VM1 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goede morgen, brrrrrrr echt koud, tegen het vriezen. Handschoenen terug boven halen denk ik. Port, hmm, niet mijn ding, veel te zoet. Ik kan dus ook alles staan hebben zonder ern nog maar naar te kijken of aan te denken. Zolang het maar geen witte wijn is. Die MOET dan op. Raar eigenlijk. Bij sommigen is het echt alleen om de roes te doen, maakt niet uit met wat en bij anderen is de roes verbonden met een bepaalde drank. Allebei even vervelend daar niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Rosa, er is nooit een gelegenheid om te drinken...drinken doet de drinker zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Oh Bor..hoe herkenbaar, na het èèn proef je toch het ander niet meer :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: ShahireZou voor mij denk ik niet zijn weggelegd op een heel moeilijk momentik had waarschijnlijk vrolijk het briefje destijds eraf hebben gehaald en tijdens het verscheuren ervan hebben gedacht:'dag schoonmoeders toedeledoki, voor jou haal ik wel weer een nieuwe, nu ik eerst' :$quote> Heel herkenbaar (als het WW zou zijn dan).Borrie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Heerlijk weer, de zon schijnt en geen regen. Lekkerrrrr. Zo sporten, een schema maken voor de komende week. Es ff wat dingen op een rijtje zetten, brieven schrijven wat ik maar keer op keer uitstel. Dan denk ik daar weer aan als ik in bed lig en maakt me erg onrustig. Actie, altijd maar weer actie. Straks naar de tuin, lekker lummelen. Dat MOET ook:) Heb een fijne dag allen. Ga goed, om met Adam te spreken. Blijf komen als je trek hebt en spreek het uit. En zit het vervolgens uit! Het gaat weer over ook al lijkt het soms een eeuwigheid te duren. Laterrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Hannah, doen/deden we dat niet allemaal, problemen, angsten, onzekerheden wegzuipen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goede morgen! Ik meld me ook aan voor de dagpact. Dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: borretjeAls ik ècht trek heb maakt het me niet eens uit wat het is eigenlijk.:$quote> Dat heb ik wel met meer dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Groot begrip Jan...met wel meer dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: ShahireFleur in-uit....ik zag je wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Oeps Beetje pc problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Aan het werk Fleur? Voel je je al wat toffer vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Fleur, heb je nu van W problemen een P gemaakt? Ik zag het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goodmorning, laat op hier. Kon niet slapen, is de laatste tijd wat meer. Ken dat niet zo. Dan ga ik ook nog eens koffie drinken. Tja. Hier het forum wat doorlopen en zie vele postings al heel lang geleden van prominente frummers zeg maar. Wat hier is geschreven lijkt hier vereeuwigd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 :D:D:D:D:D:D:D:D Sha moet nodig wat gaan doen dan hier gaan lopen geiten :D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Nee hoor Sha, ik ben nog altijd in ziekteverlof Beetje beter opletten jij hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Drink je dan 's nachts koffie Jan als je niet kunt slapen? Doe ik ook wel eens, eigenlijk niet verstandig maar het zij dan zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Heb je die Z nu veranderd door een G Sha :o Stout stout stout :D Got ya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Oeps...ja Fleur, ik zal beter bij de les blijven :$ zal niet meer gebeuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Fleurrrrrr af!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Oh die van mij klopte niet Dat had je de T ook moeten veranderen..sapper.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Haha...ik had em wel gezien dacht, ach ze is nog niet helemaal wakker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 10 uur ?? Ik kan bijna m'n pyama wel aanhouden nee, ga me nu echt aankleden en wat doen fijne ochtend..................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik ga er weer vandoor, Prettige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden