Madelief Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Goedemorgen lieve Frummels!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 goede morgen madelief en de rest van de frummels en voor borrie een bosje :present: vandaag 4 weken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Goedemorgen Igor! Goed dat je het zegt! Bor!! proficiat!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 madelief, igor, goedemorgen en voor de mensen die nog komen ook goedmoggie. geslapen als een klein konijntje.. vandaag maar weer eens trainen, spierpijn valt mee, dus we kunnen weer knallen. vandaag verder met schilderen en daarbij verstand op nul, want er moet nog zoveel gebeuren brrr, dag voor dag. jullie goed geslapen? nog pikkedonker buiten, maar moet toch naar buiten, tommy knikt en gaapt geluidjes, wat betekend dat hij hem zit te knijpen... gaan jullie nog iets leuks doen? wordt aardig zonnig vandaag.. zo ga aan de snuffel.. adieu;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 moggeuh stelletje koffieleuten,nou hoop dat iedereen een goeie dag heeft zonder twijfels of getouwtrek kwa gevoelens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 hier ook goed geslapen hoor. heb alleen nog last van het verzetten van de klok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Ha toine!! Jij en Igor goed geslapen? Ik helaas niet.... Maar goed, ik haal het wel weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,DAGPACT:Albertigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 DAGPACT: Albert Igor Jaap geen stress, geen stress, geen stress, geen stress, we houden het rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Borretje, gefeliciteerd met 4 weken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 ik was geloof ik gisteren het dagpact vergeten maar volgens mij hebben we ons er toch stilzwijgend en zonder mokken aan gehouden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Bor, ik denk dat een heleboel adbers dat hebben op een gegeven moment Ik had het gevoel ook maar ik WILDE de maand en die is morgen;) voor jou dus vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Heel goed Bor, en dat gevoel blijven we vasthouden hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 zo en nu aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Goeie morgen kanjers:) Hey die Borrie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 ik ga werken tot vanavond fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Werkse AR!!! Tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Borrie voor jou heel veel roosjes want 4 weken is een geweldige prestatie meis. Ik hoop echt dat je het nu volhoud ook al is het vaak erg moeilijk. :present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Diesel, hoe is het met het beestenspul? Zijn ze bij jou ook een beetje uit hun doen? Ik merk hier dat ze denken dat het voorjaar is, en willen dat de deur open blijft staan:o Verder heb ik Sepke (mijn zwart krieltje) al een paar dagen niet gezien. Ja die is al zo'n jaar of 8 oud dus een kip van de dag hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Ja dat is misschien bewustwoording lieve Borrie. Zonder die a.d. en drank worden de gevoelens niet meer weg gedrukt en komen in het begin in alle hevigheid naar boven. Dat voelde bij mij aan als een warboel waarin ik maar langzaam een weg kon vinden. al die gevoelens overvielen me en ik raakte in paniek. Maar langzamerhand heb ik geleerd om die gevoelens te voelen en er niet meer bang voor te zijn. toen werd het ook wat rustiger in m'n bol. maar het was in het begin best erg eng. Ik stond zo ver van m'n eigen gevoelens en wist helemaal niet meer wat voor gevoel ik voelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 goedemorgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Borrieeeeee:heart: 4 weken!! Top meis!!! Ik doe een vreugdedansje voor jou:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden