Madelief Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Thanx Hannah!! Heb je slecht geslapen?? Ik wel... Maar ik mag dus ook 3 uur lang niet roken, dat gaat me dus niet lukken... Moet je nagaan hoe verslaafd ik ben aan die rot peuken. Zit nu de 1 met de andere aan te steken... Hoe dom kan een mens zijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Hannah, heb je een lijstje voor straks? Madelief... ooit stoppen we gewoon he? Maar nu nog even niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 tuurlijk kun jij wel 3 uurtjesssssss zonder sigaret madelief. dan ga maar even een rondje rennen heb je wat te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Ai Madelief , dat kunnen ze zien aanje longen hoor.Straks moet je nog een keer.Heb je geen pleister of kauwgom met nicotine even?quote> Pfffff, das ook weer waar ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Oh ja Hannah! Jij ook succes vandaag! Kalmte zal je bewaren, zei mijn moeder altijd tegen me. Ik hoop dat het je gaat lukken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Oke, het ligt dus gewoon heel duidelijk... das mooi. Ja, die flitsscheidingen .... denk inderdaad dat het goed is dat die zijn afgeschaft. En zijn de stukken ook duidelijk? Ik bedoel: blijkt er uit dat jouw ex betalingsplichtig is? Dan lijkt het me een fluitje van een cent dat overleg toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goeie genade Han, dat kan toch niet waar zijn, moet toch via een andere weg kunnen. Affijn, daarvoor heb je dat gesprek dus vanmiddag.. ik zal duimen voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Had je vanmiddag dan direkt weer in het bootje willen stappen Hannah? Zou hij er uberhaupt wel bij moeten zijn dan??? Sterkte in ieder geval vanmiddag... Ik ga ook eens richting douche, zo vroeg op en als ik niet oppas moet ik me nog gaan haasten ook zo. Ik kom straks nog wel heel even binnenpiepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Jopie, goedemorgen ik schoot even in de lach bij je laatste woordje maar je hebt het gelukkig goed gespeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goedemorgen, Ik ga vandaag gewoon maar even doen wat ik moet doen. Verder niets. Misschien kom ik later wat op gang. Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goede morgen allemaal, Madelief, succes en sterkte Hannah sterkte Dagpact: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Jaap, moet je niet te werk? Of is het al voorbij nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Werk ze Albert, normaliter zou ik ook moeten werken. ik vind het zo jammer. Oh? Hannah naar de advocaat wie heb je, moszkowicz? Nee hoor alle gekheid op een stokje; stekte meid, het is al naar genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 moggie, onderstaande tekst van soothe, erg goed verwoord en kan ik mij helemaal in vinden. nogmaals goedemorgen! vandaag nog hele zonnige dag, dus ga vandaag gezond doen. sauna - zon - water enz.... hoe is het met jullie? nog iets leuks doen vandaag? ga proberen mijn focus weer te vinden, want ik ben de laatste tijd behoorlijk verdwaald.. we gaan er wat van maken toine Vaak haal ik Javier Guzman aan. Deze zei dat met stoppen, de narigheid in hard Tl licht komt te staan en dat is zo. Zeker in het begin kunnen de dingen snoeihard binnenkomen. Soms is het moeilijk om mee om te gaan. Zeker als de rustgevende invloed van drank bekend is. Maar na een tijd wordt het echt beter. Labiel zal ik wel blijven. Beetje de aard van het beesie, maar er wordt niet duizendvoudig ellende bij gemaakt. Er onstaat zelfvertrouwen. Iedere overwinning doet groeien. Steeds komt men sterker terug. De dingen waarvan men dacht, hoe trek ik dat, gingen goed en deze kracht neemt men een volgende keer mee. Het overlijden van mijn moeder verleden jaar. De moeilijke beslissing om met behandelen te stoppen, dat heeft inpact. Triest was het, heel triest. Maar zoon deed het nuchter. Moe kan eindelijk tevreden op mij neer zien. Natuurlijk is het leven moeilijk, ruimschoots met narigheid bediend. Maar het wordt beter beheersbaar met een helder hoofd. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Hoi Toine, ik ga vandaag werken.... sta op het punt te vertrekken Jij een fijne dag hoor. Wat is het hier trouwens ongelooflijk stil... ik ben de enige die ingelogd is.. en dat om tien voor half negen? Luilakken!!! WAKKERRRRR WORDENNNNNNN. DE KOFFIE STAAT KLAAR Voor Hannah, Madelief en iedereen die het nodig heeft sterkte vandaag.. Maak er een mooie dag van lui. Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goedemorgen Bor logde net uit, had even snel 'post' bezorgd fijne ochtend!! Ook Toine nog een goedemorgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Tot later!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goedemorgen allen! Madelief en Hannah veel succes vandaag! Toine, lekker gezond dagje, ik ben ook een beetje verdwaald de laatste tijd, weet ook niet zo goed waar mijn focus te leggen, moet gewoon eens met mezelf aan de slag, doelen zetten, knopen doorhakken? Ik weet het allemaal even niet..... Gister met goede vriend die ik al eeuwen niet had gezien uit eten geweest, heerlijk kunnen praten, maar kwam er toch steeds weer op uit, dat we het allemaal niet weten Maar goed, nu ga ik werken, dat weet ik dan weer wel allemaal een hele fijne dag gewenst, en sterkte voor die dat nodig hebben!!! tot vanmiddag...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 goeie morgen lieve kanjers. Made heel veel sterkte vandaag meis. Ja als je vrijdag de uitslag krijgt duurt dat nog lang maar ze zeggen altijd geen bericht goed bericht toch? Hannah ik hoop dat je het voor elkaar krijgt dat je man gewoon mee gaat betalen voor de kinderen, dat is niet meer dan normaal. Ikzelf heb een afspraak gemaakt voor morgen met mijn h.arts. Heb al zo'n 3 weken last van een vastzittende hoest. Al zelf wat pilletjes gekocht maar dat helpt niet dus laat ik er hem maar ff naar kijken. Verder komt er vandaag iemand die mijn hondje misschien wat minder angstig kan maken. Ik weet niet hoe de vorige eigenaars met haar omgegaan zijn. Ze is wel erg spontaan en speels maar als ik heel voorzichtig zeg dat ze naar haar plaats moet gaan omdat ik niet de hele dag haar op schoot wil hebben, loopt ze met haar staart tussen haar poten naar haar plaats. Misschien dat die vrouw het eruit kan krijgen. Ben heel benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goeiemorgen mensen, Madelief en hannah veel sterkte vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goeie morgen Toine, Gabs. Hoi hoi lieve Borrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 jij ook Bol;) ff spinnen en aan de slag bye fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Heel veel plezier vandaag weer Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goeiemorgen allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Ik vind het kkkkkoud, een paar buitenklusjes, het valt vies tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden