Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: MadeliefHe Diesel!!!Ik val niet op knapperds!!!Dat komt ook voor hoor!!Pff ja gelukkig zijn die vrouwen er ook gelukkig voor mannen als ik :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Lidia het is denk ik belangrijk wat jij zelf vind en hoe je je er bij voelt. als jij tevreden bent is het toch goed? Iedereen heeft een eigen streven, de een wil niet meer drinken de ander soms wel. Het is gewoon uit proberen wat bij jou past. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Bolletje, bedankt voor je reactie Dinah Ik zeg al jaren dat ik met roken echt helemaal wil stoppen, daar zitten alleen maar nadelen aan. Ik ben ook niet altijd een roker geweest, maar door omstandigheden..... je kent het wel. Maar drinken, wijn in mijn geval, wil ik niet helemaal opgeven. Ik lust ook al geen cola en koffie. Slaat mss nergens op, maar zo voel ik dat. Bovendien ben ik 67 en gun mezelf nog af en toe een.......... Zal de kat niet op het spek binden. Zoi lang ik vooruitgang zie, ben ik tevreden en als het soms goed fout gaat, weet ik weer dat ik het niet zo ver moet laten komen. Wilde zeggen "op de rem moet gaan staan", maar dacht meteen aan versleten remblokjes en wilde geen schot voor open doel geven. Jammer voor jullie ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hey lieve Dinah. Ja hier gaat het goed, ben weer begonnen aan een schilderij. En met jou? Je bent weer meer op het frum hé? Blij dat ik je vaker zie nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anton23 Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Even geen tijd om bij te lezen, dus wellicht dat het al gepost is. Geen verrassing voor velen, maar Amy Winehouse is toch bezweken door de alcohol: http://frontpage.fok.nl/nieuws...dood-door-alcohol.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Nou, Dinah, dat staat nog te bezien hoor. Ik lees hier al lang genoeg mee om te weten dat dat vaak niet lukt. Maar ik ga het proberen, er moet toch een soort balans te vinden zijn. Eerst eens van die stinkstokken af. Merk nu al voordelen, zoals een trui die maar niet droog wilde worden, in de huiskamer gehangen, bij de kachel. Wat een verrassing, bellen er ineens gasten een gezin voor 4 nachten. Heb ik net gisteren de hagelslag enzo weggegeven.! Waarom schrijf ik dit nu hier, omdat het in het weekend is en voor mij dus een extra reden om niet te gaan drinken. Hoera!!! Dag, ik ga het nieuws kijken..Word je ook niet vrolijk van, maar ja, we moeten toch weten hoe het er in de wereld voor staat, Dag, tot later mss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ja Ton ze hadden drie lege flessen wodka in huis gevonden. Vreselijk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Waarom Wijfie? Zit er je iets niet lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ja ik weet het ook niet Hannah, ik hoorde het net op rtl4 bij het nieuws. Ik ben er niet bij geweest dus kan niets van zeggen, als alleen wat ik hoor. Maar het is triest want wat kon die meid zingen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Dinah heb je dan geen goeie medicatie voor die angsten? Begeleid iemand jou nu? Ja vooral dag machteloos gevoel Wijfie is bijna niet te harden. Je wilt zoveel voor haar doen maar je loopt misschien iedere keer weer opnieuw tegen een muur. En het is zo ontzettend moeilijk om aan te nemen dat bijna iedereen een x tot het besef komt dat ie zo niet goed bezig is. Weet ze van dit forum af? En je kan ze niet op laten nemen. Ja ik weet wel dat dat heel erg moeilijk is maar misschien als je de juiste wegen bewandelt? Kan Tactive je daarniet bij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 ja lief Wijfie, maar misschien denkt die vriend ook dat het haar eigen verantwoording is, en soms willen mensen de werkelijkheid niet zien. Maar wat vreemd dat ze een tijd niet gedronken heeft en nu ze weer een vriend heeft ze ook weer drinkt. Maar 200 km. vandaan van waar ze nu woont dat is nog al een eind. Ik zou me kunnen voorstellen dat je je in de steek gelaten voelt nu. Maar verder, hoe is het verder met jou? Je wilde toen zo graag wat meer vrijheid. Heb je die nu ook? En je nieuwe huisje? Ben je daar nu een beetje tevreden mee? Heb je, buiten je zus nu, wat meer rust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gelukkig dat je een wat andere kijk hebt gekregen, en dat je het naar je zin hebt in je nieuwe huisje Wijfie dat scheelt enorm in je gemoedsrust. Dat is dan al mooi meegenomen. Ach en hopelijk komt het met je zus ook goed, daar moet je maar vanuit gaan. Zo Bol gaat ff journaal kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Wijfie, ik lees je. Wat moeilijk voor je! Hou je goed en hier blijven komen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hoi!! Bor!! Hoe is het?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hoihoi, hier is het griepvierus ook aangeland, binnen het uur was ik aangevallen, nog nooit eerder zoiets gehad. Ik duik mijn mandje in, morgen moet ik een paar dingen buiten de deur doen, dus ik kan niet ziek worden. Fijne avond nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Bor, fijn dat het je zo goed gaat nu! Ondanks de trek, knap!!! Hier iets minder, maar ik hoor het vrijdag wel. Nu heb ik slaaptabletjes, maar echt uitrusten doe ik niet. Het is slopend om te wachten op een uitslag. We zullen zien. Ik ben er af en toe nog, en anders ben ik zomaar in slaap gevallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 ik meld me vast af voor het dagpact. ik ben uitgeteld en ga bankhangen. voor straks weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hai Beste mensen, Lang hier niet geweest, heb het weer ontzettend druk helaas. 1van de medewerksters is door huiselijke omstandigheden, maanden uit de roulatie geweest. Nu ze eindelijk weer wat meer uren gaat werken, plakt ze er maar weer een week vakantie aan vast. Gun het haar heus wel, want ze heeft een hele nare tijd gehad. Maar soms denk ik wel eens; Pff, wanneer mag ik nu eens vrij Nou ja, niet klagen maar dragen zeggen ze altijd he:), Bor, Fijn, te horen dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Welterusten Igor, Ga nog maar even lekker bankhangen hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Je bent sterker geweest dan die trek Borrie. Je hebt gewonnen, nou daar mag je je dan ook keigoed om voelen hoor dat is toch zwaar. Zal ik dan ff langs komen Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Ben ik gezellig genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hey Appie hoe is jouw dag vandaag geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 hoi allemaal Ben terug van mijn werk. Veel te laat maar dat kon even niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Originally posted by: JaapDagpact AlbertLytse (op verzoek)JaapDank je Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Wat moet ik laten zien dan Han? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden