Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 oktober 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gaby,

je huis opruimen is zoiets als je hoofd op orde stellen, schoonmaken, ordenen.

ik heb het zelf ook toegepast. bij mij puilde mijn kleerkast uit! ben eens flink gaan uitmesten en dat deed mijzelf ook goed!

Maar je hebt vandaag al heeeeeeel veeeeeeeel gedaan!

Goed is goed he, je kunt niet alles ineens. hoeft ook niet!

ga ook eens naar buiten! ik ben net terug van een wandeling naar het winkelcentrum gewoon voor een onbenullige boodschap! maar ben er dan wel uit geweest en onder de mensen. dat doet mij ook goed.

liefs myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!!! kan nog net!!

Heb geslapen, niet normaal!

Nu is dat ook weer niet echt lekker, word je met zo'n wattenhoofd wakker, maar je word niet echt wakker...snappen jullie het nog??

Nu moet ik ook nog gaan bedenken wat ik moet eten vanavond......

Nah, komt wel goed, anders pluk ik iets uit de vriezer ofzo..

Is er behalve dat %#*^# voetbal nog iets leuks op TV vanavond??

Even teruglezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Originally posted by: Madelief
Goedemiddag!!!
Is er behalve dat %#*^# voetbal nog iets leuks op TV vanavond??
quote>

Iets positiever over de volkssport nr1 mag wel hoor .;)quote>

Wie zegt dat voetbal DE volkssport is???
Maar we mogen van mening verschillen he?? ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buenos tardes todos!

Het is nog net geen "noches". Ben weer terug uit Zuid-Amerika. Maandagavond vertrokken, gisteravond rond 22.00u weer thuis. Zit nu lekker aaan de patatten met een karbo (biologisch natuurlijk) en boontjes.

Heb net een stuk van gisteren en vandaag gelezen en wil Madelief feliciteren met de uitslag. Dat is fantastisch nieuws!

En Madelief, er zijn wel programma's die het kijken de moeite waard zijn en er komt een goeie film op RTL7 (dacht ik) met Bruce Willis en Alec Baldwin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet
Buenos tardes todos!

Het is nog net geen "noches". Ben weer terug uit Zuid-Amerika. Maandagavond vertrokken, gisteravond rond 22.00u weer thuis. Zit nu lekker aaan de patatten met een karbo (biologisch natuurlijk) en boontjes.
Heb net een stuk van gisteren en vandaag gelezen en wil Madelief feliciteren met de uitslag. Dat is fantastisch nieuws!

En Madelief, er zijn wel programma's die het kijken de moeite waard zijn en er komt een goeie film op RTL7 (dacht ik) met Bruce Willis en Alec Baldwin.quote>

Welkom terug in ons koude kikkerlandje!
Tsja, films, ik kijk eigenlijk liever docu's.
Maar ik ga even kijken wat voor film het is.
Ik kijk bijv. nooit naar films met geweld erin.

Daarom hou ik dus denk ik niet van voetbal!! hihi!!

Wel kijk ik naar Formule 1, dat boeit me meer!
Maar ja, dat is niet dagelijks he?

Heb je lekker gegegeten??
Ik hou erg van de pittige keuken, vandaar.

Lief dat je reageerd trouwens op mijn goede nieuws!!! :heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel ADB gebleven, in zoverre dat ik 2x bij de lunch wel 1 glas wijn heb genomen maar daar is het dan ook bij gebleven. En 1 x heb ik het zelfs mijn glas niet leeggedronken! En zo wil ik het ook gaan doen nu.

Dus bij etentjes of speciale gelegenheden de keus houden van wel of niet en dan maar 1 of 2. Waarbij feestjes met drankgelagen uitgesloten worden, dan drink ik dus niet.

Ik hoop dat het lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Madelief,

Om 20.10 kijk ik naar Vrancks op Canvas, daarna naar Louis Theroux en om 22.00u naar Locked up Abroad op NG. Vooral het laatste heeft mijn niet onverdeelde aandacht, heb net het boek van Schapelle Corby gelezen (20 jaar in Bali voor 4,5 mariuhana).

Ik zou graag de mensen willen helpen die elders belachelijk lange straffen hebben gekregen voor een relatief onschuldig vergrijp. Moordenaars zitten korter nota bene.

Maar goed, kan eerst mezelf helpen en adb zijn en blijven.

Wat was ik blij dat ik de afgelopen weken (op 2 zondagmiddagen na) alcoholvrij ben gebleven. Anders had ik als een wrak deze tocht der tochten moeten maken en nu kon niets me deren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wijfie,

Jou uitspraak; Ik geef de moed maar niet op, maar heb geen vertrouwen meer in mezelf, ben echt teleurgesteld, bah.

Vandaag dus maar weer dag 1, het is niet anders.

Probeer er eens van te maken: ik heb weer moed en vertrouw op mezelf dat ik het kan. Vandaag dus dag 1 !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hola Bol, ja ik was voor mijn werk naar Buenos Aires. Hartstikke leuk en echt een buitenkans die ik met beide handen aan heb gegrepen. Het was daar rond de 20 graden maar wel zon. Het is daar nu voorjaar.quote>

Ja je hebt altijd mensen die meer geluk hebben dan anderen hé? Nee hoor ik ben blij voor je. bovendien heb ik vliegangst dus ben ik niet jaloers.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het volgende wil ik graag even vertellen. Donderdagochtend zat ik aan de koffie op een terras in de wijk La Boca (zeer kleurrijk voor de mensen die het niet kennen = echt Tango wat de klok slaat en het is er heel erg vrolijk) en daar zag ik eerst drie oudere echtparen aankomen waarvan 1 man een leeg flesje bier in de vuilnisbak zag gooien en even later kwam een echtpaar met een tienerzoon vlakbij zitten, zie ik die man een fles wijn aan zijn gezicht zetten! Die zat in een plastic tasje.

Nou jaaaah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het volgende wil ik graag even vertellen. Donderdagochtend zat ik aan de koffie op een terras in de wijk La Boca (zeer kleurrijk voor de mensen die het niet kennen = echt Tango wat de klok slaat en het is er heel erg vrolijk) en daar zag ik eerst drie oudere echtparen aankomen waarvan 1 man een leeg flesje bier in de vuilnisbak zag gooien en even later kwam een echtpaar met een tienerzoon vlakbij zitten, zie ik die man een fles wijn aan zijn gezicht zetten! Die zat in een plastic tasje.
Nou jaaaah!

quote>

Ja dat is echt triest!!

Maar als je het over Tango hebt, ik heb het al eerder geplaatst, dus die het hebben gekeken, niet zeuren aub, hihi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Kirky, dat lijkt me niet. Het viel mij zelfs op dat mensen tussen de middag vrijwel niet drinken bij het eten, dat is hier in Zuid-Europa wel anders. Hoewel in Spanje er altijd water bij wordt gegooid en zij drinken 1 glas, wij zuipen gelijk een fles weg.

En daar is het bij velen mee begonnen denk ik, zo van de Fransen drinken ook wijn bij het eten dus tegenwoordig doet iedereen dat en het gaat van kwaad tot erger.

Hoewel, mijn moeder zaliger nam tijdens het eten koken vroeger ook altijd 2 sherry's en later op de avond ging de jenever of wat anders open. Het was heel normaal bij ons thuis en in de rest van de familie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirk, absoluut alcoholisme! Maar hij had ook gewoon een glas kunnen bestellen, hij zat tenslotte op een terras.

Ken je dat filmpje van die oudere man in Rusland (dacht ik), die moest blazen? Hij was zo dronken dat ie dacht dat het een fles was en zet het apparaat met die tuit zo aan zijn gezicht. Daar moest ik dan wel weer vreselijk om lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Originally posted by: Madelief
Jeannet, die was dus speciaal voor jou hoor!

Kirky, kun je me het nog een beetje leren denk je??
Ik vind het echt geweldig, zowel de muziek, dans en hoe de mensen erin opgaan!quote>

:huh: dat wordt dan samen naar de dansschool ben ik bang :huh:;)quote>

Kirky!!!!!!!
Leuk!!! Mijn vriend kan alles dansen en goed ook, maar geen latin, helaas.
Volgens mij woon je niet bij mij in de buurt...
Jammer!!!
Ik ben een Zuid-Hollandse met zuiders bloed. Maar wie oh wie?? Ik wil dolgraag de tango leren dansen.
Salsa heb ik al gedaan, ben het een beetje kwijt na zoveel "verloren" jaren, maar goed.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...