Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Ga met hondje wandelen. Het wordt wel snel donker. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Bedden..... Wat doe je ermee en erin.... Slapen toch??? Ik heb zo'n speciaal bed dat zich aan je lichaam aanpast. Nou dan draai je dus niet automatisch om, wat je in een gewoon bed wel doet. Dus ik heb een supersonisch bed, maar ik sta elke dag op met rugpijn, das fijn joh!!! Dus geef mij ook maar een waterbed ofzo!!! Will ik kom het wel een nachtje uitproberen!!!! Deal?? Oh nee...dat vind je vriendin vast niet goed HIHI!!!! Toine, ik heb je al eerder gezegd, GEEN kant en klare zooi eten!!! Daar zit idd heel veel zout en andere troep in! Hier gegrilde zalm en broccoli. Maar ik heb nog geen honger.... Ben eigenlijk chagerijnig. De reden weet ik, maar kan ik hier niet zeggen. Dus ik duik de keuken zo in, doe ik nog iets nuttigs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Liefje, daar houd ik je aan hoor !!! Wel Soothe, je hebt waterbedden met dikke stabilisators, je klotst dus niet meer van links naar rechts en slaapt heerlijk hoor. Wil echt niets anders meer Ook voor het "en zo" gedeelte, niks dan fun eigenlijk Je kan best alleen niet gedronken hebben, maar daar hebben we zoveel last niet meer van hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 *Wel Soothe, je hebt waterbedden met dikke stabilisators, je klotst dus niet meer van links naar rechts en slaapt heerlijk hoor. Wil echt niets anders meer* Duidelijk Will. Ik zal ook nog eens uitgebreid Googelen. Want dat mijn bed helemaal op is, is een feit. Ga goed Will. Fun. :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Wat het wel is met die waterbedden, ze zijn ontzettend zwaar lijkt mij. Verder weet ik er niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 De laatste weken veel na gedacht En tot de conclusie gekomen dat ik me eigen echt moet veranderen Toen ik stopte met drinken,dacht ik dat ik gelukkiger zou worden Dat ik een heel ander leven zou krijgen,maar dat is niet zo Slaap nog steeds heel slecht en ben niet gelukkiger geworden Ben heel veel sacherijnig omdat ik me eigen zielig vind zonder alcohol En vind haast niks meer leuk En dat ga ik veranderen,want ik wordt een zeikerd en moet uit die slachtoffer rol Het zou niet altijd lukken maar ga het wel echt proberen Me eigen minder alles aantrekken en niet altijd alles perfect ook willen Een nieuwe weg inslaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Je mag het bed gewoon laten liggen Jaap, weet niet wat jij met je bed allemaal sjouwt. Akelie, lekker je kamer weer schoon en opgeruimd, een pluimke voor jou Je hebt toch een afwasmachine dacht ik te hebben gelezen, of niet? Borretje je gaat goed, gewoon dag voor dag en over een maand krijg je 2 kadootjes Kirky, fijn dat het kleine mannetje alweer lacht. Lekker gewerkt vandaag, dat mag ik ook wel eens tegen mezelf zeggen. Om te onthouden voor als het weer een mindere dag is. En ongevraagd een loonsverhoging in aantocht :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Ik ben nou eenmaal dol op kamperen. En dan nog met een fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Snoepje, er wordt hier vaak aangeraden om elke avond een paar dingetjes op te schrijven die die dag wel goed zijn gegaan of fijn waren, hoe piepklein ook. Dat kan goed helpen om je denken te resetten. Snoepje voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Ja Jaap dan is zo'n waterbed wel wat onhandig achter op de fiets. Ik ga eens kijken wat mijn mannie aan het koken is. Eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 val heel gauw in een depressie en daar moet ik voor opassen en voor de mede bewoners is dit ook niet gezellig ik wil een leuke gezellig moeder zijn ook zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Snoep, Dat klinkt als een ontzettende uitdaging. En de basis, jezelf, heb je al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 jaap ik moet wel dacht echt weer gewoon te gaan drinken. maar daar zitten toch meer nare bijwerkingen aan maar wil ook niet in een depressie blijven hangen als daar soms geen enkele reden tot is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Wat een gedoe he Snoep, 't is ook niet makkelijk, ik sta nu ook voor zo'n uitdaging, proberen positief en lief te blijven, pfffffff....... ga er maar aanstaan als ik eigenlijk de hele wereld wel wil........ grrrrrrrrrr......... maar je oogst wat je zaait, en ik heb niet zoveel goeds gezaaid helaas.... dus IK zal moeten veranderen, en dat kan ik alleen NU, dus probeer ik in het hier en nu, en met hele kleine stapjes, ik moet niet in mijn hoofd gaan zitten, als ik ga denken gaat het fout, dus ik neem nu maar heel veel rust, het is maar zo, en dan maar hopen op een betere oogst ofzo.. sterkte Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Goedenavond, Lees over watrbedden... Wij hebben ongeveer 25 jaar geleden waterbedden aangeschaft omdat W kapot ging van de pijn in haar rug al ze opstond en de eerste uren helemaal krom liep. Met de aanschaf van waterbedden was dat over, ze sliep prima, nergens pijn. Een jaar of 10 geleden vond ze de waterbedden te zwaar om op te maken en te onhandig. Peperdure Zweedse boxspring gekocht met topmatrassen die een waterbed zouden benaderen. Na drie weken had W weer dezelfde vreselijke pijn bij het opstaan. Nog een andere topmatras geprobeerd, hielp helemaal niets. Weg dus met die Zweedse geweldige bedden. Terug naar waterbedden, nu wel de light versie. En sinds die tijd alles weer ok, slapen heerlijk en ook W staat gewoon recht als ze uit bed komt... Aanpassing: + , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 hannah de tijd zonder drank is erg lang geleden maar geloof wel dat ik minder zwaar op de hand was en inderdaad depri zijn zonder rede, maar dat wil ik niet meer ik kan heel erg zeiken om alles en me eigen zielig vinden en dat ga ik eerst proberen om dat minder te doen en meer de leuke kanten van iets zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 gaby je eigen veranderen kan echt en inderdaad stapje voor stapje net als met drank je kan in iets meegaan maar je kan ook proberen de andere kant op te sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 heb ook een waterbed gehad met twee keer een lek en toen toch maar weg gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Snoepje, misschien was je met drank ook wel aan het zeuren maar wist je dat na afloop niet meer? Ook niet drinkers moeten hun zwarte kant uiten, dus een beetje een zeur zul je best blijven, bij mij heeft het ook erg lang geduurd, 1 1/2 jaar, eer ik weer de zon zag in het leven. Ik ben nu weer degene die ik was voor ik begon met drinken, en ook nu heb ik "buien" die accepteer ik maar. maar echt depri komt nu steeds minder voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Originally posted by: snoepjegabyje eigen veranderen kan echten inderdaad stapje voor stapje net als met drankje kan in iets meegaan maar je kan ook proberen de andere kant op te sturenquote> Precies,en daar ben ik de laatste paar dagen eigenlijk al mee bezig, weet je Snoep, ik had elk denkbaar boek erover gelezen, workshops en cursussen gevolgd, alleen ik DEED het niet, nu heeft God me in zo'n positie geplaatst, dat ik wel MOET, ik zal nu al het geleerde in de praktijk moeten gaan doen, en dat kan ik heel zielig voor mezelf vinden, maar.........ik kan dat ook zien als een hele grote uitdaging!!!!En ik heb gekozen (tsja of het kiezen was, maar ik voel het zo) voor het laatste ik wil weer een leuk, positief Leven,ik wil me niet meer rot en minderwaardig voelen,ik wil niet meer dat ''men'' over me heen walst,en ik wil ook aardiger zijn voor de mensen die ik op mijn pad tegen kom,'en ik denk dat dat momenteel mijn Levenles is, en ik , ik ga ervoor........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Snoep heb jij altijd last gehad van die sombere gevoelens? Heb je daar ooit wat voor geslikt of ben je daar ooit voor onder behandeling geweest? Zo vriendin weer weg. Het was gezellig, en net heerlijk gegeten. Er staat hier t.o. een huisje te huur waarvoor zij zich heeft ingeschreven. Hopelijk krijgt ze het. Spannend hoor maar ik zou het erg fijn vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Waterbedden. Ooit, ooit had ik er een. SWinters altijd in een warm bed, zomers gewoon 1/2 graadje koeler zetten. Ik was ook in één klap van mijn rugklachten af, wat een luxe. Maar na een paar jaar versleet de vuldop en kwam het s nachts over het bed heen en liep de kamer beneden in, met nogal wat schade aan plafond/vloer en bankstel. 800 liter is veel hoor en er was misschien maar 1/3 uit, maar toch. We kregen een nieuwe want het viel onder de garantie en de schade werd vergoed. m later verhuizen was een klus, maar dat hadden we er graag voor over. (leeg laten lopen, Jaap). Helaas lagen de steunbalken in dit huis verder uit elkaar dan in het vorige huis en tijdens een verbouwing bleek dat het de zaak ontzette. Dus het was of een extra draagmuur of een ander bed. Ik heb m nog jaren gemist. Maar mijn rugklachten zijn niet teruggekomen, gelukkig en toch een goedkoop Aeki matrasje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 en ik ben ervan overtuigd dat het me gaat lukken ook, alles heeft al zo lang hierheen gespeeld, alleen ik wilde het niet zien, nu weet ik dat ik voldoende kennis in me heb om het in de praktijk te gaan brengen, doodseng... nu echt doen, en het niet meer wegzuipen.... of wegchaggerijnigen of in een depressie gaan zitten, heel langzaam zie ik al verbeteringen, ik voel me hoe dan ook gesteund door God, en ik weet dat ik er wel kom, en jij ook Snoep blijkbaar moest dit mij gebeuren, anders was ik in die spiraal gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Hoi Snoepje, goed je droog te "zien". Je slikte toch ook een AD. Werkt dat niet goed bij je? Snoepje, ik leef ook wat moeilijker hoor. Drank is een goeie verdover, maar geen medicijn. Misschien hoort het wel een beetje bij me en was het door de drank gemaskeerd. Heb je een stukje psychologische begeleiding? Het kan geen kwaad om na het stoopen een beetje extra hulp te zoeken. Alles beter dan hervatten. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Gelezen Teveel. Veel verschillende meningen. En echt goedkoop zijn ze niet. Nog een tijdje me goed infomeren. ¡Saludos Cordiales.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden