Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 oktober 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenmorgen allemaal,

Borretje, goed van je, dag negen al!

Lien ook top.

Yalaja knap van je dat je gisteren de trek hebt weten te weerstaan.

Ik ben gisteren weer de fout in gegaan na 12 droge dagen. Er stond nog een bijna volle fles port helemaal achter in de kast en die moest leeg. Balen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja igor, de hele fles is leeg, ik schaam me ontzettend, maar dat had ik me eerder moeten bedenken.

Shahire, ik ga de draad vandaag weer oppakken.

Helaas moet ik port in de kast hebben staan voor mijn schoonmoeder die af en toe langs komt en een glaasje port wil drinken voor de gezelligheid. Zij houdt het wel bij een glaasje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zijn er geen hele kleine flesjes port dan rosa en anders moet schoonmama maar zonder glaasje port doen hoor, als jij er niet af kunt blijven.

en als er geen kleine flesjes zijn dan gooi je de fles voor 3/4 leeg, dan is het niet meer de moeite voor je en heb je toch wat in huis :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa, kun je die fles dan niet in bewaring geven zodat jij niet weet waar die staat?

Hoewel, ik heb dat een keer met mijn dochter gedaan en ik wist de fles uiteindelijk wel te vinden onderin haar kledingkast...hmmm.....het was een questi van even zoeken als je echt verlegen zit...:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen

Goed weer? Het is hier pokkekoud :angry:

Ik zou het niet meer in huis halen rosa. Nu sta ik zelf al een tijdje droog maar ik weet niet of ik er altijd zo goed mee zou omkunnen moest er drank in huis zijn. Je hoeft maar één keer een zwak moment te hebben en die flessen blijven spoken in je hoofd. Zeg tegen je schoonmoeder dat je dacht dat je nog een fles had maar dat er dus blijkbaar geen meer is. ..Ik begrijp het wel maar als je jezelf wil beschermen, zeker in het begin, moet je vooral eerst naar jezelf zien en niet naar de ander.

Yaja, laat ze zweten meid!! Daar komen ze tenslotte voor en dan heb jij je weer lekker eens kunnen afreageren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frummers,

Deze dame meldt zich droog af voor gisteren en meldt zich aan voor het dagpact!

Rosa45, dat had ik zondag en het was niet eens lekker. Het zou de 15e dag zijn! Echt balen. Opstaan en weer doorgaan is het credo.

Lien, shake hands.

En dat ene glaasje port voor je schoonmoeder, nou daar kan ze dan ook wel zonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa weten je schoonouders dat je moeite hebt met alc? als dat zo is, waarom bespreek je het dan niet met hun dat je liever geen drank in huis wilt hebben? Ze hebben daar misschien wel begrip voor. Het is een heel groot risico om als je a.d.b. wilt worden, drank in huis te hebben.

Tja en mee geven is ook weer zo wat, daar moet je toch ook de kracht voor hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn schoonmoeder weet niet dat ik moeite heb met alcohol, niemand weet dat, behalve jullie.

Vertellen is geen optie, ik weet zeker dat ze daar dan heel veel zorgen om gaat maken en slapeloze nachten krijgt, dat wil ik haar niet aandoen.

Goed idee, igor, om de fles al voor een groot gedeelt leeg te gooien!

Dat ga ik doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet
Briefje erop - = voor schoonmoeders.quote>


Zou voor mij denk ik niet zijn weggelegd op een heel moeilijk moment
ik had waarschijnlijk vrolijk het briefje destijds eraf hebben gehaald en
tijdens het verscheuren ervan hebben gedacht:
'dag schoonmoeders toedeledoki, voor jou haal ik wel weer een nieuwe, nu ik eerst' :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel dank voor jullie steun en dat jullie met me mee denken!:present:

Weet je, toen ik gisteren zo'n trek kreeg en die fles port niet meer uit mijn gedachten wilde, gaf ik het op omdat ik dacht: als ik het nu kan weerstaan heb ik vandaag wel een goed gevoel maar heb ik morgen weer hetzelfde gevecht en daar had ik geen zin in.

En ik had de gelegenheid, ik was alleen thuis, dat gaf de doorslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...