PROUD2BME Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Bor:heart: thanks! tranen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Akelei wat mij soms hielp als ik in zo'n situatie zat was, iets helemaal opnieuw starten. Ik bedoel wat zou je nu op dit moment heel graag willen doen, iets nieuws. Als je kan, de boel de boel laten en je richten op iets heel anders. Dat geeft een hele hoop positieve energie. Ya lieverd wat verdrietig allemaal. Ja en je hebt het niet in de hand. Vreselijk voor z'n vrouw en kinderen. Maar jij hebt ze nog allemaal en kan er van genieten, probeer dat niet uit het oog te verliezen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: Gaby.... ik moet niet drinken, dan komt de rest vanzelf wel als ik me aan de stappen hou. Zo simpel, kost niets, maar DAT wou ik niet horen (en soms n0g niet :$ :$ :$ :$ :$ )quote> Ik wil het ook niet echt horen, maar ken herken het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Bolletje, die zwarte tarzan met die Ram, heb jij die ook geschilderd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Effe wat anders jongens/meisjes - Get Energized - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Lien:heart: ga je nog goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Goedemiddag allemaal Jopie, Sterkte:sun: Yajala,leven kan soms erg oneerlijk zijn. Hier inmiddels weer op dag 8 en ik neem de eerste niet !!! Zal mezelf zo nog even bij het dagpact erbij schrijven. Merkte vanmorgen dat ik weer kon genieten van de kleine dingetjes van het leven. Het geluid van de vogels, de geur van het natte gras, zelfs het gegil van kids op het schoolplein klonk mij als muziek in de oren. Had gisteravond een volledige lijst gemaakt wat ik vandaag op mijn vrije dag nog allemaal wilde doen... Nog niks gedaan en eerlijk gezegd ook niet van plan om veel te gaan doen. Ga lekker genieten van de rust en een dagje mild zijn voor mijzelf. Wie weet ook weer eens verder aan mijn schilderingen. Nog een aantal plekken aan mijn muur die een vrolijke schildering wel op prijs stellen;) Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: bolletjeAlbert Gaby BorbolletjeBlondiequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: blondie6173 Originally posted by: bolletjeAlbert Gaby BorbolletjeBlondieJan1000quote> quote> Blondie, klinkt goed. Inderdaad vallen gebeurtenissen anders op als je niet meer drinkt.Ook zit geluk ineens weleens in een klein hoekje, zoals jouw dag vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Goeie middag Captain. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik dacht even snel wat vuil in de container te gooien, heb ik mezelf buiten gesloten. Nu 2 uur verder ben ik weer binnen, afspraak verlopen, ik stond voor paal in mijn badjas en natte haren. Maar goed ik ben binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 even melden dat ik gisteren ook droog stond en dat het vandaag mij ook zeker zal lukken. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik de komende 3 maanden geen alcohol nuttig en daarna kijken we verder. Uiteraard is het niet zo dat ik mijn wensen nu ineens aanpas ik heb het hier eigenlijk nooit zo benoemd als nu. Het komt er gewoon op neer dat ik zonder alcohol veeeeel leuker gezelschap ben dus Hier vandaag wederom erg rustig op het werk, nog 4 uurtjes en dan weekend. Iedereen fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Burb Ik ga eens vertrekken naar.. Schedelscan laten nemen. Zien of er nog iets in zit Lekker bijgeslapen tot ik plots heel veel pijn had aan mijn maag. Bleef een beetje hangen en toen was het net zo plots weer weg Waarom zou je dat nooit meer kunnen bor? Je bent toch al aardig op weg.. *klets* Positief zijn hoor. Voor je het weet zijn die drie maanden om Soms hé.. Jopie Yaja Ik hou niet van de dood . Kan me niet schelen of het erbij hoort of niet. zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Tina....miaaaaaauwwww...lekker ding Habba habba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 *gone* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Nou even een kleine toevoeging, ik mocht bij de bouwvakkers in de keet zitten. Ik schaamde me echt dood, ze hebben wel gezorgd dat ik mijn huis weer in kon. De hele terrasdeur moest eruit. Scheelt weer minstend 100 fleuries slotenmaker. Ik ga een grote doos gebak voor de mannen halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: albertinaNou even een kleine toevoeging,ik mocht bij de bouwvakkers in dekeet zitten.quote> Natuurlijk mocht jij dat! Ik snap dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Fleur, succes. Of sterkte. Ik heb geen idee hoe een schedelscan gaat of waarom je die moet. Klinkt niet als iets leuks in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: borretjeHoor ik net dat ze volgende week vakantie hebben ook!Was die al afgelopen dan?quote> Hahaha, herkenbaar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik kom weer even stilletjes om een hoekje meelezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ach joh achteraf om lachen joh :-) Hebben die mannen ook weer wat om over te praten ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Leest dat niet lastig Yaja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Weinig stof vandaag maar dan weten jullie dat ik er ben. Met spiegeltje lukt het wel Mup:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik heb ook niks zinnigs te vertellen. Zit hier wat te pauzeren. Over een uurtje word ik bij de tandarts verwacht. Ik kan natuurlijk nog even gaan stofzuigen of iets anders nuttigs. Nahhhh, toch maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 GODGLOEIENDE zeg:devil: ppffffff,zit mezelf in de weg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden