goede emoties hoor!Ik ga nu zo mn bedje induiken .Alvast weltrusten allemaal!! Morgen lees ik verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: borretje Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLienBorOok Lytse doet weer mee en dit is een moeilijke tijd van de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Bambam:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Gauw naar bed dan Lytse? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ola ARB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 en volhouden Lytse doe ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Das oh zo waar Akelei. Helpt het je een aantal zaken naar morgen te verschuiven. Zo laat op de avond nog een stuk schrijven aan een advocaat kan triggerend werken, voor mij. De moeilijke klussen overdag. De avond om uit te rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeLytse . Amai!! Dat is supererg voor je vriendin . Kan ze niet terecht bij familie ofzo? Dit is toch echt geen doen!!Ze kan toch niet alleen in haar huisje gaan zitten en wachten op?Vreselijk!!Er is nu besloten dat ze tijdelijk naar een verpleeghuis gaat. Ze heeft maar één zoon en die heeft een eenmansbedrijfje, dus beredruk. Ik was vanmiddag bij haar en na een bloedtransfusie heeft ze nu wat meer kleur, maar is nog steeds heel zwak. Ze heeft pas drie keer kort in een stoel gezeten. Het valt me nog mee dat ze je niet aansluitend aan de operatie naar huis vervoeren!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ondertussen ben ik nog aan het wachten op Carpe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goed zo AR. Gewoon per dag. Oh ja, niet gewoon maar per dag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Akelei big mama is watching you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ah eindelijk op de laatste pagina Heb ik me onderweg ff druk gemaakt Liefje Jopie , sterkte meid Teveel, inderdaad niets van aantrekken Lytse Las gisteren nog van je vriendin. Moet ook moeilijk voor jou zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden