Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Morgu Bol, dan hoop ik dat je een heel rustig dagje tegemoet gaat ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: AnHa goedemorgen, Bol, Bor, Prim, Jan en Igor.Igor klaar met douche?? Ik ben alweer toe aan een volgende bakkie.quote> Ik zet wel even koffie bij An... drie minuutjes geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hoi,hoi, Koffie, brood met kaas en goeie zin. Dus ga ik er weer voor vandaag. Gister kwam ik erachter dat ik niet 11 maar 12 dagen ADB ben. Dus nu moet het dag 13 worden. Ga goed en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: YvonneGoedemorgen Jan Primu, fijne dag hoor. Wat gek.... Sha heeft vanmorgen wel een berichtje bij gisteren gezet... en is hier helemaal niet even binnen komen wippen [/ Misschien heeft ze het moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Moggeuh allemaal, ik weet nog nie of ik vandaag aan de koffie moet/kan, maag doet nie lekker mee:-( Nou fijne dag allemaal en ik hoop dat we het droog houwe binnen en ook zeker buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Morgen ook An. Geert 13 dagen, sterkerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hey hey die An. Ga je vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 tikt toch weer lekker aan die dag Geert, ga goed dus. Diesel... dan maar een kopje thee denk ik, even de koffie laten staan dus... Hoop dat je ongelijk hebt Jan, maar zou best eens waar kunnen zijn ... of ze had heeeeeeeel veel haast... dat kan natuurlijk ook. Ik hoop op het laatste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ben ik nog even, Was koffie aan het zetten en dacht nog even na over het forum. Toen ik hier pas kwam vond ik (eerlijk gezegd) dat ochtendritueel hier maar niks. Daar ben ik toch heel anders over gaan denken. Ik vind het iets heel saamhorigs hebben en een vrolijk begin van de dag. Ik denk niet dat ik er zelf aan mee ga doen, maar dit wilde ik jullie, als vroege vogels, toch even laten weten. Hebben jullie trouwens ook gelezen dat Desi een jaar droog is? Las dat als korte mededeling van haar op een ander draadje. Desi: Proficiat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Bol, ik ga bijnnnnnnnna oma worden dus vandaag naar mijn dochter en kijken hoe het is, of er al vaart in zit. Niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 doe mij nog maar een koffie dan en primula mag ik niet meer meedoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Klopt Yvonne, dat kan ook. In ieder geval heeft ze het droog gehouden las ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: igor Originally posted by: AlbertRemmoDagpactAlbertigorprimula fijne dagquote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ha Prima'tje... lekker bakkie ook voor jou dus Tsja, dat bakkie hier nou eenmaal zo gegroeid, even een beetje rust aan het begin van een drukke dag, ook als ik heeeeel vroeg moet beginnen... En voor Desi: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: Kanjer !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 O An, wat spannend!! Is (wordt) het je 1e kleinkind?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Joh An, wat ontzettend leuk voor je lieverd. Is het de eerste keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Leuk An, wat zal dat bijzonder zijn... geniet er van hoor... Mooi Igor is klaar in de douche... dan duik ik er in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Yvonne, jee ben je snel, ik stond al klaar voor de douche. An, hartstikke leuk! Lusten, minder lasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Moghu Priemeltje, Diesel, Igie en Jan. Geert geweldig knap hoor zolang al weer droog. Je gaat goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Igor..... Ik hoop me vanavond speciaal bij jou droog te melden! Heb ik het met deze weer goedgemaakt?? Lekkere koffie Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ach An gefeliciteerd joh, dat moet toch ook wel heel spannend zijn. Is het jouw kleine meissie die kind krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ja, de eerste en harstikke spannend. Moet ik toch zorgen dat oma een beetje nuchter tevoorschijn komt he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Diesel, ja, precies, niet te geloven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 goeienmorgen alle sha:heart: oma zijn is voor mijn ook een rede geweest om te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 goeiemorgen mensen en Snoep, fijn je weer hier te lezen doe je zeker om van dat gezeur van Sha af te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden