Gaby Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: SowhatJawel hoor Gaby,des te langer je droogstaat,des te minder triggers en trekmomentenquote> Dat lijkt me heerlijk nu werken, tot vanavond......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: akeleiOnderhoud aan bamboe? En ja, ieder voorjaar wacht je even een leuke mannelijke voorbijganger af, geef hem een knipoog en zeg dat je lekkere koffie zet. En je geeft 'm even een snoeischaar voor de nieuwe scheuten terwijl de koffie doorloopt. Zie je gelijk wat je naar binnen hebt gehaald.Leven is best simpel toch? quote> GENIAAL ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goedeavond luitjes! Poeh.. ik bevind me in de gevarenzone. Heb de draad doorgelezen, zal straks reageren, maar moet dit eerst even kwijt. Heb ook trek (honger), maar weet niet wat ik wil eten. Heb geen zin om iets klaar te maken. Dit moest me even van het hart. Jullie horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ben weer thuis van het werk en ga nu even naar de winkel om boodschappen te halen want ik heb zin in een uitsmijter JA zal tomaat meenemen voor de vitamines hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Wat heb je vandaag allemaal gedaan Priemel? Heb je niets lekker in de diepvries liggen dat je alleen maar op hoeft te warmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedenavond Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 zozo, lekker gegeten allemaal? Ik heb heerlijke rosti schijfjes uit de oven gegeten en Italiaanse stoomgroenten. Dit is de tweede dag dat ik helemaal niets drink na het een week rustig aan gedaan te hebben. Ik heb helaas nog steeds last van samentrekkende spieren en een droge bek haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedenavond Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 pardon! mond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Als ik geen inspiratie heb om te koken neem ik weleens een paar broodjes. En meestal heb ik wel komkommer en tomaatjes in huis. Dat is altijd nog een stuk gezonder zo dan niet eten en bier nemen Prim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Teveel, ik heb je gelezen. Ik heb er niks op te zeggen behalve dan dat het me voor jezelf teleurstellend lijkt. En voor W. maar misschien had je haar geen beloftes gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Goedenavond, ik zie bij Wie is wie dat je een jongetje bent. Maar je hebt een meisjeshoofd. MIJN meisjeshoofd. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 4 op een rij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: akeleiVoor dat je over 5 op een rij denkt,quote> :D Avond Akelei. Alles oke? Ik ben nog niet helemaal bij met lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 He, he, het leed lijkt weer geweken! Heb een koekepan gepakt, daar 3 eieren alsmede kleingesneden aubergine + courgette + bleekselderij + kaas ingedaan. 2 boterhammen er bij en het was lekker. Ha Mup!! En alle anderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Originally posted by: PrimulaHe, he, het leed lijkt weer geweken!Heb een koekepan gepakt, daar 3 eieren alsmede kleingesneden aubergine + courgette + bleekselderij + kaas ingedaan.2 boterhammen er bij en het was lekker.Ha Mup!!En alle anderen!quote> Goed gedaan Prim. En het klinkt lekker. Behalve dan de bleekselderij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Priem, Goedzo! Bij mij is of was de gevaarlijkste tijd als ik uit mijn werk kwam. Wat hielp of eigenlijk nog steeds helpt is bij onrust, zeker rond etenstijd, wat vroeger te gaan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ik ga even bankhangen. Vanuit het werk hier meteen de tuin in om het blad weg te harken. Was veel!! Toen de wasmachien gevuld. Eten gekookt, Zoonlief naar voetbaltraining gestuurd nadat ik zn voetbalschoenen moest zoeken. (), de afwas gedaan. Ik vind het genoeg voor vandaag. Nu maar even met koffie voor de tv, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Ha Tien! Voel je je wat beter? Heb je nog een mooie mandala kunnen maken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Wat valt er voor dringends weg te soppen naast de verwarming dan Akelei? Hoi Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Zo ik ga afsluiten. Ga naar de AA na lange tijd. Tot morgen. Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Echt weg nu. Lees later wel bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 @ An: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter, een GEZOND nieuw mensenkind. Geweldig. Ik hoop dat je veel vreugde aan haar mag beleven! @ Soothe: wat lees ik? Ga je stoopen met roken? Wow! Denk ik ook veel over na. Sprak vandaag 2 collega's. Zijn beiden een paar maanden geleden gestopt en het gaat goed. Beiden hebben 4 weken champix gebruikt en waren daar zeer goed over te spreken. @ Bol: heb gewerkt vandaag. Moe thuis. Kinderen gesproken: ga morgen naar jongste en vandaaruit donderdag naar oudste om op de kleinkinderen te passen. Heerlijk om ze weer eens te zien. Maar ben moe! Begin steeds meer zin te krijgen in stoppen met werken. Ik loop hier thuis een beetje achter en dat vind ik niet prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Akelei, een dooddoener maar toch, kijk naar wat je wel hebt gedaan en niet naar wat je niet hebt gedaan. Hier ook een dag vol hobbels, een héle slechte, echt een dag om door te ploegen. Ik schrijf s'avonds in een boekje wat ik wél heb gedaan. Als het dan wat minder gaat, zoals vandaag, kijk ik in mijn boekje,gewoon wat ik zo heb opgeschreven de afgelopen dagen. Dan zie ik dat ik toch wel iets doe, al lijkt het zo weinig. Het helpt mij ook om vertrouwen in mezelf te houden, niet alleen qua stoppen met drinken, ook met andere dingen, al zijn ze nog zo klein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Aja Goeieavond ik zie dat je de dagdraad gevonden hebt. Nogmaals welkom. Ja ik had al op je gereageerd bij wie is wie en dacht ook dat je een meisie was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Priem, ik heb een groot gedeelte van de dag getekend. Welliswaar met tussenpozen vanwege de onrust maar er is weer een mandala in de maak. Een paar kleine klusjes tussendoor en zo toch de dag doorgekomen. Een soort "tussen hangen en wurgen dag", die horen er ook bij. Helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedenavond Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 dankjewel, o dat geeft niks! ik heb geprobeerd om mn icoontje te veranderen maar het is me nog neit gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden