Lytse Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hi Will, Hoe gaat het met je? Ik had het een paar dagen erg druk (met vnl leuke dingen) en was dus nauwelijks op het forum. Wat extra's gedaan en dus ... weer snipverkouden. Baal, baal. Ik ga straks maar naar bed! Gelukkig kan ik jullie via de pc niet aansteken. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hoi Lytse, jammer voor je dat je zo verkouden bent. Zo'n vol wattig hoofd en lekker snotteren en gammel voelen. Heb je niet iets van Citrosan in huis? Dat vind ik altijd wel werken. Groetjes, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: DinahHallo,Ik val zomaar binnen om te melden dat ik vanaf vandaag weer gestopt ben met drinken.Ben vandaag voor het eerst met de spreekwoordelijke billen bloot gegaan bij de huisarts.Ik moest wel, want mijn drinkgedrag was enorm uit de hand gelopen de laatste weken.Voor de korte termijn had ik wel wat aan de verdoving van mijn angstige en depressieve gevoelens maar ik had steeds meer nodig en vroeger op de dag nodig voor die verdoving.De knop is om want op deze manier eindig ik heel snel ergens met plastic tassen op een station.Oeps!Krijg je er hulp bij Dinah? Ik heb veel gehad aan de internetbehandeling van Tactive: een goede steun en je kunt reageren wanneer je wilt.Veel sterkte,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: jeannetHoi Lytse, jammer voor je dat je zo verkouden bent. Zo'n vol wattig hoofd en lekker snotteren en gammel voelen. Heb je niet iets van Citrosan in huis? Dat vind ik altijd wel werken.Groetjes,Jeannetquote> Hi Jeannet,Alleen asperine en daar kan mijn maag niet zo goed tegen. Mijn normale pijnstillers doen niets tegen verkoudheid. Toch maar asperine genomen en er een banaan bij gegeten.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 kruip maar lekker onder de wol Lytse. Dat is nu de enigste plek waar je je een beetje lekker voelt. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Zal ik doen Bol, tot moprgen. Liefs Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Mij heb je toch al aangestoken Lytse, heb het begin al vast. Prikneus, keelpijn en hoesten als een zeehond op sterk water. En nu kan ik de kou trotseren op het water, pffffff. Goeienavond forum, droog hier zoals gemeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Moet er even vandoor, the ship awaits Laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Slaap lekker Frummels! Ik duik de bedstee in! Tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Tja, de virtuele wereld is een wereld apart, maar nu maakt het me compleet gek. Is er iemand die op het stop met roken forum zit? Ik ga echt door het lint nu. Wat een nonsens natuurlijk. Moet ik afkicken van dit soort forums. Het is wel heel erg hoor, Maar.... zucht..ff verder zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Kirky, zie pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ik rook nu al x dagen weken niet en dit forum is toch wel belangrijk. Nu is dat zomaar ofline of zo. Ik ga ff gek worden. Dat is alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Zo de Bol gaat weer afsluiten want morgen moet ik weer werken. Voor dadelijk, slaap lekker en morgen weer gezond op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 hier ook een zeehondenblaf en een keel als schuurpapier, maar verder gaat het goed hoor voor straks slaap lekker allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 ik heb nu wel een beetje medelijden met will. ik kruip lekker in m'n warme bedje en will moet het koude water op. nou ja gelukkig hoeft hij er niet in possitief blijven kijken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Het gaat helemaal fout hier. Ik begrijp het gewoon niet. Weer een ander plan verzinnen. Niet vertrouwen op de virtuele wereld. op niemand niet eigenlijk. Heftig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Dagpact: AlbertRemmo Igor Primula: ADB! Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 An: zet em op meid! Je kunt een slag verliezen, daarmee niet de oorlog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 An: is het spannend voor je?? Al Oma?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ik schrijf maar even niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: jopieanthe line is yourswij kunnen luisterenzijn ook omaen verslaafden soms wat overgeemotioneerdnu niet, nu rustigdus als je wilt, bij dezequote> Jezus, Jopie , ik jank de ogen uit mijn kop.Ik sluit maar af, dat is beter.xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 An: ik herken het (denk ik).... Loslaten en overgeven, wel moeilijk/lastig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ik ga vanavond vreselijk door het hek heen. Hier moet gewoon een verandering in komen. Wat kan een mens wanhopig zijn zeg. En wat dom. Oh oh wat dom. Vroeger was ik anders. Verstandiger. Nu lijkt het alsof niks me meer echt pakt. Gewoon los, niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 An, stoprokenblog.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 An, blijf in het hier en nu ook nu kun je een beslissing nemen die goed is voor je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden