Spring naar bijdragen

Donderdag 3 november


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

]

Originally posted by: Hannah1

Maar je bent zo overheersend aanwezig elke dag dat het voor anderen weinig ruimte meer geeft. * ??? ieder1 kan toch reageren, er is niet maar 1 microfoon ofzo *

Na 1700 log je vaak uit omdat je man er dan is. *doen niet meer mensen dat als partner of kinderen thuis komen?*

Op je verjaardag lijkt me heb je toch wel andere dingen te doen. * Wie bepaald dat nou precies? (nou vul ik zelf ff in) MIsschien zit ze te wachten op een foontje van haar Kereltje en is de afleiding voor haar.*

Als je die 3 zinnen er niet bij had gezet was dit alles heel anders overgekomen.

Ieder1 is heel anders hoe ze reageren en wat ze verwachten van een forum, zeker zoals een forum als dit, waar je elkaar niet echt kent en je misschien wel dingen voor een ander invult.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, dank je,

In bewaring geven is geen optie, omdat niemand, behalve jullie natuurlijk, van mijn gevecht weet. Ik ga nu de fles pakken en giet hem leeg door de gootsteen.

Moet ik wel weer nieuwe kopen voor as zondag, maar hoop dat ik morgen sterker ben.

Dank voor jullie steun, het helpt me echt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rosa45
Jane, dank je,
In bewaring geven is geen optie, omdat niemand, behalve jullie natuurlijk, van mijn gevecht weet. Ik ga nu de fles pakken en giet hem leeg door de gootsteen.
Moet ik wel weer nieuwe kopen voor as zondag, maar hoop dat ik morgen sterker ben.

Dank voor jullie steun, het helpt me echt!quote>



Rosa!!! Kanjer!!!:heart:
Doen!!
En wie er bij jou wilt drinken, laat ze het zelf maar meenemen, en alles wat over is ook!
Bescherm jezelf!!!

Jopie!
Wat een fijne woorden!
Daar kan ik veel mee!
Thanx! :heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaby

ik heb niet een echt plan

ik ga het per dag bekijken en dan kijk ik wat ik met die dag kan doen

en wat er op me pad komt

ben haast 10 maanden zonder drank

maar zo voelt het niet hoor,denk er nog elke dag aan

maar ik ben wel een vechter in zulke dingen en kan niet tegen me verlies

en hoe meer er sneuvelen hoe sterker ik wordt..niet gemeen bedoeld hoor

en het is ook geen wedstrijd..maar als ik ergens aan begin moet het ook in 1 keer goed gaan

ik ben best een moeilijk mens

wil alles perfect doen en hoe ik het wil moet het ook het liefst gebeuren

anders ben ik van slag...en dat wil ik moet gaan veranderen

en wat meer rust in me lijf krijgen

dat was het wel een beetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien Rosa

zou je (ik dacht je schoonmoeder voor wie de port is?)

eenmalig een goeie fles kunnen kopen en vragen of ze die mee heen en terug wil nemen en dat jij m weer koopt voor haar tegen de tijd dat ie leeg is. Als reden

kun je versoberen, lijnen, bezuinigen of een stukje van je waarheid: gezondheid kunnen aanvoeren. Ik weet niet hoe jullie verstandhouding is. Maar ik weet zeker dat ze je wil steunen en het vervelend zal vinden als haar drankje jou steeds

verleidt. Jij geeft om haar en wilt haar graag haar portje gunnen. Zij geeft ook om jou en zal vast graag iets willen mogen bijdragen aan jou steunen. En wie weet wat voor goeds het jou gaat doen hier hulp in te vragen/accepteren.

Voor mij was het een keerpunt. Vraag nog steeds moeilijk hulp, maar geniet er stiekum wel van als ik zie hoe graag anderen mij willen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: rosa45
In bewaring geven is geen optie, omdat niemand, behalve jullie natuurlijk, van mijn gevecht weet. Ik ga nu de fles pakken en giet hem leeg door de gootsteen.
Moet ik wel weer nieuwe kopen voor as zondag, maar hoop dat ik morgen sterker ben.q]

:present:sa ik vind het heel knap als mensen hun drank door de gootsteen kunnen kieperen. Dat getuigd toch van een hoop kracht.
Hoelang sta je nu droog? Och ja en zondag zie je wel verder dan heb je misschien weer sterke momenten.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo was ze weer...

dank je Jopie.....

klinkt misschien raar...

ik probeer het soms luchtig te houden hier.

misschien juist wel voor de mensen die het heel moeilijk hebben.

sjee hoe leg ik dat nu uit?

mij helpt het om soms mijn "momenten"met humor weg te wapperen zeg maar.

maar als niemand dat waardeerd, gewoon zeggen hoor?!!

PFFFF...ga weer die lift in ...hondje is "luchtig"!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...