Spring naar bijdragen

woensdag 26 oktober 2011


lady jane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bolletje, bedankt voor je reactie

Dinah

Ik zeg al jaren dat ik met roken echt helemaal wil stoppen, daar zitten alleen maar nadelen aan. Ik ben ook niet altijd een roker geweest, maar door omstandigheden..... je kent het wel.

Maar drinken, wijn in mijn geval, wil ik niet helemaal opgeven. Ik lust ook al geen cola en koffie. Slaat mss nergens op, maar zo voel ik dat.

Bovendien ben ik 67 en gun mezelf nog af en toe een..........

Zal de kat niet op het spek binden.

Zoi lang ik vooruitgang zie, ben ik tevreden en als het soms goed fout gaat, weet ik weer dat ik het niet zo ver moet laten komen. Wilde zeggen "op de rem moet gaan staan", maar dacht meteen aan versleten remblokjes en wilde geen schot voor open doel geven.

Jammer voor jullie ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Dinah,

dat staat nog te bezien hoor. Ik lees hier al lang genoeg mee om te weten dat dat vaak niet lukt. Maar ik ga het proberen, er moet toch een soort balans te vinden zijn.

Eerst eens van die stinkstokken af.

Merk nu al voordelen, zoals een trui die maar niet droog wilde worden, in de huiskamer gehangen, bij de kachel.

Wat een verrassing, bellen er ineens gasten een gezin voor 4 nachten.

Heb ik net gisteren de hagelslag enzo weggegeven.!

Waarom schrijf ik dit nu hier, omdat het in het weekend is en voor mij dus een extra reden om niet te gaan drinken. Hoera!!!

Dag, ik ga het nieuws kijken..Word je ook niet vrolijk van, maar ja, we moeten toch weten hoe het er in de wereld voor staat,

Dag, tot later mss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinah heb je dan geen goeie medicatie voor die angsten? Begeleid iemand jou nu?

Ja vooral dag machteloos gevoel Wijfie is bijna niet te harden. Je wilt zoveel voor haar doen maar je loopt misschien iedere keer weer opnieuw tegen een muur.

En het is zo ontzettend moeilijk om aan te nemen dat bijna iedereen een x tot het besef komt dat ie zo niet goed bezig is.

Weet ze van dit forum af? En je kan ze niet op laten nemen. Ja ik weet wel dat dat heel erg moeilijk is maar misschien als je de juiste wegen bewandelt? Kan Tactive je daarniet bij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja lief Wijfie, maar misschien denkt die vriend ook dat het haar eigen verantwoording is, en soms willen mensen de werkelijkheid niet zien. Maar wat vreemd dat ze een tijd niet gedronken heeft en nu ze weer een vriend heeft ze ook weer drinkt. Maar 200 km. vandaan van waar ze nu woont dat is nog al een eind. Ik zou me kunnen voorstellen dat je je in de steek gelaten voelt nu.

Maar verder, hoe is het verder met jou? Je wilde toen zo graag wat meer vrijheid. Heb je die nu ook? En je nieuwe huisje? Ben je daar nu een beetje tevreden mee? Heb je, buiten je zus nu, wat meer rust?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig dat je een wat andere kijk hebt gekregen, en dat je het naar je zin hebt in je nieuwe huisje Wijfie dat scheelt enorm in je gemoedsrust. Dat is dan al mooi meegenomen. Ach en hopelijk komt het met je zus ook goed, daar moet je maar vanuit gaan.:)

Zo Bol gaat ff journaal kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, fijn dat het je zo goed gaat nu!

Ondanks de trek, knap!!!

Hier iets minder, maar ik hoor het vrijdag wel.

Nu heb ik slaaptabletjes, maar echt uitrusten doe ik niet.

Het is slopend om te wachten op een uitslag.

We zullen zien.

Ik ben er af en toe nog, en anders ben ik zomaar in slaap gevallen! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Beste mensen,

Lang hier niet geweest, heb het weer ontzettend druk helaas.

1van de medewerksters is door huiselijke omstandigheden, maanden uit de roulatie geweest.

Nu ze eindelijk weer wat meer uren gaat werken, plakt ze er maar weer een week vakantie aan vast.

Gun het haar heus wel, want ze heeft een hele nare tijd gehad.

Maar soms denk ik wel eens; Pff, wanneer mag ik nu eens vrij

Nou ja, niet klagen maar dragen zeggen ze altijd he:),

Bor,

Fijn, te horen dat het goed met je gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...