Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 Oktober

MarQ

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 316
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

G. Erik heel goed dat je gaat voor stoppen. Minderen is voor weinigen van ons weg gelegd.

Wijfie ik hoop echt dat het gaat lukken meis. Soms kan het zijn dat als mensen teveel vallen, ze op het laatst zo'n moeite hebben om de draad weer op te pakken en helemaal doorslaan.

Ga er voor meis, en misschien wel verstandig om je toch ook aan te sluiten voor het weekpact en desnoods begin je met een dagpact. Dat geeft kracht.

Made wanneer krijg je de definitieve uitslag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, lief dat je ernaar vraagt.

De 24e CTscan en de 28e de uitslag.

Ik ben gespannen en zoek zoveel mogelijk afleiding.

Daarom probeer ik hier zoveel mogelijk te zijn.

Maar morgen een drukke dag, dat zul je wel zien als je je aanmeld, hihi.

Door de medicatie gaat het wel, het helpt me nu echt even.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh Liefje dat duurt nog wel ff. Geloof jij ook in geen bericht goed bericht dadelijk als de scan gemaakt is? Vaak klopt het wel. als er iets erg aan de hand is dan laten ze je zeker van te voren komen. Maar goed zulk soort gedachten zal je zeker ook wel gehad hebben en dat helpt dan vaak wel even maar daarna komt toch meestal die onzekerheid weer terug.

Ikzelf vind onzekerheid een #@#$%gevoel omdat je je helemaal nergens aan vast kan houden en al helemaal niet meer aan jezelf. Kom maar veel op het forum meid, het is altijd goed om van je af te schrijven.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor dat vind ik helemaal niet raar, het is toch een neg. gedachte als je er zo mee bezig bent, en door je te consentreren op een ander, kun je die gedachte ook niet zo heel groot maken.

Misschien wel leuk als het allemaal goed is, je jezelf een groot kado geeft. Misschien wel een dagje ergens naar toe of zo. Maar als een soort afsluiting van een spannende tijd.;)

Maar eerst maar eens zien of je deze dagen kan door brengen met een beetje minder spanning.

Heb je al gegeten? Lukt dat nog een beetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, Ja ik eet altijd wel goed, gelukkig.

En ja ik vier morgen mijn verjaardag niet, ik wil eerst deze spanning achter de rug hebben. Als het allemaal goed blijkt te zijn geef ik een feestje!

Maar ik moet me nu focussen op andere dingen en mensen. Daar ben ik hard mee bezig.

Hoe is het met jou??

Want jij bent altijd zo begaan met anderen dat ik het gevoel heb dat er maar weinig aan jou gevraagd word hoe het echt met jou gaat.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij gaat het uitstekend Made. Ja heel vaak gaat het met mij gewoon goed. Ik geniet van het leven, m'n huisje en niet te vergeten m'n diertjes. Had pasgeleden bijna nog een hondje erbij genomen maar Puck was loops, dus we moeten nog ff wachten voor een speelkameraadje.

Ja en verder is er over mij niet zoveel te vertellen als alleen wat ik schreef. Gelukkig en heel tevreden zijn met m'n leven, en weinig echte trekaanvallen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, dat herken. Ik kan mezelf soms wel haten! Dan duik ik onder.

Maar het is iets wat ik zachtjes aan leer om dat niet te doen, want daar heb ik mezelf mee.

Dan gaat het echt fout.

Daarom herhaalde ik mijn vraag naar je.

Dus, hoe je je ook voelt, blijf hier ajb!!

Anders weten we het he? Die waardeloze valkuil!

Ik ben er vanavond gewoon, dus je kunt lekker tegen me aanpraten.

Dan helpen we elkaar!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, ik heb wijn in de koelkast boven voor gasten. En het doet me niets meer, het is over. Iemand die wil drinken, gaat vroeg of laat wel naar de winkel. Of naar de kroeg.

Maar als je jezelf niet vertrouwt kun je inderdaad beter het huis leeghouden. Voor je eigen gevoel van veiligheid.

Wijfie, niks geks gebeurd zeg je. Alleen maar een auto ondergekotst en daarna nog even de stad in geweest om verder te drinken. Hoe ga je het nu aanpakken dan. Toen je een tijd droogstond ging je naar de AA. Ik denk niet dat je het op jezelf redt als er niets verandert. Frustraties in huis, op vrijdagavond onrust, en uiteindelijk toch weer die taxi. Zo was het ook al toen je hier begon.

Voor jou zit er toch ook meer in dan dit. Het geeft me een triest gevoel. Waar is die andere Wijfie, die ik ook hier gezien heb. Die zichzelf een echte kans gaf en er aan werkte om droog te blijven. Jij kunt dat :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Kate
Akelie, je gaat goed :present:

Madelief, sterkte en ik duim voor je.quote>

Kate, Dank je!!! :heart:
Vanavond ben ik er zoveel mogelijk. Tenzij ik omrol van de slaap.

Hoe is het met jou? We kennen elkaar nog niet zo goed, maar dat kan wel komen toch?

Er zijn hier zoveel mensen, en ik wil eigenlijk niemand passeren, maar het is soms niet te doen om op alles te reageren.
Toch zit dat wel in me, maar ik heb ook een huishouden etc...
Ik doe mijn best!
Hou je goed he??:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, ik vind het erg voor je dat je je zo depri voelt!

Maar ook wel sterk dat je niet grijpt naar de fles!

Dus ik vind het knap!

Ik ben er vanavond hoor!

Niet dat we elkaar heel goed kennen, maar ik lees je altijd!

Voor mij ben je één van de vele kanjers hier! :heart:

Daar hou ik me aan vast!

Doe jij dat ook vanavond??

Je mag er zijn !!!

Nooit vergeten he?

We zijn hier niet voor niets, ook al lijkt dat soms zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar Wijfie ik denk dat het zo ontzettend belangrijk is voor je als je juist toch, al zijn het er maar een paar, afspraken moet maken met jezelf. Misschien kunnen we hier wat afspraken op het forum zetten zodat je er wat uit kunt kiezen.

Ja dat je het anderhalf jaar volgehouden hebt bewijst dat je het kunt maar je mmoet niet vergeten dat je nu al zo vaak gevallen bent, dat de motivatie er wel is om te stoppen maar de kracht niet.

Misschien kun je met ons iets afspreken. b.v. dat je iedere ochtend een pact afsluit en iedere avond komt melden of het je gelukt is. Dat is tenminste al iets waar je je dan aan vast moet houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog niet bijgelezen,dus sorry als ik ergens tussenval, tuin vanmiddag opgemeten met buuf en iemand die ze er bij had gehaald, maar ook die kon er niets anders van maken, maar nu moet ze toch weer 3 dagen denken :angry::angry: grrrrr....... hoe duidelijk willen ze het hebben,maar goed, vervolg dus over 3 dagen,

dus geen schutting kunnen plaatsen, verder gegaan met voortuin, zo goed als klaar :) mooi geworden!!! goten schoongemaakt, nu meld ik me droog af, ga lekker op de bank hangen met N, dat hebben we wel verdiend na een dag hard werken

allemaal een fijne avond :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...