witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Dan is t goed:D Ben trouwens wel benieuwd waar Toine naar toe is gegaan, nu zn cluppie gewonnen heeft??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ha frummers, weer terug van een leerzaam weekend heerlijk verwend met eten en drinken, jammie en 70 nieuwe kollega's ontmoet, soort van weer een nieuwe fam. erbij. En Jootje, alcohol is van suikers gemaakt he, dus als je stopt mety drinken is een fysiek deel dat je lijf om suiker vraagt. ik heb daar ook gewoon aan toe gegeven, maar ik kwam er wel van aan. Sommigen vallen af na het stoppen. Bij mij duurde het erg lang eer ik met eten ook kon matigen. Want stoppen is natuurlijk niet aan de orde hiermee. Maar naarmate je met aanleidingen en oorzaken om te drinken werkt, komt er wel een stabielere fase. Wees dus mild naar jezelf, maar niet tè. Alles kost tijd en je hebt er ook jartenlang overgedaan (mag ik hopen) om verslaafd/afhankelijk te raken. Dus je kunt niet van de ene op de andere dag van je problemen af zijn. Investeer dus goed in jezelf dan komt het oogsten ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Kirk, het ging in deze over "de perikelen" , niet over het varen zelf ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hey LadyJane, Witje, kirky, soothe, diesel, borrie en al de rest. Wat een reuze zondag voor mij zeg. Keertje alleen thuis, joggingske aan, lekker gedouched en rustig aan pc's aan't werken. Stressloos, drankloos, trekloos. Ben heel erg rustig vanbinnen alhoewel grootste plannen voor de boeg staan, maar daarover later meer. Hoop dat Toineman zichzelf wat in de hand kan houden met die viering Klint goed hé Jane, allemaal nieuwe gezichten, mensen, karakters Witje Kirky, jij hebt toch stiefkids hé, maar ook van jezelf dacht ik ? Hoe gaat die onderlinge relatie zo'n beetje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Zou ik Diesel nog vergeten Goede zondag middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: jane4Ha frummers,weer terug van een leerzaam weekendheerlijk verwend met eten en drinken, jammieen 70 nieuwe kollega's ontmoet, soort vanweer een nieuwe fam. erbij.En Jootje, alcohol is van suikers gemaakt he, dus als je stopt mety drinkenis een fysiek deel dat je lijf om suiker vraagt. ik heb daar ook gewoon aan toe gegeven, maar ik kwam er wel van aan. Sommigen vallen af na het stoppen. Bij mijduurde het erg lang eer ik met eten ook kon matigen. Want stoppen is natuurlijk niet aan de orde hiermee. Maar naarmate je met aanleidingen en oorzaken om te drinken werkt, komt er wel een stabielere fase. Wees dus mild naar jezelf, maarniet tè. Alles kost tijd en je hebt er ook jartenlang overgedaan (mag ik hopen) omverslaafd/afhankelijk te raken. Dus je kunt niet van de ene op de andere dag van je problemen af zijn. Investeer dus goed in jezelf dan komt het oogsten ook wel.quote> Dank je wel voor je wijze woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: willZou ik Diesel nog vergeten Goede zondag middagquote> Ach Thnx Will, maar is nie erg hoor, kijk als je een rondje had gegeen zou triest dan zijn he ;-) Nou je klinkt serieus enthousiast , moet mooi bericht dan worden :-)Maar is wel lekker zo'n dagje dan, nou vermaak je nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Thnx Diesel, doe ik. Voel me helemaal in mijn element, muziekje speelt op de achtergrond, green tea aan het drinken en bijbehorend safje. Daar moet nog aan gewerkt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: kirkyTsja , @diesel .Ik weet niet meer wie het was maar die schreef al dat ik een lolbroek ben die alleen maar onzin schrijft .Dat is ook de reden dat ik zo druk ben met het verwijderen van alle recente serieuse berichten van mij .Alle ruim 10.000 berichten ga ik niet doen , dat is zelfs deze lolbroek teveel .quote> Hee Kirk, niet zo laten opfokken joh.Ieder zijn/haar manier om met dingen om te gaan hoor en daar moet ook ruimte voor zijn hier. Al kan dat voor nieuwkomers ook verwarrend werken merkte we gisteren bv weer.Maar ga je nou niet druk maken en zet al die verwijderde dingen maar gauw terug, nou schiet op met die onzin om berichten te verwijderen. terugzetten die handel (heb je lekker weer wat te doen ) ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Heee Will dit vind ik nou is een mooi berichtje van je Alsof je helemaal met jezelf in je element bent. Dat heeft lang geduurt, maar zo te lezen ben je nu zover gekomen Top voor je!!! Ga zo door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 kom op Wijfie koopzondag, trek, gelegenheid schept de dief? Nee joh, ondanks koopzondag drink ik niet!!! ik ga lekker een reep kopen, ook hier nl koopzondag en geen boodschappen in huis. dus ik kies lekker uit wat ik mag van mezelf jij ook toch zeker? koopzondagpact Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ja Witje, the time has come Lang geleden me zo rustig te hebben gevoeld, me like Wjfie, is er niets wat je kan doen om je gedachten te verzetten of zo ? Filmpje kijken, koken, iets ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Wijfie en vreet je maar lekker het ongans aan die bonbons. Dan heb je toch wat in je maag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Dat begrijp ik wijffie, net daarom je hoofdje vullen met iets anders wat je kan bezig houden, niet. Alles wat je maar enigszins kan afleiden van het denken aan drank. Ik ken zo nog wel enkele truukjes hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Bolliewollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hoi allemaal, ben ik weer. Ik heb me ff ingelezen. Ik heb heel veel vragen en er ook al een paar gesteld. Maar welke antwoorden ik ook krijg, ze zetten mij aan het denken. En het is daarna aan mij of ik er iets mee kan of dat het niet bij mij past. Ik begrijp ook heel goed dat iedereen een eigen copingstrategie heeft. Maar ik heb nog helemaal geen strategie en ben blij met ieder antwoord van jullie, passend of niet. Zoals ik mij nu nl voel, kom ik nog niet eens op de simpelste dingen. Zo, dit was een bedankje, maar dat begrijpen jullie vast wel:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hey lieve Willbillie van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Nieuwe lijsters, welkom. Doe 't goed, hou 't zo droog als je wilt. Kirk, ouwe, relax!!!! Diesel, hier ook 'n ouwe minderaar, blijft 'n dun lijntje. Ik zeg niet nooit, maar ben al weken droog, bevalt best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 nou Fibo je zal je rot lachen maar er zijn twee onderdelen nu in elkaar gezet. ik snap niet dat dat zo ingewikkeld moet zijn, waarom gebruiken ze niet een en de zelfde maat schroef. Nee hoor, honderd schroeven en moeren erbij om het lekker ingewikkeld te houden. Ben er nu mee gestopt en ga morgen weer verder. ik wil het eigenlijk helemaal zelf doen en niemand iets vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: bolletje. ik wil het eigenlijk helemaal zelf doen en niemand iets vragen.quote> alcoholistische gedachte, bolletje ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Dankje Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hoi mensen, Jootje en Topper, welkom in het dorp. Ga er voor. Er valt winst te behalen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 kijk aan, Broeder Soothe weer in ons midden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hi Niwi, Kom zo nu en dan even kijken. Beetje scherp blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 zo hoort dat ook, Soothe.... scherp blijven, waakzaam dus.... de wegen van de drank zijn ondoorgrondelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden