toine Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 goedemiddag, hoe is het met jullie? met mij alles goed na gisteren, voel me fris en fruitig hi nou getraind en geschilderd, morgen weer verder. net zuurkool gemaakt enzo, frans kaasje kan zo de oven in, heerlijk! eten jullie? nu al spierpijn, dus wordt lachen morgen. wat ik merk na elke terugval enz... een focus is zo belangrijk, maakt niet uit wat, gewoon bezig blijven, komen die kleine positieve dingetjes vanzelf die alles de moeite waard maken ga douchelen.. tot horens toine:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 zo ga me maar eens klaar maken om te gaan werken, afleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Heerlijk...ik kom me 1 jaar droogmelden:) Met mij gaat dus op dat vlak alles goed. Weinig trek, eigenlijk bijna nooit. De moeilijkste periode vond ik de eerste 4 maanden en afgelopen zomervakantie in Frankrijk. Voelde me best zielig wanneer ik daar in de supermarkt om alcoholvrije wijn stond te vragen. Nu eigenlijk zelden ermee bezig, wel zo rustig:) Heb je al gefeliciteerd Yajala, maar hier toch nog ff 365 rozen: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: voor alle steun en PB-tjes tussendoor! En het forum bedankt voor het er zijn wanneer ik het nodig had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Enne....iedereen nog bedankt voor de felicitaties:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ekster zonder woorden:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 hoe is het bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 vandaag minder dagje is toch geen probleem morgen weer een dag zo lekker stuk gaan wandelen en als je terugkomt iets lekkers eten....het is maar een idee. helpt mij altijd....! houd je taai he:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 je vind zuurkool niet lekker. nou zoals ik het maak vind je het vast heerlijk! iedereen fijne avond en maak er wat van he groet toine;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 sambal bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 bor, eetsmakelijk! alles de boel de boel laten in het koppie en evekes genieten, lukt vast wel tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Kirky, das verder toch gewoon verzekeringswerk van die ruit. Ook vervelend. Ik had een tijdje geleden een deuk, kras in een auto gereden. Met een fiets. Alles invullen. Hoorde ik niets meer. Weken later hoorde ik van de eigenaar van de auto dat het schadebedrag was overgemaakt. Zonder mij in te lichten. Dat vond ik wel gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 3 kadootjes voor jezelf. Heel goed. krijg je ook een van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Nice 1 Kirk, 3 maanden gefeliciteerd dan ook, das dan ook wel weer een raam waard, ff doorluchten van al die bedompte dampen van rekeningen en sooires ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goedenavond allemaal, Kirk 3 maanden, fijn joh:present: Ik ga even eten maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ik zit hier heeeerlijk aan de Boer'nkoal mee woarst. mmmmmmmmmmmm:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goeie avond Akelei. voor jou een grote bos:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ola!!! Ik ben vanmiddag weggeweest. Nu even eten. Straks teruglezen!! Hier word het Frittata. Eet smakelijk allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: akelei....? maar dank je wel bolletje,jij een kopje verse koffie van mij?quote> Ja lekker, en graag met een flinke toef slagroom:Po die bos geef ik je omdat ik je echt een kanjer vind meid. Knap werk geleverd vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 kirky 3 maand.......... klasse hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 doe mij ook maar met een stuk appeltaart onder die slagroom graag:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ik heb gegeten: bal gehakt, broccoli en gebakken aardappeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 zoiets gaat vaak van 2 kanten Akelei:heart: een stuk vette worst mag ook hoor ik lust alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Worst met slagroom ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Capudinges??? Ook goed hoor:) Ja Sowhat je ziet het hé? Geen slagroom voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ja Akelei doe eens raar. je hoeft je niet te verontschulidgen dat je bent zoals je bent meis. Je bent gewoon oké hoor. Kijk maar eens naar hoe je je vandaag er doorheen geslagen hebt, das veel belangrijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden