lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 nee ik bedoelde mezelf Akelei en nee han ik ga niet tellen ik kan makkelijker niet drinken dan niet snoepen ik hoef niet perfekt te zijn en zoals zoon ooit zei; mam nu moet je weer meer gaan eten want er blijft te weinig van je over om te knuffelen. toen was ie nog 8 of zo hoor, 10 jaar geleden dus al weer dat ik op een aanvaardbaar gewicht zat, kun je nagaan. En nu knuffelt hij toch niet meer, dus ik kan wel ff doorgaan nog.
Lytse Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Dag frummers, Ik heb helemaal niet bijgelezen en heb ook geen tijd (bezoek), maar ik zag dat Summer ingelogd staat. Summer: ik heb zo vaak naar je gevraagd. Je had een moeilijk gesprek op je werk en daarna hoorden we niets meer van je. HOE GAAT HET MET JE? Ik moet nu weer uitloggen, maar ik heb me echt zorgen over je gemaakt. Wil je antwoorden a.u.b. Ik lees het vanavond laat of morgen wel weer, of anders een pb. Ik hoop van harte dat het goed met je gaat. Alle frummers, het allerbeste, Lytse.
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Fijn om te horen Wijffie truste:lips:
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 ben ff blokje/blikje om zonder hond daarna Canvasfilm dus welterusten frummers alvast:lips:
Mai Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: akeleiVeel met de bus blijven rijden Kirky quote> Als ik naar familie wil zit er niet veel anders op , wonen allemaal op minimaal 25km afstand en dat vind ik te ver fietsen :)quote> Kirky, Watje!25 KM!
Mai Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Dat zou kunnen Zit je nog maar op 75 km
Jan53 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Gisteren en vandaag is het minderen niet zo goed gelukt. Maar nu aan de koffie, ben ik morgen op tijd om met een scheef oog naar de GP van Zuid Korea te kijken!
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: Hannah1Je kan ook overdrijven Kirk...quote> Schatting van jou gewicht , ± 65 kilo .quote> Hahaha, ga door!!Wat schat je mij en de anderen??Vind ik wel leuk zo virtueel!!
PROUD2BME Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 een hele goedenavond allemaal! ik ben hier normaal nooit in de avonduren maar nu even wel......reden lijkt me duidelijk! *** dag gehad,moeilijk,veel verdriet! Ik lees gewoon even mee...............
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Kirk is voor mij niet virtueel meer Madelief..quote> Ohhh...:$
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: yajalaeen hele goedenavond allemaal!ik ben hier normaal nooit in de avonduren maar nu even wel......reden lijkt me duidelijk!*** dag gehad,moeilijk,veel verdriet!Ik lees gewoon even mee...............quote> Yajala, whats up meis??Ik zit hier ook niet voor niets de hele avond al.Wil je erover praten?Of wil je gewoon steun en afleiding?
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Triest Ya:heart: maar maak er toch maar even but van en Madelief ook, wel zo aardig voor jezelf sterkte, het is zo oneerlijk in de wereld he, ze zeggen wel eens dat de goeien altijd te vroeg gaan hoop dat je toch wat slaap krijgt straks gelukkig heb jij de jouwe nog wel, maar dat weet je he.
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: akeleiGeen blijven hangen meer, shaggie is op, ik ga de hond uitlaten en dan door naar bed.Weltrusten alvast voor een iederowh btw ik ben 1,5 kilo boven mijn ideale gewicht door het niet sporten, maar dat mag op mijn leeftijd met mijn ideale lengte en ideale figuur quote> Truste Akelei!Morgen vroeg weer op?Doen we samen een bakkie??Krijg je van mij een zelfgemaakte appeltaart.Ik ben morgen een jaartje ouder! HIHI.Wil je er verse slagroom bij??
PROUD2BME Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 vandaag idd afscheid gehad, was mooi,' was ok, was zoooo moeilijk, was zoooooooo emotioneel, zoooo niet te bergrijpen, zooo onverwachts........ kids begrijpen het niet... ook te begrijpen..... als eerbetoon hebben de kids een voetbalwedstijd gespeeld...... hoe mooi is dat! Ik zeg een heeeeele mooie ****!!
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Ya, dat is waar!!! Dit is heel moeilijk geweest voor jou en je kids! Hoe hebben ze dit ervaren??
PROUD2BME Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Jane:heart: thanks! even weinig woorden!
PROUD2BME Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Niet alleen voor Jane! Voor jullie allemaal!
Diesel Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 ach Bolletje dat zou mooi zijn schilderij van Wilma voor het pand :-) Goed idee, met alle dieren erop die ze heeft geholpen door de jaren heen, moet de gemeente jullie wel enrm pand geven voor zo'n schilderij ;'-) Groeten, Diesel en iedereen een heel fijne dag
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Frummers ik ga naar bed truste allemaal:lips: ennuuhh morgen avond heb ik mijn weekpact er ook op zitten;)
PROUD2BME Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Op de valreep voor Heleen! congrats meis! @ made...tja hoe vatten de kids het op... zwaar,,snappen het niet, vragen of hij er volgende weekwel weer bij is.... het moeilijke is dat ze niet voorbereid zijn denk ik, ze kunnen het niet plaatsen, ach ikzelf ook niet eigenlijk!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden