lady jane Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Een hele goeimorgen frummers de koffie staat klaar, verse dadelnotenbrood erbij en alles waar je maar behoefte aan hebt op het buffet, eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Moggeuh Jane, lekker hoor een bakkie, maar broodje op nuchtere maag is wel wat zwaar nu al hoor. Ach je bent er al vandoor, nou Goeie moggeuh zo voor diegene die aanschuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Jane al aan het spinnen???? Maar hartstikke lekker Jane, ik begin ook maar met een lekker bakje koffie. En goedemorgen Diesel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Pfff, zit net even de laatste blaadjes van gisteren te lezen... Daar was je ook nog aanwezig Diesel... kort nachtje voor je geweest dus . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 goedemorgen! ben helaas ook al wakker. koffie hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hoi Anders... ja, het kan zomaar weer een keer vroeg zijn. Moet je vroeg opstaan of was je gewoon heel vroeg wakker??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Kzie Hannah ook al binnen... goedemorgen Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 goedemorgen frummeltjes AAahh lekker koffie. jeetje wat zijn die nachten kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 nee werd gewoon wakker. en t is koud. de verwarming is stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Goedemorgen Igor, ja, kan heeel kort zijn, en dan ook nog pikkedonker als je opstaat :$ Vind het trouwens wel jammer de de :Disgust; emoticon nog steeds niet gerepareerd is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Disgust icoon? haha Ik ga nog proberen wat slaap te vatten. Tot later miss. Fijne dag iedereen alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Poehhhh, das knap vervelend Anders... hoop dat ze hem snel komen maken, want echt behaaglijke temperaturen zitten er voorlopig niet meer in :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 wat was jane dan vroeg op? of laat naar bed? ja yvonne met een beetje pech gaan we weer in het donker van huis en komen in het donker weer thuis. BBLEEeeh doe mij de zomer maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Trusten dan nog even Anders... heb trouwens het idee dat Diesel ook gelijk weer zijn bed is ingedoken, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Herfst en lente vind ik ook prima, geen probleem mee, maar er zou toch een manier moeten zijn om die winter er tussen uit te wippen lijkt me en inderdaad, met donker van huis en met donker naar huis.. pffff, zo zo zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hannah ook weer pleite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 En dat zijn er vier op een rij !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 genoeg hoor met 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Een goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 En te douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 jaap ook goedemorgen. schiet je een beetje op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hihi... Jaap kan de deur naar de huiskamer niet vinden denk ik, tis ook nog zo donker. Ik ga de douche eens opzoeken, hoogste tijd voor deze dame.. Igor, werk ze straks... Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 jij ook yvon of ben je vrij vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 HIhi volgens mij heeft yvon niet door dat jaap onder de douche staat PPPfrrrfttt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 jane ook al weer present? probemen met slapen jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden